تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۴۱
کد مطلب : ۴۵۸۳۱۳
کبنا گزارش می‌دهد

راهپیمایی 22 بهمن در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
راهپیمایی 22 بهمن در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛راهپیمایی 22 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور و به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که دشمن در حوادث اخیر اتحاد ملت ایران را نشانه گرفته بود گفت: اما مردم هوشیارانه اتحاد خود را حفظ کردند و این حضور پرشکوه بهترین مثال برای شکست دشمن است.
حضور باشکوه مردم در ۲۲ بهمن بهترین مثال برای شکست دشمن است
سید محسن دهنوی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در جشن بزرگ ۴۴‌مین فجر انقلاب در دهدشت از روز ۲۲ بهمن به عنوان روز جلوه قدرت لایزال الهی نام برد و اظهار کرد: ملت ایران با اتکا به خداوند رژیمی را کنار زد که همه دنیا حامی او بودند.
وی افزود: ملت ایران با قدرت لایزال الهی خواسته خود را به کرسی نشاند و انقلاب را بیمه و شرایط منطقه و دنیا را متحول کرد.
دهنوی بیان کرد: دشمن در محاسبات خود فکر می‌کرد انقلاب چند روزی دوام نخواهد آورد اما به کوری چشم آن‌ها امروز در نهایت ناامید شدنشان جشن ۴۴‌مین پیروزی انقلاب را مشاهده می‌کنند.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی به تشریح برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی قبل و بعد از انقلاب پرداخت و تصریح کرد: قبل از انقلاب نرخ افراد باسواد تنها ۴۰درصد بود و امروز آمار افراد باسواد بالای ۹۰ درصد است.
دهنوی خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشت و درمان قبل از انقلاب سن افراد جامعه ۵۶ سال بود اما اکنون امید به زندگی به ۷۵ سال رسیده و این بیشتر از میانگین نرخ جهانی است.
وی یکی از موارد جهاد تبیین را بیان دستاوردهای انقلاب عنوان و اظهار کرد: دشمن نمی‌خواهد خدمات گفته شود چرا که باز کردن موفقیت‌های جمهوری اسلامی باعث عزت نفس و اعتماد به انقلاب می‌شود.
دهنوی افزود: امروز جمهوری اسلامی وارد مرحله نقش‌آفرینی جهانی شده و همین مسئله باعث دشمنی بیشتر استکبار شده است.
دهنوی با بیان این‌که دشمن در حوادث اخیر اتحاد ملت ایران را نشانه گرفته بود گفت: اما مردم هوشیارانه اتحاد خود را حفظ کردند و این حضور پرشکوه بهترین مثال برای شکست دشمن است.
وی مردم را صاحبان اصلی انقلاب عنوان و بیان کرد: همان گونه که نقاط قوت را بیان می‌کنیم باید مشکلات را بگوییم و برای برطرف کردن آن‌ها تلاش کنیم.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مشکلات شهرستان کهگیلویه از جمله اشتغال، تسریع در مجتمع‌های پتروشیمی، مشکلات آب و کشاورزی و سد‌های این شهرستان با همکاری رییس مجلس خبر داد و گفت: وظیفه ما پیگیری است و هر چه پیگیری کنیم کم کار کرده‌ایم.
دهنوی بیان کرد: دشمنان انقلاب طی چند ماه اخیر فکر کردند می‌توانند بین مردم تفرقه ایجاد کنند اما امروز حضور شما نقشه دشمن را نقش بر آب کرد و به آمریکا می‌گوییم از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.
 هیچ قدرتی نمی‌تواند وارد خلیج فارس شود مگر از جمهوری اسلامی ایران اجازه بگیرد
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز بیش از گذشته به همدلی اقوام نیاز داریم دشمنان به دنبال تفرقه انداختن بین آنهابوده و می‌خواهند ایران را تکه تکه کرده و این همدلی و اتحاد را بر هم بزنند اما تا زمانی که با همدلی و اتحاد پشت ولایت باشیم هیچ کس قدرت سرنگونی نظام و یا لطمه زدن به آن را ندارد.
سردار حمید خرمدل در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه گچساران اظهار کرد: حضور مردم بی‌بدیل بوده و نشان دادند هر چقدر بیشتر به ما فشار می‌آورند مردم ایران اسلامی هوشمندانه عمل خواهند کرد.
وی بیان کرد: امروز مردم گچساران حضور باشکوهی داشتند که به سهم خود از همه آن‌ها قدردانی می‌کنم.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: فشار‌های فراوان بیرونی ما را به رستگاری رساند امروز عید قربان است و بیش از ۳۰۰۰ اسماعیل ما را از سال ۴۲ تا ۵۷ به قربانگاه بردن امروز عید غدیر و عید ولایت است، بزرگترین نعمت خداوند متعال به ما ارزانی داشت امروز نوروزی است که از یک زمستان سخت و سیاهی مطلق ظلمت‌کده به عزت رسیدیم.
سردار خرمدل عنوان کرد: بیست و دوم بهمن ماه روز عید ماست روزی که به لطف خدا بهاری که در سال ۵۷ پیدا شد به شکوفایی رسید در حال حاضر در اوج شکوفایی و اقتدار هستیم.
وی گفت: اگر ما انقلاب و مبارزه کردیم و پشت رهبرمان‌ایستادیم نه فقط برای مسائل معیشتی و اقتصاد بود آنچه که باعث شد همه قیام کنیم اسلام دین مکتب عدالت و ظلم ستیزی بود.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مردم ما فهیم و مستقل هستند و بر نمی‌تابند کسی به این کشور حکومت کند و مقدرات این کشور به دست بیگانگان باشد امروز نظام ولایی داریم که خیلی فرق می‌کند با نظام با پادشاهی که حکومت کند.

خرمدل بیان کرد: ما در حکومت پادشاهان در برهه‌های گذشته از تاریخ شاهد قطعه شدن کشورمان به دست آن‌ها بودیم آن‌ها هر جا که نتوانستند مقابل بیگانگان بایستند خاک ما را بر باد دادند.
وی افزود:‌ ای کاش فقط خاک را بر باد می‌دادند بلکه دین و مذهب ارزش‌های ما را نیز آن‌ها بر باد دادند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویر احمد ادامه داد: در یک کشور دینی عشرتکده راه انداخته بودن قانون معنا نداشت حکم قانون و هم لازم الاجرا شاه بود اما امروز نعمت ولایت را داریم که این انقلاب را مدیریت می‌کند امروز اگر شاهد هستیم که با حجم زیاد رهبر ما را مورد هجوم قرار می‌دهند به علت تأثیر گفتمان این ولی فقیه بر قلوب مسلمانان و جهانیان است.
خرمدل اضافه کرد: استقلال ما از برکات نظام جمهوری اسلامی است و این نظام مقتدرترین کشور بوده، آمریکا با آن همه ید مدیون لابی‌گری و صهیونیست است اما ما برای خودمان تصمیم می‌گیریم.
وی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در دریا‌های دور جولان می‌دهد و از کیان و ناموس خودش و هویتش پاسداری می‌کند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: در عرصه‌های علمی، پزشکی، اقتصادی و دیگر موضوعات جمهوری اسلامی ایران پیش رو است با وجود تحریم‌ها و تخریب‌هایی که صورت می‌گیرد ملت ما امروز آزاده بوده و می‌توانند حرف بزنند انتقاد کنند و رئیس جمهور و نماینده مجلس خود را انتخاب کنند.
خرمدل اظهار کرد: مردم از یک نظام پادشاهی ظالم و فاسد و آنچه که می‌خواست همه ارکان کشور را در اختیار خودش قرار دهد نجات پیدا کردند این نظام پادشاهی کینه بسیاری به قوم لر داشت به گونه‌ای که هر جا لر را می‌دید به شدیدترین نوع با آن‌ها برخورد می‌کرد کجا سراغ دارید دولتی که ملت خود را بمباران کنند با ما در کهگیلویه و بویراحمد این کار را کردند چون قوم لر آزادیخواه و با عزت بود و زیر بار زور نمی‌رفت، این‌ها چون ظالم و زورگو هستند این اخلاق را بر نمی‌تابند، امروز به لطف خدا و رهبر حکیمانه رهبر انقلاب جمهوری اسلامی ایران به پیش می‌رود و اگر می‌بینید قرآن را آتش می‌زنند از ضعف ما نیست بلکه از اقتدار ما می‌باشد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اسلام در حال گسترش است و آن‌ها زبونند که اینگونه برخورد می‌کنند در سوریه عراق و یمن و لبنان و فلسطین میلیون‌ها دلار هزینه کردند که بر باد رفت آن‌ها سودای از نیل تا فرات را در اسرائیل داشتند اما امروز در فلسطین محصورند.
خرمدل عنوان کرد: آمریکا در حال سقوط است و نباید به ناوگان با هیبت او نگاه کرد بلکه باید به کسانی که بر پشت هواپیما‌ها و شناور‌ها هستند نگاه کرد، مروم ما با اعتقاد به خداوند فقط یک کلاش به دست می‌گیرند می‌توانند هیبت آمریکا را بر زمین بزنند امروز در جای‌جای خلیج فارس و عمان و اقیانوس هند چه کسانی جولان می‌دهند جمهوری اسلامی ایران است که با اقتدار و اراده خود را تحمیل می‌کند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویر احمد اظهار کرد: هیچ قدرتی نمی‌تواند وارد خلیج فارس شود مگر از جمهوری اسلامی ایران اجازه بگیرد ما با دست خالی و توکل بر خداوند و رهبر ولی فقیه اقتدار را به دست آورده‌ایم.
خرمدل ادامه داد: پیروزی انقلاب مهم است ولی حفظ آن طبق فرموده رهبر انقلاب مهمتر است، امروز بیش از گذشته به همدلی اقوام نیاز داریم دشمنان به دنبال تفرقه انداختن بین آن‌ها است می‌خواهند ایران را تکه تکه کرده و این همدلی و اتحاد را بر هم بزنند اما تا زمانی که با همدلی و اتحاد پشت ولایت باشیم هیچ قدرتی نمی‌تواند سرنگونی نظام و یا لطمه زدن به آن را ندارد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویر احمد اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران با قدرت و عزت در حال پیشرفت است و به همان میزان سقوط آمریکا نیز آغاز شده است آمریکا نمی‌تواند از هم پیمانان خود محافظت کنند اما جمهوری اسلامی ایران از هم‌پیمانان خود حفاظت می‌کند.
خرمدل عنوان کرد: قدردانی می‌کنم و قدم‌های شما را می‌بوسم که دشمنان بار دیگر نشان دادید چگونه مردم به صحنه آمدند دشمنان ما از احمق‌ها هستند هر چقدر به ما فشار بیاورند و بیشتر مصمم‌تر می‌شویم.
بیشتر از هر زمانی نظام جمهوری اسلامی نیاز به کردار درمانی دارد و نه گفتار درمانی

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: بعضی‌ها جبهه انقلاب را برای خودشان سفره دیده‌اند.
سید ناصر حسینی پور در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گچساران اظهار داشت: کسانی که از پله‌های هواپیمای سال ۵۷ پیاده شدند بعضی‌ها جبهه انقلاب را برای خودشان سفره دیده‌اند وبه ریزش‌های انقلاب در کشور ایران اسلامی تبدیل شدند.
وی بیان کرد: انقلاب برای ما یعنی آن حنجره‌ای که در بهارستان پشت تریبون رسمی آمد و گفت سهممان را از سفره انقلاب برداشتیم؛ فیش‌های نجومی کجاست.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما برای انقلاب یعنی وقتی غربی‌ها ما را تحریم کردند و صفحات سوخت ۲۰ درصد را برای راکتور آزمایشگاه تهران ندادند و جان ۷۵۰هزار مریض سرطانی در خطر افتاد نظیر مجید شهریاری با هزینه شخصی خودش این صفحات را برای آزمایشگاه تهران ساخت.
حسینی پور عنوان کرد: انقلاب برای ما یعنی از رانت استفاده کنیم انقلاب سفره است برای بخور و بخشش‌ها ما برای انقلاب یعنی آن مادر شهید که می‌گوید من برای دادن چهار فرزند خود در راه انقلاب نیاز به احترام زیادی ندارم.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما برای انقلاب و فدای انقلاب یعنی تفکر مادر شهیدان جنیدی که چهار فرزند خود را تقدیم انقلاب می‌کنند و می‌گویند ایرادی ندارد اگر بچه‌هایم شهید شدند مهم این است که امام سلامت باشد.
حسینی‌پور بیان کرد: ما برای انقلاب باشیم تفکری که وقتی قرار شد انقلاب برای ما باشد از حنجره‌ها صدای ما نمی‌توانیم می‌آید.
وی افزود: ما برای انقلاب صدای ما می‌توانیم می‌شود و از حنجره‌ها این صدا را می‌شنویم و امروز بیشتر از هر زمانی نظام جمهوری اسلامی نیاز به کردار درمانی دارد و نه گفتار درمانی.
دشمنی با ایران و حفظ رژیم صهیونیستی ۲ راهبرد اصلی آمریکا

‌نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنی با ایران و حفظ رژیم صهیونیستی ۲ راهبرد اصلی آمریکا است.
حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در جشن انقلاب بهمئی گفت: هیچ کشوری و هیچ نظام سیاسی نمی‌توانست ادعای استقلال سیاسی داشته باشد و همه در دنیا مجبور بودند یا وابسته به بلوک شرق باشند و یا وابسته به غرب و اگر قرار بود نظام سیاسی جدیدی شکل بگیرد باید از نوع مارکسیستی و مادی‌گرایانه می‌بود.
وی عنوان کرد: چرا پیروزی انقلاب اسلامی در عالم قابل تصور نبود؟ زیرا از یک طرف نظام سیاسی حاکم بر عالم یک نظام سیاسی دو قطبی بوده است ( دو نظام سیاسی به رهبری آمریکا و شوروی سابق) هیچ کشور و نظام سیاسی جرات نمی‌کرد در عرصه جهانی ادعای استقلال سیاسی داشته باشد.
حجت الاسلام حکمتی نیک ادامه داد: همه نظام‌های سیاسی موجود در عالم مجبور بودند وابسته به بلوک شرق یا بلوک غرب باشند آمریکایی‌ها به طور کامل بر کشور ما احاطه داشتند صد‌ها هزار مستشار خارجی که غالبا آمریکایی بودند کشور ما را احاطه کرده بودند.
وی گفت: کشاورزی ما را خراب می‌کردند مسئولین ما را آمریکا تعیین می‌کرد آمریکا برای ما تصمیم می‌گرفت سفیر آمریکا و انگلیس در تهران برای ما تصمیم می‌گرفتند جیمی کارتر رئیس جمهور وقت آمریکا در دیدار با محمدرضا پهلوی در ۱۳۵۶ می‌گوید ایران جزیره ثبات در منطقه است.
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در سال ۵۷ انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید خداوند ما را بخاطر‌ایمان امام و مردم یاری کرد پیروزی انقلاب اسلامی مصداقی از نصرت و یاری خداوند در حق ملت بزرگ ایران است.
وی عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در قرن بیستم سه اثر مهم به دنبال داشت: اول دوره ستم شاهی ۲۵۰۰ ساله در کشور ما انقراض یافت دوم انقلاب اسلامی ما الهام بخش جنبش‌های آزادی خواه در سراسر دنیا گشت و سوم رهبری آمریکا در غرب آسیا به چالش کشیده شد.
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از باب جهاد تبیین بهترین راهبرد مقام معظم رهبری این بوده که دشمن اصلی ملت ما آمریکاست و امام خمینی(ره) فرمود تمام گرفتاری‌های جهان اسلام زیر سر آمریکاست آمریکا‌ام الفساد قرن است.
حکمتی نیک بیان کرد: نباید اشتباه محاسباتی داشته باشیم آمریکا دشمن اصلی ماست دشمنی آمریکا دو ویژگی دارد دشمنی آمریکا علیه ملت ما دشمنی کهنه و دیرینه است از کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ تا کنون آمریکا دشمن اصلی ملت و استقلال ایران است همچنین دشمنی آمریکا علیه ایران یک دشمنی کاملاً عمیق است.
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماهیت نظام سلطه به رهبری آمریکا مبتنی بر خوی استبدادی قتل و کشتار و ظلم و خونریزی در جهان است.
وی عنوان داشت: اما ماهیت نظام اسلامی مبتنی بر دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم در سراسر عالم است دشمنی آمریکا با ملت ما یک دشمنی راهبردی و استراتژیک است دشمنی آمریکا با ملت ایران وابسته به شخص خاص و حذب خاصی نیست.
وی افزود؛ در آمریکا هرکسی رئیس جمهور شود با ایران دشمن است دشمنی آمریکا با ملت ما مربوط به موضوعی خاصی نیست در همه موضوعات با ما دشمن است و مخالفت می‌کند آمریکایی از بدو دشمنی علیه کشور ما از صد‌ها راهبرد استفاده کردند.
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اولین راهبرد آمریکا علیه کشور ما برمی‌گردد به راهبردی که از سال ۳۲ تا ۵۷ به مدت ۲۵ سال اعمال کرد آمریکا از همه توان خود استفاده کرد تا انقلاب اسلامی در ایران شکل نگیرد.
وی گفت: حکومت ظالمانه رژیم پهلوی همچنان ادامه داشته باشد اما در سال ۵۷ بعد از ۲۵ سال دشمنی آمریکا علیه کشور ما انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.
حجت الاسلام حکمتی نیک در ادامه گفت: آمریکایی‌ها ایران را یک کشور خنثی و دست نشانده خود می‌خواستند و به گفته سران آمریکایی ایران یک ساحل امن برای آن‌ها در منطقه بود و پیروزی انقلاب اسلامی ضربه محکمی به آن‌ها وارد کرد.
وی اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی در قرن بیستم، نظام ستم شاهی ۲۵۰۰ ساله در کشور ما انقراض یافت و انقلاب اسلامی ایران الهام بخش جمهوری‌های آزادی بخش در سراسر جهان شد و هژمونی غرب به رهبری آمریکا در غرب آسیا به چالش کشیده شد و منافع آمریکا در ایران از دست رفت.
حکمتی نیک گفت: دشمن اصلی ملت و استقلال ما کشور آمریکا و همپیمانانش است و به فرموده حضرت امام تمام مشکلات جهان توسط آمریکایی‌ها صورت می‌پذیرد و دولت آمریکا یک دولت تروریستی است.
وی ادامه داد: همه دولت مردان آمریکا ۲ اصل با خطوط قرمز دارند که اول حمایت از رژیم صهیونسیتی و دومی دشمن با نظام ارزشمند اسلامی ماست.
حماسه ۲۲ بهمن سی‌سخت
مردم سی سخت مرکز شهرستان دنا در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور گسترده‌ای داشتند.
مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن با حضور پرشور مردم، مسئولین، دانش‌آموزان، ورزشکاران و دیگر نهاد‌ها با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شد.

این مراسم از فلکه الله شهر سی سخت شروع شد و راهپیمایان با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آشوبگر و مرگ بر فتنه‌گر مسیر راه پیمایی را به سمت مسجد جامع طی کردند.
این مراسم در محل مسجد جامع ابتدا با تلاوت کلام الله مجید شروع شد و پس از سرود جمهوری اسلامی برنامه‌های سخنرانی و جشن سرود زینت بخش این جشن شد.
درخشان‌زاده فرماندار دنا در این مراسم گفت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است، این پیروزی نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست‌های خالی و عزمی راسخ، کاخ‌های پر زر و زیور رژیم طاغوت و سرسپردگی شاه ایران در برابر بیگانگان را در هم کوبید و با مشت‌های گره کرده تا ثبت پیروزی انقلاب‌ایستادگی کرد، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، با تکیه بر از خودگذشتگی و شهامت و خون جوانان وطن، اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت و مردمان ایران زمین برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار “استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی” پا به میدان گذاشتندو لحظه‌ای از خواسته خود عقب نشینی نکردند.

فرماندار دنا اظهار داشت: یکی از مهمترین خواسته‌های مردم شهر سی سخت احداث پل کلو بود که خوشبختانه این پل با اعتبار ۷۰۰میلیارد تومانی و اعتبار اولیه ۳۰۰میلیارد تومانی با حضور رئیس جمهور در هفته‌های آینده کلنگ زنی خواهد شد.
درخشان‌زاده گفت: این پل به طول ۳۳۰متر خواهد بود که نظیر آن در جنوب کشور وجود ندارد و در کشور هم جز پل‌های مطرح است که هم در بحث حمل و نقل جاده‌ای و هم در رونق گردشگری شهرستان دنا به خصوص شهر سی سخت نقش بسزایی دارد.
جشن ۴۴ سالگی انقلاب در ۲۲ بهمن قلعه‌رئیسی
راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۰صبح در قلعه رئیسی با حضور باشکوه مردم این شهر برگزار شد.
قشر‌های مختلف مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه چارؤسا به طور گسترده، پرشور و حماسی در این راهپیمایی شرکت کرده‌اند.
حضور اقشار مختلف از کودک، پیر، جوان، نوجوان، دانش‌آموز، دانشجو، کارگر، معلم و کارمند در راهپیمایی امروز بدون از هیچ گونه جناح‌بندی و گروهی مردم شهر قلعه رئیسی در ۲۲ بهمن شرکت کردند.
راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ با حضور پرشور مردم ولایت مدار و شهیدپرور باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

جشن ۴۴ ساله انقلاب در قلعه رئیسی باشکوه بود و مردم با در دست داشتن عکس شهدا
مراسم راهپیمایی قلعه رئیسی از میدان امام حسین(ع) این شهر تا گلزار مطهر شهدای شهر قلعه رئیسی ادامه داشت که شرکت‌کنندگان با شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، لبیک یا حسین(ع) اعلام حمایت همه جانبه خود را از انقلاب و نظام اعلام کردند.
در این مراسم علی الهامی رئیس آموزش و پرورش چارؤسا به خیر مقدم پرداخت و مبشری مدیرکل کمیته امداد استان سخنران این مراسم بود.
در پایان مراسم قطعنامه مراسم ۲۲ بهمن توسط رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چارؤسا قرائت و شرکت‌کنندگان در جشن ۲۲ بهمن طومار و نامه‌ای را با ارائه مطلبی در خصوص علت حضور آن‌ها در این جشن باشکوه یادداشت و امضاء کردند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
تو را خدا نگاه مسعولین گچساران انگار اومدن فاتحه خانی بابا جشن پیروزی انقلابه این چه قیافه هایی که به خود گرفتید
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1