تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۵
کد مطلب : ۴۵۸۲۰۹
فراخوان حضور گسترده فرهنگیان در راهپیمایی 22 بهمن ماه؛

پیام مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن ماه

۶
۰
پیام مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن ماه
کبنا ؛
فرهنگیان و دانشآموزان کهگیلویه وبویراحمدی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای تاریخی خلق خواهند کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از دانش‌آموزان با حضور در برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی دنا بر حضور باشکوه فرهنگیان و دانش‌آموزان در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن‌ تاکید کرد.
به گزارش کبنا، حسنعلی عزت‌خواه خواه در برنامه زنده تلویزیونی «ما می‌آییم» ضمن تبریک چهل چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: ساختن ایران قوی نیاز به حضور گسترده و آگاهانه مردم در صحنه‌های مختلف نظام اسلامی دارد که یکی از زیباترین جلوه‌های حضور شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهد بود.
وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن اوج افتخارات ملت ایران در برچیده شدن تبعیض، ظلم و بی عدالتی در جامعه بود گفت: امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران عزیز در اوج اقتدار در جهان می‌باشد و با متکی به حضور مردم قله‌های ترقی و پیشرفت و مسیر توسعه همه جانبه را علی رغم همه توطئه‌ها و تنگنا‌ها طی می‌کند.
مدیزکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد، حضور با شکوه مردم را تضمین‌کننده بقا و تداوم انقلاب اسلامی دانست و گفت: حمایت قاطعانه مردم از آرمان‌های بلند امام راحل و شهیدان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، موجب یاس دشمنان قسم خورده نظام اسلامی و امیدواری دلسوزانه نظام اسلامی خواهد شد.
عزت خواه گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ۸۰۰ مدرسه زیر ۱۰ نفر در کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد که خیلی از این مدارس تک دانش‌آموزی است.
وی پیشرفت‌های آموزش و پرورش در انقلاب اسلامی را چشمگیر توصیف کرد.
دانش‌آموزان در این برنامه تلویزیونی در عبارات زیبایی بر حضور عزت آفرین دانش‌آموزان و همه آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کردند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم وفادار و انقلابی استان بویژه فرهنگیان و دانشآموزان را به حضور گسترده در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن فراخواند.
به گزارش کبنا، متن پیام حسنعلی عزت‌خواه بدین شرح است.
بسم الله الرحمن االرحیم
(وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا)
22 بهمن امسال مظهر اتحاد و اعتماد ملی خواهد شد. (مقام معظم رهبری)
 22 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن زمینه‌ساز تحولات اساسی در ایران و جهان گردید و پیشرفت‌ها و تغییراتی اساسی را در نحوه اداره حکومت به دنبال داشت.
پیشرفت در عرصه‌های مختلفی چون سازندگی، عمران و آبادانی، علم نانو، انرژی هسته‌ای، پزشکی وسلول‌های بنیادین و. . نمونه‌هایی از این تحولات هستند که بی شک این دستاورد‌ها و تحولات مبتنی بر رهبری عالمانه حضرت امام ( ره ) در ابتدا و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری در ادامه راه آزادگی و شرأفت، وحدت و یکپارچگی، استقامت و پایداری و پند‌آموزی از عبرت‌های عاشورایی و حرارت عشق حسینی در قلب مردم ایران به دست آمده است.
انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران به رهبری امام راحل (ره) پایان‌بخش شب سیاه ظلم و جور، فساد، تبعیض، فقر، تباهی، استبداد، وابستگی و آغاز طلوعی زیبا در به احتزاز درآمدن نگین الله‌اکبر در پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی برفراز ایران عزیز می‌باشد.
مردم عزیز ایران به عنوان صاحبان واقعی این انقلاب، همواره در صحنه‌های مختلف از جمله راهپیمایی‌ها و انتخابات نقش آفرین بوده‌اند و به خوبی می‌دانند حضور آن‌ها در راهپیمایی 22 بهمن همچون ادوار گذشته تمامی توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی کرده، انقلاب را بیمه و تضمینی برای دوام و تداوم انقلاب اسلامی خواهد بود.
اینجانب ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، از مردم انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان آگاه و دانا، در اقصی نقاط این دیار پرگهر دعوت می‌کنم همچون گذشته و دوشادوش هم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضوری گسترده و بانشاط داشته باشند و بار دیگر حمایت و پشتیبانی خویش را از آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تبعیت از ولی فقیه زمان، رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی در راستای اتحاد و همبستگی امت اسلامی به نمایش بگذارند.
حسنعلی عزت خواه
مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

هم وطن
Romania
مردم انقلاب کردند تا عدالت برقرار شود، مردم شهید دادند جانباز شدند، اسارت تحمل کردند برای مبارزه با ظلم اما اینک در آموزش و پرورش استان و خاصه آموزش و پرورش بویراحمد که نماد فرهنگ سازی است، الگوی مبارزه با ظلم است، بی عدالتی بیداد می کند، شمای مدیر کل چرا جلو نمی گیرید،چرا از افراد شایسته و نخبه استفاده نمی کنید، /بترسید از روزی که آه این فرهنگیان شما را نابود کند، ضعیف ترین مدیر کل آموزش و پرورش استان تاکنون هستی.
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
شما مدیرکلی میخواید که براتون منافع انتخاباتی داشته باشه این حرفا همش بهونس😂
ناشناس
United States
خدایی برای کسانی چون شما خیلی خوب شده
Iran, Islamic Republic of
مردم را از دولت هم زده کرده اند
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار شما مثلا نماینده دولت انقلابی در استان هستید چرا ورود نمیکنی به قضیه قومیت گرایی و طایفه گرایی در آموزش و پرورش وجهه آموزش و پرورش را خراب و خدشه دار کرده اند در اداره کل و اموزش و پرورش بویراحمد؟؟؟؟؟؟؟
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
پدران ما جنگیدند که در مملکت عدالت باشه ..
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1