تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۳۴
کد مطلب : ۴۵۸۱۶۹
در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران مطرح شد

موحد: انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها پیشرفت فراوانی داشته است

۲
۱
موحد: انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها پیشرفت فراوانی داشته است
کبنا ؛نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: شما مردم همیشه در صحنه با حضور پر شور در همه عرصه ها دنیا را به تحیر واداشته و دشمن را برای همیشه محو و نابود کردند.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام سید محمد موحد در جشن ویژه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به حضور مردم همیشه در صحنه اشاره کرد و گفت: شما با حضور پر شور در همه عرصه ها و فریادتان دنیا را به تحیر واداشته و دشمن را برای همیشه محو و نابود کردید. 
با بیان اینکه زمانی که در این حوزه نماینده شدم ۱۱۳۰ روستا را در حوزه انتخابیه تحویل گرفتم افزود: ۹۹ درصد این روستا فاقد همه امکانات و زیر ساخت ها بودند اما امروز به برکت نظام اسلامی توسعه متناسب برای همه روستا ها فراهم شده است.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام، لنده در مجلس بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی در همه عرصه ها رشد و پیشرفت فراوانی داشته است، هر جایی را که مشاهده می‌کنید خدمات و زحمات نظام اسلامی روشن و آشکار است. 
وی با بیان اینکه ایران قبل از انقلاب اسلامی در دنیا هیچ نام و جایگاهی نداشت افزود: در بدترین شرایط موجود قرار گرفته بود اما امروز به اوج اقتدار و سربلندی در دنیا رسیده است.
حجت‌الاسلام موحد به حرکت پارلمان اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تحریم ها اشاره کرد و افزود: جو بایدن با حرکت خود نشان داد که آمادگی چالش با انقلاب اسلامی را ندارد.
مردم و ملت ایران نشان دادند که امروز بایدن و بایدن ها از اقتدار آنها وحشت دارند، و فکر کردند سپاه فقط یک مجموعه نظامی است، نمی‌دانستند که سپاه اقتدار ایران است.
وی افزود: به جایی رسیدند که اقرار کردند که چالش با ایران یک چالش معمولی نیست، دوران بزن در روها تمام شده است کوچک ترین تحرکی به وجود آید سپاه پاسداران و ملت ایران با آن‌ها برخورد خواهد کرد. 
 حجت‌الاسلام موحد بیان کرد: با اقتدار تمام، همدلی و توانمندی هایی که دولت جدید آغاز کرده است سعی کنیم که مشکلات مردم را حل کنیم. و این اقتدار تداوم خواهد داشت و دولت در کنار مردم خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سناتور تو که دیگه هیچ نقشی در پیشرفت های انقلاب اسلامی نداری ، این دوره های آخر چه کار کردی برای دیارت یا برای انقلاب اسلامی ؟
لوداب
Iran, Islamic Republic of
موحد واقعا حرف نداری
کاشش برادر ما هم یکم‌از شما یاد میگرفت
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1