کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران مطرح شد

موحد: انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها پیشرفت فراوانی داشته است

20 بهمن 1401 ساعت 1:34

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: شما مردم همیشه در صحنه با حضور پر شور در همه عرصه ها دنیا را به تحیر واداشته و دشمن را برای همیشه محو و نابود کردند.


نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: شما مردم همیشه در صحنه با حضور پر شور در همه عرصه ها دنیا را به تحیر واداشته و دشمن را برای همیشه محو و نابود کردند.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام سید محمد موحد در جشن ویژه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به حضور مردم همیشه در صحنه اشاره کرد و گفت: شما با حضور پر شور در همه عرصه ها و فریادتان دنیا را به تحیر واداشته و دشمن را برای همیشه محو و نابود کردید. 

با بیان اینکه زمانی که در این حوزه نماینده شدم ۱۱۳۰ روستا را در حوزه انتخابیه تحویل گرفتم افزود: ۹۹ درصد این روستا فاقد همه امکانات و زیر ساخت ها بودند اما امروز به برکت نظام اسلامی توسعه متناسب برای همه روستا ها فراهم شده است.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام، لنده در مجلس بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی در همه عرصه ها رشد و پیشرفت فراوانی داشته است، هر جایی را که مشاهده می‌کنید خدمات و زحمات نظام اسلامی روشن و آشکار است. 
وی با بیان اینکه ایران قبل از انقلاب اسلامی در دنیا هیچ نام و جایگاهی نداشت افزود: در بدترین شرایط موجود قرار گرفته بود اما امروز به اوج اقتدار و سربلندی در دنیا رسیده است.
حجت‌الاسلام موحد به حرکت پارلمان اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تحریم ها اشاره کرد و افزود: جو بایدن با حرکت خود نشان داد که آمادگی چالش با انقلاب اسلامی را ندارد.
مردم و ملت ایران نشان دادند که امروز بایدن و بایدن ها از اقتدار آنها وحشت دارند، و فکر کردند سپاه فقط یک مجموعه نظامی است، نمی‌دانستند که سپاه اقتدار ایران است.
وی افزود: به جایی رسیدند که اقرار کردند که چالش با ایران یک چالش معمولی نیست، دوران بزن در روها تمام شده است کوچک ترین تحرکی به وجود آید سپاه پاسداران و ملت ایران با آن‌ها برخورد خواهد کرد. 
 حجت‌الاسلام موحد بیان کرد: با اقتدار تمام، همدلی و توانمندی هایی که دولت جدید آغاز کرده است سعی کنیم که مشکلات مردم را حل کنیم. و این اقتدار تداوم خواهد داشت و دولت در کنار مردم خواهد بود.


کد مطلب: 458169

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458169/موحد-انقلاب-اسلامی-همه-عرصه-ها-پیشرفت-فراوانی-داشته

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1