تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۴
کد مطلب : ۴۵۶۵۵۶
فرمانده سابق لشکر ۳۱ عاشورا مطرح کرد؛

شهید سلیمانی یک فرد بصیرت افزا بود / شاه کلید پیروزی ما بصیرت افزایی و جهاد تبیین است

۱
شهید سلیمانی یک فرد بصیرت افزا بود / شاه کلید پیروزی ما بصیرت افزایی و جهاد تبیین است
کبنا ؛آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی با حضور فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا و همرزم شهید سلیمانی، مسئولان استانی و شهرستانی و جمعی از مردم شهرستان کهگیلویه در گلزار شهداء این شهرستان برگزار شد.
به گزارش کبنا از دهدشت، سردار غلام عسگر کریمیان _ فرمانده اسبق لشکر ۳۱ عاشورا _ در این آئین راه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را یک مکتب خواند گفت: یک راه اطمینان بخش برای رسیدن به تعالی انسانی و قله های عزت و اقتدار است.
 سردار کریمیان استکبار ستیزی، ظلم ستیزی و سلطه ناپذیری را به عنوان اولین خصیصه و مولفه مکتب شهید سلیمانی نام برد و افزود: نباید زیر بال ظلم یزیدیان زمان زندگی کنیم و نباید شعار «هیهات من الذله» اباعبدالله الحسین (ع) فراموش شود. 
وی از شهید سلیمانی به عنوان یک فرد فرهنگی، بصیرت افزا و هادی سیاسی یاد کرد و با بیان اینکه او در همه عرصه های نبرد وجود داشت افزود: سردار سلیمانی در نبرد اصغر و اکبر حضور پر رنگی داشت و پیروز شد. 
فرمانده سابق سپاه ۳۱ عاشورا از سپهبد شهید سلیمانی به عنوان مرد میدان یاد کرد و تصریح کرد: مجاهدت شهید سلیمانی صرفا در عرصه نبرد سخت نیست. 
کریمیان حاج قاسم را بنده خالص خداوند و سرباز مخلص ولایت عنوان کرد و تصریح کرد: محبت سردار سلیمانی محدود به سرزمین ایران نیست، بلکه در جای‌جای جهان محبت این سردار وجود دارد که بعد از شهادت سردار دل‌ها، ملت‌های مظلوم جهان اشک ماتم ریختند و نشان دادند که سلیمانی محدود به ایران نیست. 
 سردار کریمیان خداترس بودن حاج قاسم سلیمانی را یکی از معیار های با ارزش این سردار عزیز دانست و افزود: شهید سلیمانی مرد عمل و تلاش‌گر بود و صرفاً حرف نمی‌زند و در تمامی میادین جهاد و شهادت عملاً الگودهی کرده و همیشه در صف اول بوده است. 
فرمانده سابق سپاه عاشورا حفظ وحدت و انسجام را یکی از شخاصه های اصلی تولید قدرت ملی که قدرت بازدارندگی در مقابل دشمنان ایران و اسلام است دانست. 
کریمیان مردم‌داری، مردم یاری، مردم‌نوازی و مردم‌بانی را از شاخصه‌های دیگر سردار سلیمانی دانست و گفت: در حوادث گوناگون و مشکلات مردم همچون سیل خوزستان نشان داد که با بسیج همه امکانات موجود چطور مردم‌داری و مردم یاری کرد، ایشان معتقد بود که در روزهای سخت باید در کنار مردم بود. 
وی خطاب به مسئولان عمل به تکریم مردم و تکریم ارباب رجوع را امری مهم دانست و افزود: تکریم ارباب رجوع با نوشتن تابلو و نصب آن در سالن دستگاه‌های اجرایی نیست، بلکه به حقیقت باید در خدمت مردم بود. 
این فرمانده سابق سپاه عاشورا شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آغاز یک راه و پهلوان صحنه های نبرد است، پهلوانی که تمام توان خود را برای دفاع از محرومان و مظلومان استفاده کرد. 
وی با بیان اینکه امروز ما درگیر جنگ هیبریدی هستیم افزود: باید در جامعه دشمن شناس باشیم و نباید در صحنه های جنگ خوابید، چرا که اگر خوابیدیم با لگد دشمن بیدار خواهیم شد. 
سردار کریمیان با بیان اینکه طبق آمار برآورده شده شهرستان کهگیلویه نسبت به جمعیت شهر بالاترین آمار شهداء را دارد افزود: این مایه افتخار، عزت و سربلندی است. 
وی به جنگ شناختی و ادراکی که دشمن به راه انداخته است اشاره کرد و افزود: دشمن در حال تلاش است که بر روی ادراکات و شناخت ما تاثیر بگذارد. 
فرمانده سابق لشکر ۳۱ عاشورا تصریح کرد: وسعت قدرت رسانه ای، تولید محتواهای سمی و آماج کارهایی که دشمن انجام میدهد، جوانان ما هستند. 
سردار کریمیان شاه کلید پیروزی در عرصه جنگ شناختی و ادراکی را بصیرت افزایی و جهاد تبیین دانست و افزود: در همه صحنه ها باید روشن گری و بصیرت افزایی شود و باید هشیار باشیم که از دشمن شکست نخوریم.
 سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق با دستور دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا صبحدم جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در شلیک موشکی پهبادهای وزارت دفاع آن کشور (پنتاگون) در نزدیکی فرودگاه بغداد ترور شد.
پیکر شهید سلیمانی پس از بدرقه باشکوه مردمی در کاظمین، بغداد، کربلا، نجف، اهواز، مشهد و تهران، ۱۸ دی‌ ماه سال ۱۳۹۸ در گلزار شهدای کرمان آرام گرفت. 
بھای لاله‌ۍ خونِ خفته، پر ثمرتر گردد..! 

خبـرنـگار: مریم افشون
نام شما

آدرس ايميل شما

7 برنامه بی‌سرانجام

7 برنامه بی‌سرانجام

بیش از هفت دهه تجربه برنامه‌ریزی ایران به توسعه کشور منجر نشده است. آن هم با وجود برخورداری ...
سيماي فقر در ايران

سيماي فقر در ايران

براساس جديدترين داده‌هاي وزارت تعاون،كار و رفاه اجتماعي، سرانه خط فقر براي سال 1401 به‌طور ...
تیغ استیضاح این‌بار می‌بُرد یا امتیاز می‌گیرد؟

تیغ استیضاح این‌بار می‌بُرد یا امتیاز می‌گیرد؟

برای چندمین‌بار صحبت از برنامه مجلس برای استیضاح چند وزیر دولت مطرح شده است؛ این‌بار ...
1