تاریخ انتشار
جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : ۴۵۶۰۲۷
فرماندار لنده پاسخ می دهد.

ایستگاه برق دژکوه به کجا ختم شد؟آیا شاهد خداحافظی با قطعی های مکرر برق در لنده خواهیم بود+جزئیات

۰
ایستگاه برق دژکوه به کجا ختم شد؟آیا شاهد خداحافظی با قطعی های مکرر برق در لنده خواهیم بود+جزئیات
کبنا ؛اقدامات زیر بنایی فرماندار جوان شهرستان لنده در بخش تامین برق پایدار با حمایت های ویژه استاندار و نماینده کهگیلویه بزرگ جواب داد و ایستگاه برق دژکوه( پست لیر) تعیین تکلیف شد.

به گزارش کبنانیوز؛ این اقدام سازنده ضمن تامین برق پایدار برای مصارف خانگی مردم این شهرستان، نیاز به برق جهت سرمایه گذاری ها را نیز تسهیل خواهد کرد و بدون شک این اقدام سازنده ، تحولی در توسعه زیرساختهای لنده را سبب خواهد شد و همچنین دیگر شاهد قطعی های مکرر برق در تابستان نخواهیم بود.

در همین رابطه جلال دانش فرماندار لنده اظهار کرد: یکی از بهترین خبرهایی که خستگی  چند ماه اخیر را جبران کرد تعیین تکلیف پروژه پست لیر یا ایستگاه دژکوه بود.
وی با اشاره به اینکه در تابستان گذشته مردم شهرستان لنده با بحران قطعی مکرر برق مواجه بودند افزود : قطعی مکرر برق به علت اشکالات فنی و خط انتقال ضعیف موجبات نگرانی شدید مردم را فراهم آورده بود.
 نماینده عالی دولت در لنده ادامه داد : از ابتدای ورود به لنده ضمن پیگیری همه امورات اما تلاش ما بر حل مساله و مشکلات اساسی شهرستان متمرکز شد و شاید در این مدت ده ماهه ی خدمت گزاری مردم یک روز بدون دغدغه و پیگیری امورات مردم سپری نشد که ان شاالله در وقت مناسب به صورت دقیق تر خدمات دولت مردمی و ایران قوی را در خدمت به مردم فهیم شهرستان لنده تشریح خواهیم کرد.
دانش با بیان اینکه یکی از تلاش های دولت در شهرستان با رویکرد مساله محوری در حوزه زیرساخت حل مساله مهم برق پایدار بود ، گفت : امروز در ادامه پیگیری ها با تماس تلفنی از آقای مهندس "دشت بزرگ "مدیر محترم برق منطقه ای استان خوزستان موضوع را پیگیری کردیم و خوشبختانه با خبر خوب و خوشحال کننده تامین اعتبار و تعیین پیمانکار خط انتقال و مناقصه پست لیر خستگی این مدت را از تن ما بیرون کرد.
فرماندار لنده با تشریح مشخصات فنی پروژه،افزود : برق مورد نیاز شهرستان لنده، سوق، قلعه رئیسی و دیشموک بر اساس نظر کارشناسان برق منطقه ای ۲۶ مگاولت آمپر است اما با استقرار ترانس ۵۰ مگاولت آمپری در این پست ظرفیت دو برابری خواهیم داشت و مشکل تامین برق  به صورت اساسی مرتفع خواهد شد .
فرماندار دانش با اشاره به اینکه فقط قیمت این ترانس ۳۲ میلیارد تومان است که خریداری و در انبار برق منطقه ای نگهداری می شود ، ادامه داد : ۲۲ کیلومتر خط انتقال از خط ۱۳۲ هزار ولت فیلگاه تا محل ایستگاه دژکوه با ۷۷ دکل خواهیم داشت که امروز الحمدلله همه تجهیزات از جمله ۷۷ دکل مسیر با تلاش و مدیریت برق منطقه ای خصوصا مدیر محترم و متخصص برق منطقه ای خوزستان خریداری و آماده استفاده در مسیر تعریف شده می باشند.
 دانش  اعتبار تقریبی این پروژه تا اتمام آن را ۴۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت : تامین اعتبار آن در شرایط فعلی کار بسیار مهم بود که الحمدالله انجام شده است .
فرماندار لنده با تقدیر از حمایت و تلاش های مجدانه استاندار جناب آقای دکتر احمدزاده که در همه پروژه ها عنایت ویژه ای به شهرستان لنده داشته اند از دستورات ویژه وزیر محترم نیرو، پیگیری های نماینده محترم مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، برادر ارزشمند و مدیر محترم برق منطقه ای خوزستان جناب آقای مهندس دشت بزرگ، مدیرکل محترم امور مجلس وزارت نیرو و معاونت محترم عمرانی استاندار تشکر کرد .
دانش با تاکید بر اینکه همه قول های دولت در شهرستان در حال پیگیری است و مطمئنا با توجه دلسوزانه جناب آقای استاندار و مجموعه مدیریتی شهرستان و استان اجرایی خواهند شد تصریح کرد : ممکن است به دلایل مختلف تاخیری در اجرای پروژه ها بوجود بیاید اما آنچه میتوانیم بگوییم فعالیت های دولت در شهرستان امیدبخش و آینده ای بهتر را در همه بخش های خدمات رسانی از راه تا کشاورزی، ارتباطات و ... را نوید می دهد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

دولت آمریکا روز چهارشنبه و همزمان با سفر زلنسکی به واشنگتن اعلام کرد که یک بسته کمک نظامی ...
تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

کمال خرازی گفت: آنچه در ایران رخ داد یک جنگ هیبریدی بود. که در آن جنگ سیستم خبری و عملیات ...
از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
1