تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب : ۴۵۶۰۰۴
مدیرکل تعاون روستایی استان گفت:

شبکه‌های تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد آماده اجرای طرح میوه شب عید

۱
۰
شبکه‌های تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد آماده اجرای طرح میوه شب عید
کبنا ؛
مدیرکل تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی مباشرین اجرای طرح خرید و توزیع میوه شب عید در این استان خبر داد.
به گزارش کبنا، علی‌بخش شجاعی در نخستین جلسه کمیته راهبری میوه شب عید این استان اظهار کرد: توزیع میوه مورد نیاز بازار در ایام پایانی سال و ایام نوروز ۱۴۰۲ از روز ۲۰ اسفندماه سال جاری آغاز خواهد شد. مدیرکل تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست که به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار برگزار شد، با اشاره به سیاست‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی و حمایت‌های مدیر ارشد بخش کشاورزی افزود: بر اساس مصوبات کمیته راهبری میزان ۵۰ تن سیب قرمز، ۵۰ تن سیب زرد و ۱۵۰ تن پرتقال والنسیا در این طرح و در نقاط مختلف استان توزیع خواهد شد.
شجاعی گفت: قیمت میوه توزیعی در این طرح، ۱۰ درصد زیر قیمت بازار است و کیفیت آن نیز مطلوب خواهد بود. وی با بیان اینکه اتحادیه شرکتهای تعاون روستایی شهرستان بویراحمد و اتحادیه استان به صورت مشارکتی، مباشر طرح تنظیم بازار میوه ایام عید انتخاب شدند، تصریح کرد: برای جانمایی غرفه‌های توزیع میوه نیاز به همکاری شهرداری وجود دارد تا هم استقرار این غرفه‌ها موجب ترافیک نشود و هم مردم به میوه تنظیم بازار دسترسی داشته باشند.
مدیرکل تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برای اجرای موفق این طرح، لازم است شبکه بانکی و صندوق توسعه بخش کشاورزی استان به منظور تامین نقدینگی، پشتیبانی مالی داشته باشند و این مهم در کمیته راهبری میوه شب عید تصویب شده است.
شجاعی به شرایط بازار و همزمانی اجرای این طرح با شروع ماه مبارک رمضان، اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود میزان ۲۵۰ تن میوه در این ایام منجر به تعادل عرضه و تقاضا در بازار میوه شود.
مدیرکل تعاون روستایی یادآور شد: هر تصمیمی در خصوص خرید و توزیع میوه ایام پایانی سال و ایام نوروز سال آینده اتخاذ شود با تصویب کمیته راهبری خواهد بود و شبکه‌های تعاون روستایی برای اجرای موفق این طرح آماده و پای کار هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
سالهای گذشته ۶۰۰ تن بود کم میومد امسال چرا کم‌شده
(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

دولت آمریکا روز چهارشنبه و همزمان با سفر زلنسکی به واشنگتن اعلام کرد که یک بسته کمک نظامی ...
تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

کمال خرازی گفت: آنچه در ایران رخ داد یک جنگ هیبریدی بود. که در آن جنگ سیستم خبری و عملیات ...
از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
1