تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۷
کد مطلب : ۴۵۴۱۲۲
در خطبه های نماز جمعه ۱۳ آبان چیتاب مطرح شد

قدرت جمهوری اسلامی باعث افول امریکا در جهان شده است

۲
قدرت جمهوری اسلامی باعث افول امریکا در جهان شده است
کبنا ؛امام جمعه کبگیان گفت: قدرت فرامنطقه‌ای جمهوری اسلامی در دنیا باعث افول امریکا در جهان شده است.
حجت الاسلام سیدفرج الله پژمان_ امام جمعه کبگیان_ در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه ۱۳آبان ۱۴۰۱ چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به موضوع هدایت بشریت از سوی خداوند گفت: همانطور که در خطبه‌های قبل خدمتتان عرض شد فارغ از هدایت تکوینی (که مربوط به همه موجودات است) در هدایت تشریعی مربوط به انسانهاست به وسیله پیامبران و ارسال کتب آسمانی، انسان را به مسیر کمال راهنمایی می‌کند.
وی افزود: خداوند انسان را در بندگی مختار آفرید تا با انتخاب خودش و نصایح انبیاء راه عبودیت را پیش بگیرد وَ رستگار شَوَد.
امام جمعه کبگیان با اشاره به ۱۳ آبان روز دانش‌آموز سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان خط امـام "ره" خطاب به جبهه‌گیری دشمن در دلسرد کردن مردم نسبت به عدم حضور در این روز گفت: وقتی خداوند سبحان در کلام نورانیش می‌فرمایَد، عَلـی لَعنَتُ الله عَلَی اَلقومِ الظالِمین، و اَلله لایُحِبُ المُعتَدین یعنی مرگ بفرستید بر ظلم‌کننده به انسان‌ها و پایمال‌کننده حقوقشان دانشجویان با تسخیر لانه جاسوسی آن را به آتش کشیدند که این همان دستور خداوند بود.
این خطیب جمعه با اشاره به جنایت‌های مستبدانه و مستکبرانه آمریکا در قاموس ترور ملت‌ها، نفاق میان قومیت‌ها و احزاب متعدد با هدف التهاب جو آرامش، ترویج فحشا و فساد من جمله کشف حجاب برای سست کردن بنیان خانوار‌ها، تحاریم ظالمانه دارو و غذا، حمایت از دیکتاتور‌ها و گروه‌های تروریستی جهت رعب وحشت میان کشور‌ها من جمله داعش القاعده و رژیم کودک کش اسرائیل را از اهداف مهم استکبار جهانی برای چپاول منابع غنی کشور‌ها برشمرد و گفت: آمریکا با هدف جنگ افروزی، و نا آرام کردن جو کشور‌ها تنها بدنیال سیطره مطلق خود بر جهان بوده و تنها نظامی که همیشه هیبت استعماری با خوی غارتگری‌یش را برای جهانیان هویدا ساخته جمهوری اسلامی ایران بوده وهست.
سید فرج الله پژمان ضرب شصت‌های متعدد جمهوری اسلامی به امریکا را از عوامل تحلیل رفتن هیمنه قدرت پوشالی آن برشمرد و افزود: قدرت فرامنطقه‌ای جمهوری اسلامی در دنیا باعث افول امریکا در جهان شده و الان دیگر کمتر کشوری از هیبت امریکا در جهان می‌ترسد و دنیا با فاکتور‌برداری از انقلاب اسلامی راه استکبار ستیزی و آزادگی را یاد گرفته است.
حجت الاسلام و المسلمین پژمان حضور آحاد مردم در راهپیمائیِ سیزده آبان را همچو پُتـکی بر پنجه‌های چمبره‌زده آمریکا جهت ورود به کشتی جمهوری اسلامی ایران بر شمرد و خاطرنشان کرد: گام‌هایی که امروز در راهپیمائی ۱۳ آبان برداشته می‌شوند زیر پا‌هایشان دست‌هایی را له کردند که ملتمسانه ازآنان خواسته بودند که در سیزده آبان شرکت نکنند و عاقبت در دریای ملت غرق شدند.
وی حضور ملت در پاسداشت برنامه‌های انقلاب و اسلام را قوت قلب نظام جهت رسیدن به قله اصلی واتصال به حکومت جهانی برشمرد و تصریح کرد: قدرت بازدارندگی تثبیت و تحکیم هر حکومت مردم آن کشور است و جمهوری اسلامی معدود کشوری است که از این اسلحه پنهان برخوردار است و هر حکومت و کشوری آرزوی داشتن چنین ملت واحد و وفاداری را دارند. لازم به ذکر است نماز‌گزاران بعداز اتمام نماز عبادی سیاسی جمعه به مناسبت ۱۳ آبان از مصلیِ نمازجمعه تا میدان مرکزی شهر چیتاب راهپیمائی کردند.
-------------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
1