تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب : ۴۵۳۶۹۹
در کهگیلویه و بویراحمد

چه بلایی سر نانوایی‌های متخلف می‌آید؟

۱
۰
چه بلایی سر نانوایی‌های متخلف می‌آید؟
کبنا ؛کم‌فروشی و گرانفروشی بیشترین تخلفات نانوایی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد که کریم روزبهان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد به آن اشاره کرده است.
روزبهان گفت: تعداد تخلفات انجام شده از سوی نانوایی‌ها بیش از ۳۳۴ مورد بوده و از ابتدای سال جاری تاکنون نانوایی‌های متخلف ۱۰ میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال جریمه شدند.
وی بازرسی از واحد‌های نانوایی این استان در سال گذشته را در مدت مشابه سه هزار و ۵۸۴ فقره عنوان کرد و گفت: چهار هزار و ۴۵۰ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی استان از ابتدای سال جاری تاکنون در قالب گشت مشترک انجام و در این راستا ۳۱۱ پرونده تخلف تشکیل شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون به دنبال بازرسی از نانوایی‌های استان و رسیدگی به شکایت‌های مردمی، نانوایی‌های متخلف ۱۰ میلیارد و ۷۴۶میلیون ریال جریمه شدند.
روزبهان افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از چهار هزار و ۴۵۰ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی استان  در قالب گشت مشترک  در استان انجام شد که منجر به تشکیل ۳۱۱ پرونده تخلف شده است.
روزبهان تصریح کرد: به‌رغم اینکه مسئولیت نظارت مستقیم حوزه آرد و نان و نانوایی‌ها از اوایل نیمه دوم سال گذشته برعهده جهاد کشاورزی است، در عین حال بنا به شرایط موجود بازرسان این سازمان در کنار همکاران جهاد کشاورزی نظارت بر این حوزه را نیز انجام می‌دهند.
جریمه‌های سنگین در انتظار نانوایی‌های متخلف

مدیر توسعه‌ی بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۴ هزار و ۸۷۶ مورد بازرسی از نانوائی‌ها انجام و هزار و ۱۸ مورد پرونده در این زمینه به تعزیرات حکومتی معرفی شد، گفت: ۸ میلیارد و ۱۹۶ میلیون ریال در این خصوص جریمه صادر شد.
وی با بیان اینکه وزن چانه باید ۱۵۰ گرم باشد، افزود: کیفیت، زمان پخت و وزن چانه در ارزیابی کار نانوایی‌ها لحاظ می‌شود.
بهوربا اشاره به اینکه یکی دیگر از سیاست‌های تنبیه‌ی برای متخلفان کم کردن سهمیه آرد و دادن آن به نانوایی‌های قانونمند است، گفت: نانوایی‌های متخلفی که به دفعات مرتکب تخلف شوند پروانه آن‌ها باطل و واگذار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
وقتی دیدیم ، اندازه نون از یه برکه کاغذ بزرگتر است و دیدیم که نون تهش سوخته و رویش نپخته نیست و دیدیم خمیر در بهم زن حداقل ده دقیقه تاب میخورد و دیدیم حاشیه خمیری نون از متن نون کمتر شده و دیدیم نونوایی سر وقت مقرر مشغول پختن و توزیع نون شده و نونوایی کرارا تعطیل نیست و هرچندگاهی در خلوت عقب یک نیسان چسبیده به در نانوایی آرد بار نمیکنه و..... اونوقت متوجه میشیم آقای روزبهان بلف نمیزند و زنده و حی و حاضر است در صحنه !!!!
جناب روزبهان کجایی ؟؟ بفرما دقیقا کجایی ؟؟!!!
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

انتشار صورت‌های مالی بانک‌ها دولتی در سال گذشته، حاکی از زیان انباشته قابل توجه آن‌ها ...
1