تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۴۵۳۳۰۶
بعد از انتشار خبر کبنانیوز مطرح شد

پاسخ مدیرکل نوسازی مدارس به خبر کبنانیوز؛ زمین در اختیارمان بدهند، ظرف 4 ماه برای دانش‌آموزان بطاری دنا مدرسه می‌سازیم

۳
۱
پاسخ مدیرکل نوسازی مدارس به خبر کبنانیوز؛ زمین در اختیارمان بدهند، ظرف 4 ماه برای دانش‌آموزان بطاری دنا مدرسه می‌سازیم
کبنا ؛مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به خبر پایگاه خبری کبنا نیوز در خصوص عدم فضای آموزشی برای دانش آموزان روستای بطاری شهرستان بویراحمد، گفت: به محضی که از وضعیت فضای آموزشی این مدرسه اطلاع پیدا کردم، یک کانکس در مدرسه مستقر کردیم و کانکس دیگری هم در حال ارسال است.
سید رضا حسینی‌نیک در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز در یاسوج، به موضوع فضای آموزشی روستای بطاری شهرستان دنا اشاره کرد و اظهار داشت: به محضی که از وضعیت فضای آموزشی این مدرسه اطلاع پیدا کردم، یک کانکس در مدرسه مستقر کردیم و کانکس دیگری هم در حال ارسال است.
وی گفت: تجهیزات لازم را هم در اختیار این مدرسه خواهیم گذاشت.
مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر مردم روستا یا هر کس دیگری زمینی را در اختیار اداره کل نوسازی مدارس قرار بدهد، البته زمینی که معارض نداشته باشد. آئین کلنگ‌زنی و احداث آن را شروع می‌کنیم.
حسینی‌نیک تاکید کرد: اداره‌کل‌ نوسازی مدارس نسبت به نبود فضای آموزشی در این منطقه اطلاعی نداشته و زمانی که اطلاع پیدا کردیم، ساخت مدرسه در این روستا را در دستور کارمان قرار دادیم.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، گفت: هیچ اطلاعی از اقدامات گذشته در خصوص ساخت مدرسه در این روستا نداریم. اینکه چه کسی پول واریز کرده و یا زمینی برای مدرسه اختصاص داده‌اند.
حسینی‌نیک مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطرنشان کرد:  اگر زمینی در اختیار این اداره‌کل قرار بگیرد که هیچ گونه معارضی و یا مشکلی نداشته باشد، ظرف دو هفته آینده یک مدرسه دو کلاسه مجهز برای پوشش 50 دانش آموز در این روستا ظرف 4 ماه احداث خواهیم کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آرام
Iran, Islamic Republic of
نوسازی مدارس استان الحق و الانصاف کارش درسته و مجموعه جدید پرتلاش در ساخت و توسعه مدارس استان
منصور
United States
کافیه یک سری به مدارس مختار بزنند تا وضعیت را مشاهده کنند. مدرسه رجایی حسین آباد مختار الان زیر درخت تشکیل میشه وساختمان تا دوماه دیگه تحویل داده می‌شود. مدرسه چشمه انجیری فیروزآباد زیر درخت بلوط کلاس تشکیل میشود. مدرسه شهید باهنر جدول غوره امروز با حکم تخلیه اومدند جلوی مدرسه و فردا تخلیه می‌شود. فقط در محدوده یک مجتمع سه تا مدرسه این وضعیت را دارند و با پیگیری های مردمی تاکنون فقط جواب سربالا شنیده شده. این قدر قیافه نگیرید، جای شرمندگی برای همه است که دانش آموزان معصوم بی سرپناه هستند.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
حالمون دیگه از این مسئولین بیکفایت به هم میخوره. بچه های خودشون تو رفاه آموزشی و بهترین امکانات. تازه می فرمایند کانکس بردیم برای بچه ها. آخه مدیر باوجدان! حاضری تواین سرما بچه خودت تو کانکس درس بخونه ......
پایان مرد پر سر و صدا: ختم محمد در سیاست

پایان مرد پر سر و صدا: ختم محمد در سیاست

سعید محمد از دبیری شورای عالی مناطق آزاد برکنار شد. ردی که سودای ریاست جمهوری داشت؛ روز ...
سکوت مداحان سرشناس!

سکوت مداحان سرشناس!

قشار مختلف کشور در روزهای اخیر به نوعی مواضع خود را بیان کردند. در این میان یک موضوع ...
عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی گفت: باید صریح گفت؛ آنان که امروز در خیابان معترضند و با تعبیر رسمی اغتشاشگر ...
1