تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب : ۴۵۲۴۶۳
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبرداد:

ایجاد سایت ارتباطی در روستای خلیفه‌ای بخش سوق شهرستان کهگیلویه

۳
۱
ایجاد سایت ارتباطی در روستای خلیفه‌ای بخش سوق شهرستان کهگیلویه
کبنا ؛
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در سفر به بخش سوق شهرستان کهگیلویه، ضمن شرکت در میز ارتباطات مردمی در مصلای شهر سوق، از ایجاد سایت ارتباطی روستای خلیفه‌ای خبر داد.
به گزارش کبنا، سید محمود رادمنش مدیرکل ارتباطات استان که در سفر به بخش سوق، استاندار و نماینده کهگیلویه بزرگ را همراهی می‌کرد، اولویت وزارت ارتباطات در دولت سیزدهم را حل مشکلات و نیازمندی‌های مناطق کم برخوردار عنوان کرد و گفت: در همین راستا قریب ۴۰۰ کیلومتر زیرساخت فیبر نوری برای توسعه شبکه ارتباطی استان علی الخصوص در مناطق محروم از محل اعتبارات ملی وزارت ارتباطات در نظرگرفته شده است.
رادمنش اعتبار تقریبی در نظر گرفته دولت را برای این پروژه بزرگ ارتباطی هزارمیلیارد ریال عنوان کرد و افزود: بخش زیادی از مسیر‌های محروم استان تحت پوشش این پروژه زیرساختی قرارخواهند گرفت.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: اپراتور‌ها متعهد هستند پوشش نقاط شهری و جاده‌های استان را طبق استاندارد‌های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و بصورت مطلوب تأمین کنند و در این زمینه تلاش‌های زیادی از سوی‌ایشان جهت بهینه‌سازی شرایط موجود در حال انجام است.
رادمنش همچنین در ادامه بازدید از مناطق روستایی این بخش افزود: روستای برم سبز، روستا‌های مسیر و منطقه موگر (شهید طیب) را بررسی کردیم و متأسفانه این مناطق دارای پوشش مطلوب و پایداری نیستند که در برنامه توسعه ارتباطی ارتباطات استان قرار گرفته است.
وی همچنین از ابلاغ اعتبار احداث سایت جدید ارتباطی روستای خلیفه‌ای توسط وزارت ارتباطات خبر داد و گفت: با احداث این سایت ارتباطی ظرف ماه‌های آینده این روستا و روستا‌های اطراف از اینترنت پرسرعت و پوشش مطلوب بهره‌مند خواهند شد.  
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در میز خدمت مصلای شهر سوق حضور پیدا کرد و به سؤالات و درخواست‌های مردمی پاسخ داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
😀😀😀مو رفتم خاستم ملاقات کنم نهلشتن برم
😐بابا مخابرات شهرسوق فیبر نوری پوکیده ای دارد چرا کسی گوش شنوا نداره ...
والا زیر ساخت مخابرات شهر سوق خرابه خرابه
Iran, Islamic Republic of
🤨🤨🤨مخابرات شهرسوق
بعلاوه فیبرنوری دارای مشکلات زیادییه لطفا خواهشندیم مدیریت محترم این سایت که ب عنوان رسانه دنیایی مجازی استان فعالیت دارد مطلبی در این مورد اطلاع رسانی کنن تو سایت خودشون
باتشکر
بچه سوق 😉😉😉😉😉
Iran, Islamic Republic of
تا ب امروز فاقد پوشش هست گاهی تماس ضعیف میشع برقرار کرد البته رفت ب تپه مشرف ب روستا تا آنتن برا تماس برقرار بشه
(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

تصاویری از سلام عربی کریستیانو رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر عربستان را مشاهده ...
تبعات گران «گرانی خانه»

تبعات گران «گرانی خانه»

تقابل افزایش قیمت‌ها و کمبود درآمد‌ها با آمال و آرزو‌های مردم را می‌توان با یک مثال ساده ...
وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

در ادامه تلاش مجلس برای سامان‌دهی حوزه هوش مصنوعی در قالب یک فراکسیون تخصصی، حالا زمزمه‌هایی ...
1