تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۹
کد مطلب : ۴۵۱۹۴۲
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج؛

آقای وزیر؛ برخی خیابان های شهر یاسوج شبیه روستا است / مشکلات نیروهای شرکتی که بعد از 20 سال رسمی نشده اند!

۱۲
۰
آقای وزیر؛ برخی خیابان های شهر یاسوج شبیه روستا است / مشکلات نیروهای شرکتی که بعد از 20 سال رسمی نشده اند!
کبنا ؛
هدایت اکبری عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در حضور وزیر کشور در خصوص مشکلات پیش روی مدیریت شهری مرکز استان گفت: کارخانه بازیافت زباله را بخش خصوصی احداث کرده است، متأسفانه اراده ای برای حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذار در این استان وجود ندارد.
به گزارش کبنا از یاسوج، امروز دوشنبه (7 شهریورماه 1401) در جلسه ای با حضور وزیر، اکبری با اشاره به اینکه «حل مشکلات بصورت سیستمی انجام نمی شود و با فشارها و ورود شخصی مسئولان این مهم به سرانجام می رسد» گفت: تا کی از آقای استاندار و معاون عمرانی خواهش کنیم که از قدرت خود برای برداشتن موانع موجود استفاده کنند.
اکبری با بیان اینکه «مدیران ما اراده ای برای حمایت از سرمایه گذار ندارند» گفت: با این حال شهر ما چاره ای جز آوردن سرمایه گذار ندارد، تا سرمایه گذار نیاید این شهر آباد نمی شود، از نمایندگان محترم می خواهیم که از تهران افراد توانمند و سرمایه گذار را به استان بیاورند، تا سرمایه گذاری کنند، ولی باید مسئولان استانی حمایت کنند.
وی خطاب به وزیر گفت: یکی از مشکلات بزرگ ما نیروهای شرکتی است، نیروهایی هستند که 20 سال سابقه دارند ولی هنوز شرکتی هستند. روز گذشته در پاتاوه غواصان نیروهای شرکتی شهرداری یک جوان غرق شده را از آب بیرون کشیدند، بدون هیچ امنیت شغلی و جانی این کار را کردند، ما از شما که توانایی حل این مشکل را دارید خواستاریم که کمک کنید و این مشکل را حل کنید.
اکبری بیان کرد: مشکل دیگر در شهر ما وضعیت نامناسب روکش آسفالت خیابان های شهر یاسوج است، که ما شرمنده مردم این شهر هستیم.
وی افزود: توقع داریم با توجه به گرانی روکش آسفالت، و اینکه قبلا تهیه قیر آسان تر و با ضمانت نامه بانکی انجام می شد، ولی در حال حاضر در بورس باید بصورت نقدی خریداری شود، انتظار داریم که حمایت کنید و در این خصوص ما را همراهی کنید.
اکبری گفت: ماشین آلات و ادوات راهسازی شهرداری، اتوبوس های بین شهری فرسوده هستند. روزانه مردم در شهرداری تجمع می کنند بخاطر مناطق و خیابان هایی از شهر که آسفالت نشده است، برخی مناطق و خیابان های شهر یاسوج شبیه روستا است و حتی روستاها آبادتر از این مناطق هستند، لذا انتظار است افرادی که بومی اینجا هستند و در تهران اند کمک کنند ولی آنها هم می گویند که وزارت کشور باید همکاری کند، انتظار داریم که همکاری و همراهی بیشتری به عمل بیاید.
عضو شورای شهر یاسوج گفت: در تمام استان های کشور امتحان نیروهای شرکتی برگزار شده، و تنها استانی که امتحان برگزار نشد، و سازمان بازرسی مانع شد این استان بوده است. اگر همه استان ها این امتحان برگزار شد، انتظار داریم که کاری صورت بگیرد و در این استان نیز امتحان برگزار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بله این همه مشکل تو شهر چسبیده به نیروهای شرکتی. چون ۶ نفر از اقوام ایشان سرکارند
Iran, Islamic Republic of
دستپخت خودته هدایت اکبری
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای اکبری گیرم که اینها را هم مثل سایر نیروها که سراسر با پارتی اومدن و بیشترشون رسمی شدن اینها را هم رسمی کردی حقوقشون چطوری میحواد پرداخت بشه از خدا بترسید چوب خدا صدا نداره از سفره کارمندان رسمی و آزمونی شهرداری و به حلقوم فامیلهای شورا ریخته شد امان از سفره خالی کارمندان رسمی شهرداری این شهر دیگه شهر نمیشه شهری که شوراهاشون این قدر جولان بی قاتونی دادند و کسی جواب گو نبود دیگه پیشرفت و رشدی نداره
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تمام مشکلات این شهر دستپخت هدایت اکبری است چندسال درشورای شهری؟چکارکردی؟چون نیروهای شرکتی بستگانت هستند میخواهی کارشون راتمام کنی،برای مردم چکارکردی
Iran, Islamic Republic of
؟یکی نیست بگه به این آغا که تو چند دوره شورا هستی عملکردی ندارین/ کل خیابانهای یاسوج داغون هستند این دیگر مردم با هر غبور و مروری هزاران نفرین نثار شورا و شهردار یاسوج می کنند چطور شب به راحتی می خوابین؟
Iran, Islamic Republic of
برادر من
موانع موجود خود شماها هستید که منافع غیر عمومی را بر منافع مردم ترجیح می دهید.مشکل کمبود منابع مالی در شهرداری خود شماها هستید که در همه ادوار آنقدر به بدنه شهرداری نیروی مازاد تحمیل کردید که گاها با ورود شما بزرگواران به ساختمان شهرداری با عبارات سلام دایی سلام عمو سلام خرزو ... به جای سلام آقای مهندس یا دکتر مواجه می شوید.منظورم اکثر شماها اعضای محترم شورای شهر هست.
با مراجعه به شهرداری با عزیزانی مواجه می شوید که از صبح تا پایان وقت اداری به صورت مداوم در حال انجام وظیفه می باشند ولی تعداد زیادی از همین خواهر زاده و برادر زاده و اقوام و آشنایان شما عزیزان مشغول مطالعه فضای مجازی هستند و به پشتوانه شما بزرگواران به کسی هم پاسخگو نیستند.
بیت المال بیت الحال بعضی از بزرگواران شده است.
رنگ آمیزی جداول،جمع آوری زباله،خط کشی خیابان،مبلمان شهری،ترمیم آسفالت و کف جداول آب جزو وظایف ذاتی شهرداری می باشد که سالهاست از انجام آن عاجز هستید و یا شاید نمی دانید که این موارد از وظایف شهرداری است.با این وجود می خواهید ابر پروژه بلوار...یا پل...که البته در استان ما ابر پروژه هستند ولی در استان های همجوار ما مینی پروژه هستند اجرا کنید.
جناب آقای اکبری منظورم شخص حضرتعالی نیستید همه شما،شما عزیزان شورا در ادوار مختلف مقصر اصلی این عقب ماندگی ها هستید.
مردم شهرداری را کمتر مقصر می دانند چون شما نهاد ناظر شهرداری و مسئول انتخاب شهردار هستید مقصر اصلی هستید.
سر خود را از زیر برف بیرون بیاورید.
در ضمن آیا قرار است اگر خدای نا کرده روزی پا به پارلمان و مجلس شورای اسلامی گذاشتید هم همین گونه مدیریت کنید؟
سی فضو
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهده اگر وجدانی باشد سالها پیش میبایست جنابعالی شورا را ترک میکردی وچقدر وجدانت در برابر شهر یاسوج بدهکار است
Iran, Islamic Republic of
ما نمیدونیم اینا همه شون معترض هستن پس کی شهردار رو انتخاب میکنه و به کاراش نظارت میکنه چرا یکبار هم به خودشون نمیان یه سر و سامونی به این شهر خراب شده بدن به جای اعتراض و منفعت خودتون و فامیل هاتون یکم هم به فکر بقیه باشید
حق جو
Iran, Islamic Republic of
تا وقتی این چند نفر کنونی عضو شورای شهر باشند و یا در شهرداری باشند شهر یاسوج نه تنها آباد نخواهد. شد بلکه روز به روز پسرفت خواهد داشت . کیوان و هدایت و ... هم ندارد
Iran, Islamic Republic of
فقط اکبری مقدم آشنا شورا به نابودی کشانده تا اینها هستند وضعیت شهر هم اینجوریه
Iran, Islamic Republic of
تا کور شود چشمان کسی که مخالف
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید بزرگوار مرد میدان با غیرت باشجاعت نترس
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1