کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج؛

آقای وزیر؛ برخی خیابان های شهر یاسوج شبیه روستا است / مشکلات نیروهای شرکتی که بعد از 20 سال رسمی نشده اند!

7 شهريور 1401 ساعت 22:49

هدایت اکبری عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در حضور وزیر کشور در خصوص مشکلات پیش روی مدیریت شهری مرکز استان گفت: کارخانه بازیافت زباله را بخش خصوصی احداث کرده است، متأسفانه اراده ای برای حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذار در این استان وجود ندارد.


هدایت اکبری عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در حضور وزیر کشور در خصوص مشکلات پیش روی مدیریت شهری مرکز استان گفت: کارخانه بازیافت زباله را بخش خصوصی احداث کرده است، متأسفانه اراده ای برای حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذار در این استان وجود ندارد.
به گزارش کبنا از یاسوج، امروز دوشنبه (7 شهریورماه 1401) در جلسه ای با حضور وزیر، اکبری با اشاره به اینکه «حل مشکلات بصورت سیستمی انجام نمی شود و با فشارها و ورود شخصی مسئولان این مهم به سرانجام می رسد» گفت: تا کی از آقای استاندار و معاون عمرانی خواهش کنیم که از قدرت خود برای برداشتن موانع موجود استفاده کنند.
اکبری با بیان اینکه «مدیران ما اراده ای برای حمایت از سرمایه گذار ندارند» گفت: با این حال شهر ما چاره ای جز آوردن سرمایه گذار ندارد، تا سرمایه گذار نیاید این شهر آباد نمی شود، از نمایندگان محترم می خواهیم که از تهران افراد توانمند و سرمایه گذار را به استان بیاورند، تا سرمایه گذاری کنند، ولی باید مسئولان استانی حمایت کنند.
وی خطاب به وزیر گفت: یکی از مشکلات بزرگ ما نیروهای شرکتی است، نیروهایی هستند که 20 سال سابقه دارند ولی هنوز شرکتی هستند. روز گذشته در پاتاوه غواصان نیروهای شرکتی شهرداری یک جوان غرق شده را از آب بیرون کشیدند، بدون هیچ امنیت شغلی و جانی این کار را کردند، ما از شما که توانایی حل این مشکل را دارید خواستاریم که کمک کنید و این مشکل را حل کنید.
اکبری بیان کرد: مشکل دیگر در شهر ما وضعیت نامناسب روکش آسفالت خیابان های شهر یاسوج است، که ما شرمنده مردم این شهر هستیم.
وی افزود: توقع داریم با توجه به گرانی روکش آسفالت، و اینکه قبلا تهیه قیر آسان تر و با ضمانت نامه بانکی انجام می شد، ولی در حال حاضر در بورس باید بصورت نقدی خریداری شود، انتظار داریم که حمایت کنید و در این خصوص ما را همراهی کنید.
اکبری گفت: ماشین آلات و ادوات راهسازی شهرداری، اتوبوس های بین شهری فرسوده هستند. روزانه مردم در شهرداری تجمع می کنند بخاطر مناطق و خیابان هایی از شهر که آسفالت نشده است، برخی مناطق و خیابان های شهر یاسوج شبیه روستا است و حتی روستاها آبادتر از این مناطق هستند، لذا انتظار است افرادی که بومی اینجا هستند و در تهران اند کمک کنند ولی آنها هم می گویند که وزارت کشور باید همکاری کند، انتظار داریم که همکاری و همراهی بیشتری به عمل بیاید.
عضو شورای شهر یاسوج گفت: در تمام استان های کشور امتحان نیروهای شرکتی برگزار شده، و تنها استانی که امتحان برگزار نشد، و سازمان بازرسی مانع شد این استان بوده است. اگر همه استان ها این امتحان برگزار شد، انتظار داریم که کاری صورت بگیرد و در این استان نیز امتحان برگزار شود.


کد مطلب: 451942

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/451942/آقای-وزیر-برخی-خیابان-های-شهر-یاسوج-شبیه-روستا-مشکلات-نیروهای-شرکتی-بعد-20-سال-رسمی-نشده-اند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1