تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۴۵۱۵۹۵
مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه؛

آمادگی کامل برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در راهپیمایی اربعین حسینی

۱
آمادگی کامل برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در راهپیمایی اربعین حسینی
کبنا ؛مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از آمادگی کامل حوزه سلامت این شهرستان برای انجام امور مربوط به زائرین پیاده روی بزرگ اربعین حسینی خبر داد.
به گزارش کبنا، دکتر سید منصور تقوی با اعلام این خبر تصریح کرد: با توجه به در پیش رو بودن ایام راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی از عموم کسانی که قصد شرکت در این راهپیمایی و تشرف به کربلای معلی را دارند دعوت می شود جهت تکمیل واکسیناسیون خود اقدام نمایند.
تقوی اظهار داشت: در همین راستا تعداد ۱۱۰ مرکز واکسیناسیون در سطح شهرستان کهگیلویه فعال بوده و کار واکسیناسیون و راهنمایی افراد علی الخصوص زائرین اربعین حسینی را انجام میدهند و این آمادگی وجود دارد در صورت نیاز تعداد پایگاهها را افزایش دهیم.
 تقوی ادامه داد: آموزش های بهداشتی برای سرکاروان ها، مبلغین و بهداشت یاران همراه کاروان های اعزامی از کهگیلویه، توسط کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین شهرستان با هماهنگی سایر دستگاههای مرتبط به زودی برای این افراد و در قالب کارگاههای آموزشی ارائه خواهد شد.
رئیس کارگروه بهداشت و درمان ستاد اربعین شهرستان کهگیلویه با اشاره به فراخوان صورت گرفته جهت ارائه خدمات داوطلبانه از چند مدت پیش در بین مدافعان سلامت شهرستان، اظهار داشت: چند تیم تخصصی درمانی شامل پزشک، پرستار، اورژانس ۱۱۵، ماما و نیروهای حوزه بهداشت ساماندهی و به حالت آماده باش بوده و دوره های توجیهی برای این عزیزان برگزار شده و آمادگی هرگونه همکاری بهداشتی، درمانی، آموزشی و مشاوره ای با کاروان ها، موکب داران و هئیت های مذهبی را داریم.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در پایان تاکید کرد: توصیه می شود زائرین اربعین حسینی در طول مسیر پیا ه روی موارد بهداشتی و درمانی را رعایت کرده و به خصوص افرادی که بیماری خاص دارند حتما داروهای تجویزه شده توسط پزشک خود را به همراه داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1