تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۸
کد مطلب : ۴۵۰۶۰۰
معاون اقتصادی وزیر کشور:

تخصیص اعتبار پروژه تله کابین یاسوج در سطح ملی پیگیری می شود / 6 طرح بزرگ سرمایه‌گذاری گردشگری در گچساران

۰
تخصیص اعتبار پروژه تله کابین یاسوج در سطح ملی پیگیری می شود /  6 طرح بزرگ سرمایه‌گذاری گردشگری در گچساران
کبنا ؛معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور در بازدید از پروژه های گردشگری شهرستان بویراحمد گفت: تخصیص اعتبار از طریق تسهیلات ارزان قیمت در سطح ملی پیگیری می شود.
به گزارش کبنا، محسن کوشش تبار در بازدید از پروژه در حال ساخت تله کابین یاسوج، اظهار کرد: مشکلات پرداخت تسهیلات بانکی به سرمایه گذار این پروژه در جلسه مشترک بانک عامل، سرمایه گذار و میراث‌ فرهنگی در تهران پیگیری می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور بیان کرد: این پروژه نقش مهمی در. رونق صنعت گردشگری و اشتغالزایی مردم کهگیلویه و بویراحمد دارد.
او تصریح کرد:  باید سقف پرداخت تسهیلات بانکی به این پروژه توسط بانک سپه کشور افزایش یابد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید با اشاره به اهمیت  پروژه تله کابین یاسوج، اظهار کرد: تکمیل این پروژه نقش مهمی در جذب گردشگر مرکز استان دارد.
سعید طالبی پور با بیان اینکه تمام تجهیزات لازم توسط سرمایه گذار خریداری شده است،گفت: پرداخت تسهیلات برای اتمام زیرساخت ها از جمله پایه های خط کابین ها ، رستوران ، کافی شاپ، و محوطه سازی است.
طالبی پور افزود: تکمیل پروژه تله کابین یاسوج به یک مطالبه عمومی برای مردم تبدیل شده که نیازمند توجه ویژه مسئولان ملی است.
او تصریح کرد:  با توجه به نزدیکی پروژه تله کابین به آبشار یاسوج در صورت تکمیل شاهد استقبال خوبی از سوی گردشگران خواهیم بود.

6 طرح بزرگ سرمایه‌گذاری گردشگری در شهرستان گچساران
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از در حال اجرا بودن 6 طرح بزرگ سرمایه‌گذاری گردشگری در شهرستان گچساران خبر داد.
سعید طالبی پور همچنین در حاشیه بازدید معاونت امور اقتصادی وزیر کشور از پروژه های گردشگری شهرستان گچساران، اظهار کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح ها حدود به ۴۵درصد است.
مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این طرح ها در حوزه مجتمع های خدمات رفاهی و تفریحی،مجتمع گردشگری و اردوگاه های گردشگری است.
طالبی پور مجتمع گردشگری ربیعی را از طرح های مهم سرمایه‌گذاری در شهرستان گچساران عنوان کرد و گفت: تا کنون برای اجرای این طرح حدود به ۲۰میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شده است.
او بیان کرد: برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح گردشگری حدود به ۶۰میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره ۱۸اختصاص یافته است.
مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: حدود به ۴۰میلیارد ریال اعتبار نیز سهم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این پروژه بوده است.
طالبی پور افزود: با تکمیل طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در شهرستان گچساران شاهد رونق اقتصادی و اشتغال زایی خوبی برای مردم خواهیم بود.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1