تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب : ۴۴۹۱۲۵

جشن تولد مرگبار در شهریار با 8 کشته / عامل انفجار چه بود؟

۱
۰
جشن تولد مرگبار در شهریار با 8 کشته / عامل انفجار چه بود؟
کبنا ؛سخنگوی اورژانس گفت: حوالی ساعت ۲۰ امشب در یک قهوه‌خانه در فاز ۱ شهرک اندیشه، گزارش یک انفجار و آتش‌سوزی در مراسم تولد را دریافت کردیم. در این حادثه ۳ کودک، ۳ خانم و یک آقا فوت شده‌اند. گویا استفاده از بادکنک باد هلیوم باعث انفجار شده.
 
شاهین فتحی، مدیرعامل هلال احمر استان تهران از انفجار در سفره خانه‌ای در شهریار خبر داد و گفت: ساعت ۲۱ حادثه اعلام و نیروهای هلال احمر به عنوان پشتیبان آتش نشانی و اورژانس وارد عمل شدند.
فتحی گفت: این حادثه در «شهرک مریم» رخ داد و متأسفانه هشت نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند و دو نفر دیگر که در مقابل درب این سفره خانه بودند، صدمه‌ای ندیدند. ۷ نفر از در محل وقوع حادثه جان باخته و یک کودک ۳ ساله هم پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده است. علت این حادثه توسط نیروهای آتش نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

خفگی علت فوت افراد در آتش سوزی سفره خانه اندیشه است
دادستان شهریار در این باره گفت: این سفره خانه در زیر زمین قرار داشت و نزدیک به ۱۵ پله به طرف پایین می‎‌خورد. تمامی دیوارها و اشیای موجود در این رستوران قابلیت اشتعال را داشت و مراسم تولد نیز در نزدیکی پل‎ها و خروجی سفره خانه در حال برگزاری بود که حادثه رخ داد.
بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد یک بادکنک حاوی گاز هلیوم دچار انفجار و اشتعال و در نهایت منجر به انتقال آتش سوزی در سطح رستوران شده است. پس از شعله ‎ور شدن فضا, متوفیان به سمت انتهای رستوران تا نزدیکی آشپزخانه فرار می‎کنند ولی در نهایت در همین نقطه بر اثر خفگی جان خود را از دست می‎‌دهند.
جنازه سه کودک خردسال, سه زن و یک مرد میانسال در حالی که دچار خفگی شده‎اند پیدا شد اگرچه آثار سوختگی روی آنان بسیار خفیف بود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
تولد تو خونشون میگرفتن چ اجباری بود اخی برا بچهای بیگناه این فرهنگ غلط بردارن مردم برای تولد میرن رستوران یاسفره خانه یا کافه
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
فایل های مرتبط
1