تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۴۴۶۱۱۶
واکنش مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به اتفاقات برنامه زنده تلویزیونی عصر جدید:

اصالت فرهنگی قوم لر و استان کهگیلویه وبویر احمد شهرت جهانی دارد/ بی‌تدبیری دربرنامه زنده تلویزیونی پذیرفتنی نیست/ جبران شود

۴
۴
اصالت فرهنگی قوم لر و استان کهگیلویه وبویر احمد شهرت جهانی دارد/ بی‌تدبیری دربرنامه زنده تلویزیونی پذیرفتنی نیست/ جبران شود
کبنا ؛
به هیچ وجه پذیرفتنی نیست که میلیون‌ها بیننده تلویزیونی منتظر اجرای موسیقی محلی یکی از هنرمندان خوشنام دیارخود باشند که با سهل انگاری، بی‌تدبیری و ناهماهنگی موجب رنجش خاطر احساسات مردم عزیزمان شود. 
 مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه بویراحمد صبح امروز (چهارشنبه ۳ فروردین) در گفت و گو با کبنا نیوز در واکنش به اتفاقات برنامه زنده تلویزیونی عصر جدیدکه قرار بود با اجرای شهریار کریمی خواننده خوش صدای لر زبان استان اجرا شود، گفت: اصالت فرهنگی مردم استان کهگیلویه وبویراحمد قدمتی به درازای تاریخ و شهرتی جهانی دارد. همانطوری که در عرصه‌های مختلف مردم این دیار برای عزت ملی و استقلال میهن اسلامی همواره بر تارک ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف خوش درخشیدند و نامی ماندگار از خود برجای گذاشتند. 
وی با بیان اینکه به هیچ وجه پذیرفتنی نیست که میلیون‌ها بیننده تلویزیونی منتظر اجرای موسیقی محلی یکی از هنرمندان خوشنام دیارخود باشند که با سهل انگاری، بی‌تدبیری و ناهماهنگی موجب رنجش خاطر احساسات مردم عزیزمان شود. 
درخشان در ادامه گفت: بعنوان خادم مردم در عرصه فرهنگ و هنر نسبت به این موضوع که نگرانی گسترده‌ای بین مردم و اهالی فرهنگ و هنر شده است انتظار داریم دست اندرکاران و تهیه کننده این برنامه ضمن عذرخواهی از ساحت گران بهای مردم که تاریخ همواره گواه جایگاه ممتاز آنان در همه عرصه‌های فرهنگی و ایثار در راه میهن اسلامی بوده است، توضیح لازم را به سمع و نظر مردم اعلام کنید. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه رسانه ملی بعنوان یک نهاد انقلابی و مردمی درعرصه فرهنگ توجه به اقوام مختلف ایرانی را همواره به عنوان یک اولویت مورد توجه داشته است، انتظار می‌رود این نگرانی قوم لر را به نحوی جبران و تدبیری بیندیشد تاشاهد چنین اتفاقاتی را که موجب رنجش خاطر اجتماعی فرهنگ مردم شده است نباشیم. 
نام شما

آدرس ايميل شما

سید
Iran, Islamic Republic of
بابا این استان را اصلن حساب نمی‌کنید منوها ملت ما ول کن نیستن
هجیرتوکل سی سخت
Iran, Islamic Republic of
باسلام. ماهم قبول داریم این گلایه را که ازقوم لر وفرهنگ لر این استان سهل انگاری کردند وهنوزممتظریم که ننماینده قوم لر درعصرجدید گوشه ای از فرهنگ ما را به نمایش بگدارد. حق کشی وتبعیض را نمی پذیریم
Iran, Islamic Republic of
جمع کنید بابا. اخه این کحاش هنرمنده؟؟ خوانندگی اصول داره
محمدولایی
Romania
دارو دسته آغای علیخانی :::پشت پرده هایی دارند :::که با مزاغ هر فردی نمی گراید :::: اصلا از نظر حقوقی وشرعی :::بسیار جای سوال دارند :::: و. رای شان زهی کج و کوله :::رسانه عزیزه::: اما مجریان را باید ::::دقت بیشتری در ایمان و تقوا یشان کردن ::: اصلا خود رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد که تماما انقلابی اند وفعال :::برنامه ای تهیه کنند ::::آغای کریمیها چه احتیاجی به رفتن تهران دارند ؟؟؟؟؟؟
از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از مجموعه داستان «مالاتیون» و رمان «تیراندازی طبق بخشنامه» اثر حسن بهرامی نویسنده و شاعر ...
جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

سقوط کابل در 15 آگوست سال 2021 را که مهم‌ترین تحول سال رو به پایان است، نمی‌توان تنها ...
FATF، پرونده‌ای برای بایگانی؟

FATF، پرونده‌ای برای بایگانی؟

دولت روحانی تا واپسین لحظات عمر خود پیگیر تصویب FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام بود اما ...
1