کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به اتفاقات برنامه زنده تلویزیونی عصر جدید:

اصالت فرهنگی قوم لر و استان کهگیلویه وبویر احمد شهرت جهانی دارد/ بی‌تدبیری دربرنامه زنده تلویزیونی پذیرفتنی نیست/ جبران شود

3 فروردين 1401 ساعت 13:53

به هیچ وجه پذیرفتنی نیست که میلیون‌ها بیننده تلویزیونی منتظر اجرای موسیقی محلی یکی از هنرمندان خوشنام دیارخود باشند که با سهل انگاری، بی‌تدبیری و ناهماهنگی موجب رنجش خاطر احساسات مردم عزیزمان شود.


به هیچ وجه پذیرفتنی نیست که میلیون‌ها بیننده تلویزیونی منتظر اجرای موسیقی محلی یکی از هنرمندان خوشنام دیارخود باشند که با سهل انگاری، بی‌تدبیری و ناهماهنگی موجب رنجش خاطر احساسات مردم عزیزمان شود. 
 مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه بویراحمد صبح امروز (چهارشنبه ۳ فروردین) در گفت و گو با کبنانیوز در واکنش به اتفاقات برنامه زنده تلویزیونی عصر جدیدکه قرار بود با اجرای شهریار کریمی خواننده خوش صدای لر زبان استان اجرا شود، گفت: اصالت فرهنگی مردم استان کهگیلویه وبویراحمد قدمتی به درازای تاریخ و شهرتی جهانی دارد. همانطوری که در عرصه‌های مختلف مردم این دیار برای عزت ملی و استقلال میهن اسلامی همواره بر تارک ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف خوش درخشیدند و نامی ماندگار از خود برجای گذاشتند. 
وی با بیان اینکه به هیچ وجه پذیرفتنی نیست که میلیون‌ها بیننده تلویزیونی منتظر اجرای موسیقی محلی یکی از هنرمندان خوشنام دیارخود باشند که با سهل انگاری، بی‌تدبیری و ناهماهنگی موجب رنجش خاطر احساسات مردم عزیزمان شود. 
درخشان در ادامه گفت: بعنوان خادم مردم در عرصه فرهنگ و هنر نسبت به این موضوع که نگرانی گسترده‌ای بین مردم و اهالی فرهنگ و هنر شده است انتظار داریم دست اندرکاران و تهیه کننده این برنامه ضمن عذرخواهی از ساحت گران بهای مردم که تاریخ همواره گواه جایگاه ممتاز آنان در همه عرصه‌های فرهنگی و ایثار در راه میهن اسلامی بوده است، توضیح لازم را به سمع و نظر مردم اعلام کنید. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه رسانه ملی بعنوان یک نهاد انقلابی و مردمی درعرصه فرهنگ توجه به اقوام مختلف ایرانی را همواره به عنوان یک اولویت مورد توجه داشته است، انتظار می‌رود این نگرانی قوم لر را به نحوی جبران و تدبیری بیندیشد تاشاهد چنین اتفاقاتی را که موجب رنجش خاطر اجتماعی فرهنگ مردم شده است نباشیم. 


کد مطلب: 446116

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/446116/اصالت-فرهنگی-قوم-لر-استان-کهگیلویه-وبویر-احمد-شهرت-جهانی-بی-تدبیری-دربرنامه-زنده-تلویزیونی-پذیرفتنی-نیست-جبران-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1