تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۴۴۵۱۶۴
کبنا گزارش می دهد؛

اعلام زمان مصاحبه تخصصی و نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران

۱
اعلام زمان مصاحبه تخصصی و نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران
کبنا ؛مدیر منابع انسانی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس زمان برگزاری مصاحبه تخصصی و نتایج آزمون استخدامی «گچساران» را اعلام کرد.
به گزارش کبنا نیوز، امروز یکشنبه (8 اسفندماه 1400) «ابوالفضل عزیزی» با بیان اینکه در آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران حدود 10 هزار داوطلب ثبت نام کردند، گفت: بعد از برگزاری این آزمون‌ در مرحله اول، برگزیدگان سه برابر ظرفیت برای مصاحبه تخصصی و رفتاری ماه جاری دعوت خواهند شد.
مدیر منابع انسانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اعلام اینکه این آزمون روزهای پنجشنه و جمعه صبح و بعدازظهر همزمان در پنج شهر گچساران، یاسوج، تهران، شیراز و اهواز با حضور ناظرین آزمون از دانشگاه امیرکبیر، مجریان محلی، پتروشیمی گچساران، ره‌آوران فنون و نظارت ستاد هلدینگ خلیج فارس برگزار شد، افزود: تعداد ۲۲۲ نفر پس از انجام آزمون کتبی و مصاحبه پذیرفته‌شدگان این مرحله برای ۱۶ گروه شغلی در این مجتمع پتروشیمی استخدام می‌شوند.
به گفته این مقام مسئول، پس از مصاحبه تخصصی و رفتاری قبول‌شدگان برای شروع کارآموزی و کارورزی از اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی معرفی خواهند شد.
پتروشیمی گچساران با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون تن اتیلن، سال آینده درحالی به بهره‌برداری می‌رسد که آزمون استخدامی  این شرکت پتروشیمی روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

عده‌ای در ایران معتقدند اگر آمریکا در اوکراین درگیر باشد، ما می‌توانیم مواضع قوی‌تری ...
واقعیات جنگ اوکراین 

واقعیات جنگ اوکراین 

یک استاد تاریخ دانشگاه گفت: «پوتین منتظر یکی از رهبران قویِ اروپا است تا رو در روی او ...
بازتاب منفي گفت و گوی تلفنی رئيسي با پوتين

بازتاب منفي گفت و گوی تلفنی رئيسي با پوتين

 پس از حمله روسیه به اوکراین روز پنجشنبه سیدابراهیم رئیسی در گفت‌وگوی تلفنی با ولادیمیر ...
1