تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : ۴۴۴۳۰۳
در خطبه های نمازجمعه ۱۵بهمن ۱۴۰۰ چیتاب مطرح شد.

امام جمعه چیتاب خطاب به دادسرای محترم نظام: این چه قانونیست که پلیس در مواجهه با شرارت قدرت استفاده از اسلحه اش را ندارد تا به راحتی کشته بشود؟.

۱
امام جمعه چیتاب خطاب به دادسرای محترم نظام: این چه قانونیست که پلیس در مواجهه با شرارت قدرت استفاده از اسلحه اش را ندارد تا به راحتی کشته بشود؟.
کبنا ؛انتقاد امام جمعه کبگیان از دادسرای نظام در قبال شهادت مامور نیروی انتظامی؟
به گـزارشِ "کِبنـا" به نقل از رسامـ خبرنگار، حجت الاسلام سیدفرج الله پژمان در خطبه های نمازجمعه۱۵بهمن ماه۱۴۰۰چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی وپرهیز ازگناه با اشاره به مسئله احترام واحسان به والدین عفت درکلام، آرامش درصدازدن، نرمی در لحن برخورد را از تقوای اکرام والدین برشمرد وگفت: احترام به پدر و مادر در بطن انسانیت حد و مرزی در تعابیر دینداری و مذاهب نداردبلکه نفسِ تقوا در احترام والدین منتسب به کلیات انسانهاست. وی وفای به عهد، امانتداری و احسان به پدر و مادر را از راههای متقی شدن برشمرد وگفت: احترام به پدر ومادر درکنار پرستش خداوند ذکرشده و حرمت به والدین باعث ازدیاد رزق وبرکت در زندگی و عاقبت بخیری میگردد. حجت الاسلام سیدفَرَج الله پِـژمان با اِشاره بِه فرارسیدن۲۲بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: امروزه سوالاتی از قبیل چرا انقلاب شد، وچگونه انقلاب بوجود آمد، ودستاوردهای انقلاب چیست، وآینده انقلاب چه خواهدشد مدنظر مخاطبان فضای مجازی در نسول متعددند. این خطیب جمعه موقعیت استراتژیک خاک جمهوری اسلامی ودسترسی ایران به أُور آسیا، واقیانوس هند را از عوامل مهم بودن کشورمان در سایه توجهات مستعمره ای دُوَلِ شرق وغرب جهت تسلط بر این خاک برشمرد وگفت: بابیداری ملت درسایه رهبری امام راحل"ره" و پیروزی انقلاب اسلامی چشم حاکمیت استعمار براین خاک کور ودندان طمعش برای همیشه کشیده شد. وی حریت واستقلال حاصله ملت را در تبیعیت باطنی مردم از قیام مکتب سرخ حسینی با خروجی حفظ تمامیت ارضی کشور باتثبیت انقلاب اسلامی برشمرد وگفت: ملت باعزم راسخ توانستند منسجم یکپارچه وهدفدار با انقلابشان به جهانیان درس استکبارستیزی بدهند و راه رسیدن به آزادیخواهی را به آنان نشان دهند.ٓ سید فرج الله پژمان قدرت سایبری در جنگ نرمـ را شاه کلید موفقیت سیاسی فعلی نظام دانست و گفت: امروزه ماباید راه آنانکه درجنگ گرم رفتند و جانانه جنگیدند جان و تن دادند تا ستونهای انقلاب نلغزد را در جنگ نرم ادامه بدهیم و سرباز سایبری قدرتمند وطن باشیم. وی با اشاره به شهادت فرمانده نیروی انتظامی در بید زرد شیراز گفت: خبر شهادت پلیس در منطقه بیدزرد فارس که شب گذشته بعد از اذان مغرب و عشا به وقوع پیوست و منجر به شهادت سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر بر اثر اصابت قمه به گلو شد احساسات عمومی مردم را جریحه دار کرده است لذا نیابتاازطرف مردم کبگیان به دادسرای محترم نظام می گویم: اصلاح قانون عدم استفاده از اسلحه پلیس جهت دفاع از خود در مواجهه با اشرار خواسته مردمیست که شرافت و قداست مسئول امنیتشان را زیر سوال برده است. وی با اشاره به درخواستهای متعدد مردمی در اعتراض به عدم تغییر درقانونهای پژمرده حاکم بر امنیت کادر نیروی انتظامی هم خاطرنشان کرد: سوال تک به تک مردم اینجاست، که چرا نیروی باصلابت انتظامی که آرامش شب و روزشان را فدای امنیت ملت می کنند نمیتوانند در رویاروئی با اشرار جهت دفاع از خود از اسلحه شان استفاده کنند؟. وی با اشاره به مسئله گشت های شبانه نیروهای بسیجی محله ها وخیابانها خطاب به حاظرین در نماز جمعه هم گفت: کسانیکه برای تقویت امنیت ازیک طرف در خواست حکم به این نیروها جهت گشتهای شبانه در کوچه وخیابانها میدهند و از طرفی آنان را متهم به ایجاد مزاحمت شبانه می گردند هدفشان چیست؟
لازم به ذکراست کمیته امداد چیتاب به مناسبت هه فجر میز خدمت پاسخ و پرسش در پایگاه نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار کرد.
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
خبـرنگار: اسماعیل رسامـ
نام شما

آدرس ايميل شما

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
1