تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب : ۴۴۴۱۹۵
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

بی‌تفاوتی مدیران کهگیلویه و بویراحمد نسبت به هدر رفتن بیش از 1000 میلیارد تومان اسناد خزانه / عدم برگزاری مناقصه توسط راهداری

۵
۰
بی‌تفاوتی مدیران کهگیلویه و بویراحمد نسبت به هدر رفتن بیش از 1000 میلیارد تومان اسناد خزانه / عدم برگزاری مناقصه توسط راهداری
کبنا ؛معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران دستگاه‌ها ۴۰۰ میلیارد اعتبارات اسناد خزانه را جذب کنند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (12 بهمن ماه 1400) کیامرث حاجی‌زاده در نشست شورای فنی با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بودجه ۱۴۰۰ نسبت به ۱۳۹۹ رشد قابل توجهی داشته که نتیجه پیگیری استانداران سابق و کنونی، نمایندگان مردم در مجلس، نماینده ولی‌فقیه و همه کسانی که با مرکز کشور در ارتباط بودند است.
معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبارات اسناد خزانه به استان تخصیص پیدا کرد که هنوز ۴۰۰ میلیارد تومان توسط دستگاه‌ها جذب نشده است.
وی بیان کرد: زمانی دستگاه‌ها می‌گفتند مشکلات اعتباری دارند در حال حاضر که مشکل اعتباری نداریم، اعتبارات استان رشد داشته سفر رئیس جمهور هم اعتبارات را مضاعف کرد و ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبارات اختصاص یافت.
حاجی‌زاده بیان کرد: استاندار در  حال حاضر در تهران در حال رایزنی است که از محل هدفمندی یارانه‌ها مبلغ قابل توجهی برای پروژه‌های استان اعتبار جذب کنند.
معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران در حوزه عمرانی گفت: بارها به مدیران گفتیم فصل کار در این استان به دلیل شرایط آب و هوایی متفاوت است اما بی‌تفاوتی مدیران و عدم برگزاری مناقصه موجب تعطیلی برخی از پروژه‌ها شده است.
حاجی‌زاده بیان کرد: تقاضایی که از مدیران داریم اینکه مناقصه را برگزار کنند و اجازه ندهند اعتبارات برگشت بخورد، بارها جلسه گرفتیم و تاکید کردیم اعتبارات اسناد خزانه را جذب کنید دستگاه‌هایی که در پایان دی ماه نتوانستند ۷۰ درصد اعتبارات اسناد خزانه را جذب کنند جابه‌جا می‌شوند.
وی با بیان اینکه اولویت مدیران اتمام پروژه‌های عمرانی باشد، گفت: ۶ میلیارد تومان به پروژه "پل زردو" اختصاص داده شده اما ۶ ماه است که این پول در حساب راهداری مانده و پیمانکار  انتخاب نشده است، ضمن اینکه در انتخاب پیمانکاران دقت کنید.
معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعتبارات اسناد  خزانه، نقدینگی مناطق محروم و نقدینگی سفر رئیس جمهور به استان اختصاص داده شده اما دستگاه‌‌ها جذب نمی‌کنند این کم‌کاری از هیچ دستگاهی پذیرفتنی نیست.
وی با تاکید بر اینکه مدیران مسائل درون دستگاهی را حل و اعتبارات را جذب کنند، افزود: استان در حوزه‌های آب، راه و مبلمان شهری مشکل دارد برای رفع این مشکلات اعتبار به استان اختصاص داده می‌شود اما کار خاصی صورت نمی‌گیرد.
حاجی‌زاده با اشاره به اینکه بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی استان اشتغال‌زایی خوبی به همراه دارد، گفت: مبادله موافقت‌نامه‌ها هر چه سریعتر انجام شود.
این مسئول در پایان از شهرداری‌ها انتقاد کرد و گفت: اعتبارات ارزش افزوده و آلایندگی به شهرداری‌ها اختصاص داده شده اما ورودی و خروجی‌های استان، مبلمان شهری و آسفالت معابر و خیابان وضعیت خوبی ندارد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

منبع آگاه
Iran, Islamic Republic of
اگر اعتبارات جذب نشده نتیجه ضعف خود شماست آقای حاجی زاده... زمان آقای فیلی هرگز اجازه نمیداد چنین اتفاقی بیفتد... هر هفته جلسه بود، با مدیران کل برخورد میکرد.... اما شما چی؟ فقط یک جلسه تشکیل دادید،
پیمانکار
Iran, Islamic Republic of
اینکه شما تنهایی به قاضی بروید خیلی حق به جانب خواهید شد یه سوال مهم رو پاسخ دهید :مصوبات سفر رئیس جمهوری رو باید به همراه پروژه ها اعلام نمایید واقعا جایگاه معاون عمرانی در تعریف مصوبات سفر را بیان نمایید بالاخره روزی این مصوبات علنی خواهد شد و ضعف حوزه عمرانی هویدا خواهد شد جناب معاون محترم عمرانی یکی از عمده دلایل توزیع نامتوازن اعتبارات ،و نامتوازن تخصیص هست شما میفرمایید اعتبارات افزایش نموده مقایسه کنید با دو سال پیش ،اگه همین امروز اسناد خزانه رو جذب کنید ،سررسید سال ۱۴۰۳ هست یعنی به میزان ۵۰درصدتنزیل و ۵۰ درصد کاهش اعتبارات اعلامی، جنابعالی تاکنون چند جلسه با پیمانکاران و مدیران با حضور هم برگزار نموده اید و آسیب شناسی نموده اید اینکه شما در یک جلسه سخنرانی کنید و همه مستمع باشند کار خیلی راحتی شما باید در مقام پاسخگویی باشید نه همیشه پرسشگر .به هر حال خدایا خودت به کمک این استان بیا
پیمانکار
Romania
با سلام
جناب مهندس حاجی زاده به خدا قسم ظلم های که در ادارات راهداری و شرکت آب فاضلاب در حق پیمانکاران میشه/ کمتر نیست بیشتر کارمندان فقط هدفشون وقت تلف کردن و ایجاد نگرانی مردم به دولت است یک فراخوان مشخص نماید و برسی کن ببینید این افراد چه روزگاری بر سر مردم آورده اند و می آورند
حق الناسی وجود دارد
Romania
خسته نباشید خدمت مهندس حاجی زاده برادر جهت اطلاع شما می رسانم که دو اداره یاد شده مدل جدیدی اختراع کردند که پروژه ها را نیمه کاره کلا حذف ردیف اعتباری می کنند به پیمانکاران میگن بروید شکایت کنید تا به حقتون برسید مناقصه کجا ! اعتبار کجا !
پروژه بدون اعتبار خلاف است که مناقصه برود
پیمانکار
Iran, Islamic Republic of
من که چند جلسه پیش/رفتم‌غیر از حرفهای کلیشه ای و عوام‌پسند چیزی ندیدم.
اونوقت انتظار دارید که کار انجام‌شود...
چند جمه ای که درخصوص تعدیل گفتند فهمیدم‌که چقدر ایشان‌از مسیر پرت است...

وقتی شخصی فقط بخاطر رانت و زد و بند نه براساس تخصص در جایی گذاشته میشود معلوم‌است که کاری صورت نمیگیرد و فقط حرف مفت زدن...
نه کسی پیگیر کیفیت کار ما است و نه پیگیر مطالبات ما...
///
خدا لعنت کند سیاسیون را که مردم‌را بدبخت کردند...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
1