تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۰۷
کد مطلب : ۴۴۲۲۳۴
کبنا گزارش می دهد؛

واکنش زینل زاده به تغییر فرمانداران گچساران و باشت

۰
واکنش زینل زاده به تغییر فرمانداران گچساران و باشت
کبنا ؛برادران گرانقدر آقایان علیرضا اتابک و سید مسعود حسینی ، بدینوسیله مراتب تقدیر و تبریک خود را به پاس خدمات شما عزیزان به مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت را اعلام میدارم و حقیقتا آنچه خواهد ماند نام نیک است که آرزومندم برای تمامی مسئولین نظام جمهوری اسلامی نیز حادث گردد.
همچنین آرزوی توفیق دارم خدمت برادران عزیز آقايان روانبخش دیهیم و نادر گرامی فرمانداران محترم گچساران و باشت ، امیدوارم حال که در چنین شرایط سختی ردای خدمت بر تن نموده اید توفیق کسب اعتماد عمومی نصیب گردد ، که قطعا کسب توفیق عمومی مردم لازمه رضایت پروردگار از مدیران و خادمان است . لذا خود را جایز میدانم به عنوان یک شهروند و برادر کوچک شما که چند صباحی فرصت خدمت به مردم در اقصی نقاط استان نصیبم گشته جهت توفیق بیشتر و بهروزی‌ نکاتی را خدمت شما بزرگواران و جمیع مردم عارض شوم.
۱- تغییر بدون تحول گره گشا نخواهد بود لازمه توسعه ، تغییر محسوس حال مردم است . شادباشها و تبریکات امروز گذرا می باشد ، نیاز امروز شهرستانهای گچساران و باشت بازگشت به ریل توسعه پس از یک سال و اندی است که ذکر دلایل آن خارج از این مرقومه میباشد .
۲- لطفا خود را گرفتار آزمون و خطا نکنید که آنچه قابل بازگشت نیست فقط و فقط گذشت زمان است لذا در این مسیر استفاده از نظر اندیشمندان آشنا به طریقت تحول و توسعه لازمه کار است . استفاده از اساتید مجرب دانشگاهی در امر سرمایه گذاری و مشاوران غیر سیاسی قطعا افقهای جدیدی را به روی همگان میگشاید . توصیه اینجانب استفاده از چنین پتانسیلهای انسانی و اتاق فکری  است که باید سراغشان بروید و از آنها استمداد طلبید آنها از سر خود سراغ شما نخواهند آمد. چون نخبگان واقعی نیازی به سیاسیون ندارند .
۳ - به دلایل متعدد در وضع  موجود و آتیه نزدیک به لحاظ اعتبارات شرایط خوبی پیش بینی نمی گردد اما با برنامه محوری و اولویت بندی درست می توانید بخش مهمی از مطالبات مردمی را پاسخگو باشید. همگی باید بدانیم میخواهیم به کدام سو برویم و از روزمرگی خارج شویم .
۴ - شناخت منابع خصوصا در مدیریت شهری و روستایی و رهنمون سازی مدیریتهای مربوطه در هدفگذاریها در توفیق شما قطعا نقش اساسی دارد .
۵ - استفاده از پتانسیل دهیاریها و شوراهای روستایی در سرمایه گذاریها و شناخت استعدادهای طبیعی و انسانی مناطق روستایی میتواند به شایستگی نقش خود را در توفیق سرمایه گذاریها و ممانعت از هدر رفت اعتبارات موجود و توازن نسبی منابع و مصارف و گردش سرمایه بانکها نقش ایفا کند.
۶ - فعال سازی بنگاههای اقتصادی راکد و اتمام پروژههای ناتمام به عنوان اولویت کاری و تعریف پروژههای جدید منطبق بر طرحهای توسعه ای و کالبدی بالادست در مراحل بعدی لحاظ گردد .
با آرزوی توفیق مجدد اردلان زینل زاده برادر کوچک شما

 
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1