تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۲۷
کد مطلب : ۴۴۲۱۹۹
با ارسال متنی مطرح شد

پیام تسلیت رئیس آموزش و پرورش لوداب در پی درگذشت «خواهش نیک»

۳
پیام تسلیت رئیس آموزش و پرورش لوداب در پی درگذشت «خواهش نیک»
کبنا ؛سید محمد رحیم دانش زاده رئیس آموزش و پرورش منطقه لوداب طی ارسال پیامی درگذشت فرهنگی فرهیخته زنده یاد سید حمدالله خواهش نیک را تسلیت گفت.
به گزارش کبنا نیوز، متن پیام ارسالی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند ، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
خبردرگذشت شهادت گونه ی برادری مهربان و صدیق، مردی خستگی ناپذیر و شجاع، مجاهدی نستوه و با تدبیر ، هنرمندی خلاق ، مجری سخنور و توانا ، انسانی متعهد و دوست دار خدمت به مردم ، خبرنگاری باهوش و مخلص ، انسانی زمان شناس و مشاوری بی نظیر ، مرحوم سید حمدالله خواهش نیک موجب تاثر و تالم فراوان گردید.  
بی شک روح بلند آن انسان وارسته و پرتلاش نزد خداوند سبحان دارای ارج و قرب بوده ویاد و نام وی جاودان و زنده بر لوح دلها ماندگار خواهد ماند. 
 اینجانب این مصیبت بزرگ را به محضر امام زمان اروحنا فدا ، مدیر کل محترم ، معاونین و روسا و کارشناسان حوزه آموزش و پرورش استان ، همه دوست داران ایشان و جامعه بزرگ فرهنگی در استان ، همکاران و آموزشیاران نهضت سواد آموزی وهمچنین به پرسنل خدوم صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد، بخصوص خانواده محترم ، همسر و فرزندان و همه بستگان سببی و نسبی  تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
 از خداوند سبحان برای آن عزیز سفر کرده رحمت و غفران الهی ، و برای کلیه بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت می نماییم . باشد که خدای رحمان ما را در جبران جای خالی آن عزیز شکیبا سازد. 
سید محمد رحیم دانش زاده 
رییس اداره آموزش و پرورش لوداب
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1