تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : ۴۴۲۱۹۳
بمناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار صورت گرفت:

مراسم تجلیل از پرستاران شهرستان لنده

۰
مراسم تجلیل از پرستاران شهرستان لنده
کبنا ؛معاون فرماندار لنده بهمراه امام جمعه و جمعی از مسئولین بمناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از کادر پرستاری شهرستان لنده تجلیل کردند.
به گزارش کبنا؛ امام جمعه شهرستان لنده گفت:کار شبانه‌ روزی و تلاش های فراوان پرستاران در ایام کرونا انجام دادند مصداق جهاد فی سبیل الله می باشد.
حجت السلام محمودی اصل افزود: تلاش و مجاهدت های این عزیزان در مراکز درمانی مطمئنا در درگاه حق تعالی مانند عبادت مورد قبول است و امیدواریم بتوانیم قدردان زحمت های این عزیزان باشیم.
در ادامه امین شفایی معاون فرماندار لنده ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت:پرستار واژه آشنایی است  کلمه ای که ناخودآگاه هرشنونده ای را به یاد آرامش وسلامتی وبه یاد شخصی می اندازد که در لحظات سختی وناراحتی ،یاری رسان ماست.
وی افزود: پرستاران انسان های بی ادعایی هستند که به معنای واقعی کلمه خالصانه کار می کنند تابیماران سلامتی خود را بازیابند.
مهندس شفایی تصریح کرد:پرستاران وکادر بهداشتی درمانی در دوسال اخیر که بواسطه بیماری منحوس کرونا جز سخت ترین دوران خدمتشان محسوب میشود با در خط قراردادن جان خود ، درس ایثار و فداکاری را آموخته و نیز آموختند، که عده ای نیز دراین مسیر به جایگاه عظیم و رفیع شهادت رسیدند.

خبرنگار/ صابر عظیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1