تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۴۴۲۱۷۰
مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری خبر داد:

راهیابی نمایش "سرگذشت نابهنگام" به جشنواره تئاتر مرصاد

۰
راهیابی نمایش "سرگذشت نابهنگام" به جشنواره تئاتر مرصاد
کبنا ؛نمایش صحنه ای «سرگذشت نابهنگام» محصول حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد به کارگردانی راضیه فصیح به دوازدهمین جشنواره ملی تئاترمرصاد راه یافت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، روز چهارشنبه (17 آذرماه 1400) مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری در این باره گفت:این نمایش به کارگردانی راضیه فصیح و نوشته سیاوش عالی پور از سوی هیات داوران ارزیابی و انتخاب آثار بخش صحنه ای دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد به مرحله نهایی این جشنواره انتخاب و معرفی شد.
اکبر ایین بیان داشت: نمایش سرگذشت نابهنگام داستان سه سرباز ایرانی است که در زمان پیدایش داعش ، به مرزهای کردستان اعزام می شوند و یکی از آنها به دست داعش به شهادت می رسد و سرش را از تن جدا می کنند و این حادثه باعث فشارهای عصبی به دیگر همرزمانش می شود.
آیین با اشاره به عوامل اجرایی این نمایش گفت: داود پارسا ، محمد دشتی ، محمد خماسپور،محسن جلالی،زینب نارکی،فائزه موسوی ، داود هاشمی،محمد اسدی و طاها پارسا بازیگران ومحمد رضایی ،ارسلان مردانی ،امیر بخشی ،محمود دشتی ازعوامل اجرایی نمایش سرگذشت نابهنگام می باشند.
آین اختتامیه دوازدهمین جشنواره  ملی تئاتر مرصاد در چهار بخش تئاتر خیابانی، تئاتر صحنه‌ای، نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی در روز هفتم دی ماه از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه به دبیری سعید نوروزی در اسلام آباد غرب برگزار خواهد شد.










 
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1