تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۴۴۰۸۶۶
معاون قوه قضاییه در بزرگداشت روز 13 آبان در یاسوج:

راه برخورد با متکبران و مستکبران این است که به آنها به شدت برخورد کرده و آنها را خوار و ذلیل کنیم

۱
۰
راه برخورد با متکبران و مستکبران این است که به آنها به شدت برخورد کرده و آنها را خوار و ذلیل کنیم
کبنا ؛رئیس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف کشور در بزرگداشت روز 13 آبان در یاسوج گفت: راه برخورد با متکبران و مستکبران این است که به آنها به شدت برخورد کرده و آنها را خوار و ذلیل کنیم، صادقی اظهار داشت: تنها راه مقابله با استکبار این است که به شدت با آمریکای جنایتکار برخورد کنیم و در مقابل ظلم ا و ایستادگی و دفاع نماییم.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، صبح پنج شنبه (13 آبان ماه 1400) حجت الاسلام و المسلمین دکتر هادی صادقی معاون قوه قضاییه و رئیس مرکز شوراهای حل اختلاف کشور به اتفاق کارکنان دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج مرکز این استان در راهپیمای سیزدهم آبان ماه شرکت کرد.

دراین مراسم که در خیابان جمهوری اسلامی مرکز تجمعات و راهپیمایی های این شهر برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین صادقی معاون قوه قضاییه و رئیس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف کشور به عنوان سخنران روز سیزدهم آبان ماه شهریاسوج در جمع مردم پرشورمردم این شهر حضور یافت و در این راهپیمایی شرکت کرد.
 وی از حضور مردم شهر یاسوج در این راهپیمایی و تبریک روز 13 آبان روز دانش آموز اظهار کرد: شاخ آمریکا را حضرت امام خمینی(ره) در سیزدهم آبان ماه سال ۱۳۵۷ شکست.
معاون قوه قضاییه گفت: در سیزدهم آبان ماه سال ۵۷ تعداد 60 نفر از دانش آموزان ما توسط نظام سلطه شهید شدند به این مناسبت این روز را روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامیده اند.
وی از دلاورمردی های دلاورمردان سپاه پاسداران تشکر کرد و افزود: یک بار دیگر شاخ آمریکای جنایتکار شکسته شد و این خود درسی است  که مردم شریف ایران اسلامی از انقلاب اسلامی گرفتند . و در برابر مستکبران ایستادگی می‌کنند.

رئیس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف کشور گفت: راه برخورد با متکبران و مستکبران این است که به آنها به شدت برخورد کرده و آنها را خوار و ذلیل کنیم، صادقی اظهار داشت: تنها راه مقابله با استکبار این است که به شدت با آمریکای جنایتکار برخورد کنیم و در مقابل ظلم ا و ایستادگی و دفاع نماییم.
وی افزود: تجربه مقابله و ایستادگی که از امام خمینی رحمت الله علیه یاد گرفته‌ایم ، بهترین گزینه علیه نظام سلطه است و ما باید بدانیم که در مذاکره با آمریکای جنایتکار هیچ سودی نخواهیم داشت، همانطور که مقام معظم رهبری گفت: «من از مذاکره با آمریکا خوشبین نیستم»، پس نباید با آمریکایی جنایتکار اعتماد کرد.
معاون قوه قضاییه در جمع مردم یاسوج در سخنرانی روز سیزدهم آبان اظهار کرد: تفکر لیبرال همیشه تمایل به غرب داشته است که این تفکر، کاملاً غلط و نادرست می باشد و ما باید همراه همگام با رهبری و سخنان حکیمانه وی  باشیم چون ارتباط با آمریکا مضر و زیان آور است همان‌طور که برجام و مذاکره با آنها بی‌فایده بوده است.
صادقی عنوان کرد: همانطور که کشورهایی که با آمریکا مذاکره کردند و الان وضعیت این کشورها خوب نیست و تحت سلطه ی آمریکا می باشند و هیچ گونه پیشرفتی ندارند و از لحاظ امنیتی و اقتصادی در فقر کامل به سر می‌برند، مردم دچار ضعف و فقر می باشند.
سخنران روز سیزدهم آبان در ادامه اظهار داشت: کسانی که می‌گویند مذاکره با آمریکا سایه ی جنگ را از کشور رد می کند، وضعیت کشورهای تحت سلطه آمریکا را ببینند و تجربه یاد بگیرند و تجربه کسب کنند.
وی عنوان کرد: مسئله ایران و آمریکا همان است که امام خمینی رحمت الله علیه گفت: «مسئله گرگ و میش است» که یکی از سند های مذاکره با آمریکا این است که هیچ چیزی گیرمان می آید و اگر مذاکره کنیم عزت و امنیت ما فرو می ریزد.
صادقی گفت: بازپس‌گیری کشتی نفتکش ما و توقیف نفتکش آمریکایی خود غیرت و ابهت فرزندان این مرز و بوم است.
وی افزود: مهمترین تبلیغ آمریکا در مذاکرات این بود که آمریکا رئیس دنیاست و ایران شکست خورده است و موضوعاتی در مذاکرات قرار داده می شود که، باعث ضعف و فروپاشی عظمت ایران اسلامی باشد، اما ملت ایران هرگز چنین تولید را نخواهند خورد وهدف از مذاکرات آمریکا این است که ما از اصل اسلام و مذهب و ولایت فقیه دست برداریم و کشور ما را به سمت تباهی و ضلالت بکشاند.
 معاون قوه قضاییه در جمع مردم یاسوج ادامه داد: در دولت آمریکا تجاوز و نژادپرستی و فساد رایج است آن وقت ایران اسلامی را متهم می‌کنند و پیشنهادهای اهانت آمیزی می کنند و همه چیزهایی را که برای ملت ما قدرت می آورند را مورد مذاکره قرار می دهند و هدف از بین بردن نظام اسلامی می باشد.
صادقی افزود:در مذاکرات خطر نفوذ دشمن هست و از هر حرکتی سوء استفاده می‌کنند.
وی گفت: با کسی می‌توان مذاکره کرد که افکارش باما برابر باشد و از لحاظ قدرت هم برابر بوده و کسی نتواند به ما زورگویی کند.
صادقی در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: آمریکا درحیطه شیران ایران، هیچ جایگاهی ندارد.
معاون قوه قضائیه در پایان سخنرانی خود را با شعار مرگ بر آمریکا به پایان برد.




 
نام شما

آدرس ايميل شما

دهه شصتی
Romania
مستکبرتر از مسئولین رانت خوار و بی تخصص که خون ملت را به جوش آورده آمد در دنیا نیست
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1