تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۲۰
کد مطلب : ۴۴۰۷۷۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در خیابان جمهوری یاسوج

۰
برگزاری مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در خیابان جمهوری یاسوج
کبنا ؛رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری تجمع ۱۳ آبان در خیابان جمهوری یاسوج خبر داد.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در نشست برگزاری یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان روز پنج‌شنبه ۱۳ آبان به صورت تجمع در خیابان جمهوری یاسوج برگزار می‌شود.
 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مراسم رأس ساعت ۱۰ صبح روز ۱۳ آبان با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و حجت‌الاسلام صادقی معاون قوه قضائیه در اجتماع مردم به سخنرانی می‌پردازد.
 وی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم ۱۳ آبان به صورت تجمع براساس مصوبه ستاد ملی کرونا بوده گفت: ایستادگی و مقاومت ملت ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکا شعار ۱۳ آبان امسال است.
 این مسئول خاطرنشان کرد: سه مناسبت ۱۳ آبان، تبعید حضرت امام (ره)، کشتار دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی همه نشات گرفته از روحیه استکبارستیزی ملت ایران بوده است.
 
 راهپیمایی خودرویی 13 آبان در دهدشت برگزار می‌شود

نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان امروز با حضور امام جمعه و مدیران دستگاه‌ها برگزار و برای برگزاری مراسم 13 آبان تصمیم‌گیری شد.
 حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این مراسم با اشاره به رویدادهای مهم 13 آبان در مقاطع گوناگون اظهار داشت: 13 آبان در سه مقطع آبستن حوادث بود امام راحل از آن به یوم‌الله نام بردند.
 امام جمعه دهدشت گفت: این مناسبت بنا به اهمیت و جایگاهی که دارد در تاریخ ماندگار شد.
 رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با بیان اینکه به نظر می‌رسد در تبیین تاریخ شفاهی و غیر شفاهی ضعیف عمل شده است، تأکید کرد: امروز تکلیف داریم تاریخ را برای نسل نوجوان و جوان بیان کنیم.
 وی رسالت آموزش و پرورش را در این خصوص سنگین خواند و با بیان اینکه تاریخ هویت و شناسنامه هر جامعه است، گفت: هر جامعه‌ای که هویت تاریخی خود را نداند یا بخواهد کنار بزند ضربه خواهد خورد.
 حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌طلب گفت: مطابق دستورالعمل ابلاغی و متناسب با شرایط کرونایی مراسم یوم الله 13 آبان گرامی داشته می‌شود. 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده مراسم 13 آبان تجمعی است اما دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا باید جدی گرفته شود.
 وی از برگزاری مراسم تجمع در مصلای امام خمینی دهدشت خبر داد و افزود: پس از پایان مراسم رژه خودرویی به سمت گلزار شهدا برگزار و شرکت کنندگان با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت خواهند داشت.
 همچنین گنجی‌پور مدیر آموزش و پرورش دهدشت با بیان اینکه انتظار داشتیم بعد از 2 سال راهپیمایی باشکوه در 13 آبان داشته باشیم، گفت: شرایط کرونایی باز هم اجازه چنین مراسمی را از ما گرفت. 
وی اضافه کرد: عوامل برگزاری مراسم 13 آبان اعم از مجری، قاری و... به دانش‌آموزان واگذار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1