تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۴۳۸۵۶۸
تازه‌های کتاب

کتاب گویای «جنگ صدام؛ دیدگاه فرمانده گارد ریاست جمهوری عراق» منتشر شد

۰
کتاب گویای «جنگ صدام؛ دیدگاه فرمانده گارد ریاست جمهوری عراق» منتشر شد
کبنا ؛
کتاب گویای «جنگ صدام: جنگ ایران و عراق از دیدگاه فرمانده گارد ریاست جمهوری عراق» تولید و روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.
به گزارش کبنا به نقل از خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب گویای «جنگ صدام: جنگ ایران و عراق از دیدگاه فرمانده گارد ریاست جمهوری عراق» به نویسندگی الیزابت ناتان، کوین ام وودز، ویلیامسون مورای و ترجمه عبدالمجيد حيدری و به تهیه‌کنندگی فیاما ناصحی، صداگذاری و میکس سعید بابایی، صداپیشگی و روایت فیاما ناصحی، سپهر ترابی‌فر، اشكان فتولی، عطیه پور قدیمی، بابك بامداد در 513 دقیقه تهیه‌ شده و روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.
این کتاب، با محوریت گفت‌وگو با چهار نفر از افسران عالی‌رتبه عراقی درباره عملیات‌های دریایی، هوایی، اطلاعات نظامی و توسعه توانمندی‌های نظامی ارتش سابق عراق ترجمه شده است.
موضوع این کتاب، بررسی ابعاد مختلف جنگ عراق علیه ایران و بیان دیدگاه‌های فرمانده گارد ریاست جمهوری در این زمینه است. کتاب حاضر، از دو بخش عمده تشکیل شده است. در بخش اول، دیدگاه‌ها و تحلیل‌های نویسندگان، درباره جنگ تحمیلی عراق علیه ایران مطرح شده و بخش دوم به تبیین گفت‌وگو با آخرین فرمانده گارد ریاست‌جمهوری عراق، ژنرال «راعد مجید حمرانی» درباره موضوع مذکور اختصاص یافته است.
سرلشکر میسر رشید الطرفه العبیدی، افسر ارشد و یکی از فرماندهان اطلاعات عراق در بخش مرتبط با ایران در طول جنگ، سرلشکر بازنشسته علاءالدین حسین مکی خمس، رئیس ستاد سپاه سوم و فرمانده اداره توسعه رزمی عراق در زمان جنگ با ایران، سپهبد عبید محمد الکعبی فرمانده نیروی دریایی ارتش عراق در سال‌های 1982 تا 1988 و سرلشکر علوان حسون علوان العبوسی فرمانده اسکادران و تیپ هوایی در جنگ با ایران افرادی هستند که در این کتاب سخن گفته‌اند.
کتاب «جنگ صدام: جنگ ایران و عراق از دیدگاه فرمانده گارد ریاست جمهوری عراق» در سال 1391 از سوی انتشارات مرز و بوم به چاپ رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

محققان در مطالعات اخیر خود تاکید کردند آنتی بادی حاصل از ابتلا به ویروس کرونا نمی‌تواند ...
صحنه‌های منتشر‌شده از زندان اوین قابل توجیه نیست

صحنه‌های منتشر‌شده از زندان اوین قابل توجیه نیست

ذبیح‌الله خداییان در اولین نشست خبری خود به‌عنوان سخنگوی قوه قضائیه، در پاسخ به سؤالات ...
اعطای کارت 30 میلیون تومانی به مردم

اعطای کارت 30 میلیون تومانی به مردم

دبیر انجمن لوازم خانگی ایران از اجرایی شدن طرح خرید لوازم خانگی با کارت اعتباری تا سقف ...
1