تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۴۳۷۷۳۹
در جمع خبرنگاران انجام گرفت

تشریح برنامه‌های دهه احیاء امر به معروف و نهی از منکر در کهیلویه و بویراحمد

۱
تشریح برنامه‌های دهه احیاء امر به معروف و نهی از منکر در کهیلویه و بویراحمد
کبنا ؛دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های این ستاد در هفته احیای فرضیه امر به معروف و نهی از منکر تشریح کرد و گفت: در ایام ماه محرم برنامه‌های متعددی برگزار خواهد شد از جمله اینکه برای اولین بار از مبلغ امر به معروف و نهی از منکر در برنامه‌ها و جلسات عزاداری ماه محرم استفاده خواهیم کرد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام حمزه پیشقدم صبح امروز ( سه شنبه 19 مرداد ماه 1400) در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار به تشریع ابعاد قیام امام حسین (ع) و انگیزهای این قیام پرداخت و اظهار داشت: در قرآن کریم و روایات اسلامی در باب اهمیت این دو فرضیه و نقش اصلاحی آنها و مفاسد ترک این دو تکلیف، بسیار سخن گفته شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه محرم یادآور شهادت، شهامت و خودبینی، خودشناسی و ندای حق طلبی برای دین خداست و امروز ما میراث دار مکتب و فرهنگ حسینی هستیم، افزود: احیاء فرضیه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است و به همین منظوراول تا دهم ماه محرم، دهه احیاء امر به معروف و نهی از منکر است و بهترین فرصت برای احیاء این فریضه فراموش شده است.
وی با اشاره به وظیفه نظارت بر عملکرد ادارات توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: برای اولین بار از مبلغ امر به معروف و نهی از منکر در برنامه‌های و جلسات عزاداری ماه محرم استفاده خواهیم کرد.



 پیش‌قدم عنوان کرد: با هماهنگی صورت گرفته مبلغین امر به معروف و نهی از منکر یک شب در هیئت‌ها حضور یافته و به ایراد سخنرانی پیرامون این فریضه واجب الهی می‌پردازند.
 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به سایر اقدامات و برنامه‌ها این ستاد در هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و دیدار مداحان و ذاکران اهل بیت با نماینده ولی‌فقیه و بیان دیدگاه‌ها و معضلات، اجرای مسابقات دانش‌آموزی عاشورا و امر به معروف و نهی از منکر و تجلیل از ۱۰۰ نفر، تجلیل از بانوان فعال در حوزه عفاف و حجاب، دیدار با هنرمندان فعال عاشورایی با نماینده ولی فقیه، نشست روسای ستاد شهرستانی امر به معروف، روایتگری دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و خوانش بیانیه گام دوم انقلاب را از جمله برنامه‌های این ستاد در دهه امر به معروف و نهی از منکر بر شمرد. 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

یک قوچ طلایی رنگ در حراجی گوسفندان در ایرلند رکورد گران‌ترین گوسفند را شکست و ۵۲ هزار ...
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
1