تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۴۳۷۶۲۵
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:

فراخوان دومین کنفرانس ملی حقوق، فقه و فرهنگ/ با همکاری دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

۰
فراخوان دومین کنفرانس ملی حقوق، فقه و فرهنگ/ با همکاری دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
کبنا ؛
با همکاری دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاه پیام نور شیراز، دومین کنفرانس ملی «حقوق، فقه و فرهنگ» در 26 خردادماه 1401 برگزار می شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز شنبه (16 مردادماه 1400) نگین تاجی رئیس دادگستری استان ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی استقبال بی نظیر پژهشگران گرامی، حمایت سازمان های ذیربط و برگزاری موفق نخستین کنفرانس حقوق، فقه و فرهنگ در سطح ملی، دومین کنفرانس آن با همکاری دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
مقام ارشد قضایی استان، با اعلام حمایت علمی و معنوی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، از دومین کنفرانس ملی حقوق، فقه و فرهنگ گفت:در همین رابطه از صاحبنظران حوزه های حقوقی، جهت ارسال دستاوردهای علمی و تجربی خود، در قالب مقالات علمی پژوهشی دعوت بعمل آورد.
نگین تاجی ضمن اشاره به آغاز به کار دولت جدید و آرزوی موفقیت دولت در خدمت به مردم،اظهار داشت: در این جا ضمن تبریک به همه ی همکاران قضایی و اداری به یُمن این موفقیت که نصیب دادگستری استان گردیده قضات و کارکنان دادگستری، اساتید گرامی ، دانشجویان و فارغ التحصیلان حوزه و دانشگاه و همچنین دست اندرکاران و فعالان فرهنگی را بمنظور به اشتراک گذاری آثار علمی خود و شرکت در این رویداد علمی و ارزنده دعوت می نماییم.
محمد مهدی صالحی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کهگیلویه  و بویراحمد و عضو کمیته علمی و داوری کنفرانس مذکور، با بیان اهمیت و ضرورت برگزاری کنفرانس های علمی موثر در حوزه  فقه و حقوق، اظهار داشت: دومین کنفرانس ملی حقوق، فقه و فرهنگ، با مجوز و نمایه پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، توسط دانشگاه پیام نور مرکز شیراز و با همکاری دادگستری کل استان کهگیلویه  و بویراحمد، در تاریخ 26 خرداد 1401 در شیراز برگزار خواهد شد.
صالحی در خصوص نحوه ارسال مقالات به این کنفرانس بیان کرد: تمامی پژوهشگران و علاقه مندان، می توانند با مراجعه به سایت رسمی کنفرانس (Conflaw.ir) ضمن اطلاع از جزییات امر، نسبت به ثبت نام و ارسال مقالات خودبه دبیرخانه کنفرانس اقدام نمایند.
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: مقالات ارسالی به دبیرخانه کنفرانس، توسط کمیته علمی و داوری، مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت پذیرش، به شرکت کنندگان در کنفرانس، گواهی پذیرش مقاله ارایه و مقالات پذیرش شده، پس از برگزاری کنفرانس، در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)  و سیویلیکا منتشر خواهد شد.



 
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1