کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:

فراخوان دومین کنفرانس ملی حقوق، فقه و فرهنگ/ با همکاری دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

16 مرداد 1400 ساعت 16:22

با همکاری دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاه پیام نور شیراز، دومین کنفرانس ملی «حقوق، فقه و فرهنگ» در 26 خردادماه 1401 برگزار می شود.


با همکاری دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاه پیام نور شیراز، دومین کنفرانس ملی «حقوق، فقه و فرهنگ» در 26 خردادماه 1401 برگزار می شود.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز شنبه (16 مردادماه 1400) نگین تاجی رئیس دادگستری استان ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی استقبال بی نظیر پژهشگران گرامی، حمایت سازمان های ذیربط و برگزاری موفق نخستین کنفرانس حقوق، فقه و فرهنگ در سطح ملی، دومین کنفرانس آن با همکاری دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
مقام ارشد قضایی استان، با اعلام حمایت علمی و معنوی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، از دومین کنفرانس ملی حقوق، فقه و فرهنگ گفت:در همین رابطه از صاحبنظران حوزه های حقوقی، جهت ارسال دستاوردهای علمی و تجربی خود، در قالب مقالات علمی پژوهشی دعوت بعمل آورد.
نگین تاجی ضمن اشاره به آغاز به کار دولت جدید و آرزوی موفقیت دولت در خدمت به مردم،اظهار داشت: در این جا ضمن تبریک به همه ی همکاران قضایی و اداری به یُمن این موفقیت که نصیب دادگستری استان گردیده قضات و کارکنان دادگستری، اساتید گرامی ، دانشجویان و فارغ التحصیلان حوزه و دانشگاه و همچنین دست اندرکاران و فعالان فرهنگی را بمنظور به اشتراک گذاری آثار علمی خود و شرکت در این رویداد علمی و ارزنده دعوت می نماییم.
محمد مهدی صالحی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کهگیلویه  و بویراحمد و عضو کمیته علمی و داوری کنفرانس مذکور، با بیان اهمیت و ضرورت برگزاری کنفرانس های علمی موثر در حوزه  فقه و حقوق، اظهار داشت: دومین کنفرانس ملی حقوق، فقه و فرهنگ، با مجوز و نمایه پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، توسط دانشگاه پیام نور مرکز شیراز و با همکاری دادگستری کل استان کهگیلویه  و بویراحمد، در تاریخ 26 خرداد 1401 در شیراز برگزار خواهد شد.
صالحی در خصوص نحوه ارسال مقالات به این کنفرانس بیان کرد: تمامی پژوهشگران و علاقه مندان، می توانند با مراجعه به سایت رسمی کنفرانس (Conflaw.ir) ضمن اطلاع از جزییات امر، نسبت به ثبت نام و ارسال مقالات خودبه دبیرخانه کنفرانس اقدام نمایند.
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: مقالات ارسالی به دبیرخانه کنفرانس، توسط کمیته علمی و داوری، مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت پذیرش، به شرکت کنندگان در کنفرانس، گواهی پذیرش مقاله ارایه و مقالات پذیرش شده، پس از برگزاری کنفرانس، در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)  و سیویلیکا منتشر خواهد شد.



 


کد مطلب: 437625

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/437625/فراخوان-دومین-کنفرانس-ملی-حقوق-فقه-فرهنگ-همکاری-دادگستری-استان-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1