تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۴۳۶۵۱۴
ابوالفتح بشارت عضو منتخب ششمین دوره شورای شهر چرام:

چراغ اصلاحات در شورای شهر چرام روشن است / بسته‌های معیشتی و نهادی ندادم هزینه‌هایم شفاف است / اعتماد دوباره شهروندان چرامی را بی‌پاسخ نمی‌گذارم

۴
۲
چراغ اصلاحات در شورای شهر چرام روشن است
کبنا ؛بشارت عضو فعلی و آینده شورای شهر چرام برای دومین بار متوالی در ششمین دوره انتخابات شورای شهر انتخاب شد تا همچنان نتیجه عملکرد خوب و شجاعت خود را از شهروندان چرامی دریافت نماید.
 به گزارش کبنا؛ ابوالفتح بشارت پدیده انتخابات دور پنجم شورای شهر چرام و جوانترین کاندیدای دور گذشته که به زعم شهروندان و کارکنان و کارگران خدوم شهرداری دارای صداقت و شجاعت بود توانست در رقابتی سخت و نفس گیر بار دیگر مورد اعتماد قرار گرفت وبه عنوان یکی از پنج عضو اصلی شورای شهر چرام دوره ششم انتخاب شود.
ابوالفتح بشارت در گفت و گو با «کبنا» نسبت به شفاف سازی سازی هزینه‌های خود در انتخابات شورای شهرچرام بیان کرد: هزینه‌های انتخاباتی اینجانب کمتر از پنج میلیون تومان است.
 وی افزود: هزینه چاپ و نصب بنرهای تبلیغاتی ۵۵۰ هزارتومان و چاپ پوسترهم ۴۵۰ هزارتومان می‌باشد.
بشارت اضافه کرد: پذیرایی روز انتخابات ۱ میلیون تومان و پذیرایی بعداز انتخابات (صرف شیرینی) کمتر از یک میلیون تومان وسایر هزینه‌های جاری کمتر از ۲ میلیون تومان بوده است که در مجموع ۵ میلیون تومان می‌باشد.
 منتخب مردم چرام در شورای شهر چرام با کنایه به بعضی اقدامات قبل از انتخابات و هزینه‌های صورت گرفته بیان کرد: هیچ نهاد و ارگانی برایم هزینه نکردند؛ بسته‌های مشکوک نداشتم و آنچه داشتم حمایت شهروندان عزیز و فهیم چرامی بود.
بشارت که از کاندیداهای اصلاح طلب شورای شهر چرام است اظهار داشت: از ترکیب جدید شورای شهر چرام خوشبینم
قطعاً از پیشنهادات و راهکارهای اساتید و عزیزانی که کاندیدای شورای شهر بودن و شایستگی خدمت داشتند اما نتوانستیم در شورای آینده کنار هم باشیم استفاده خواهیم کرد.
وی تاکید کرد: بالاخص از تنها بانوی شجاع (خانم جهانبخشی) که قابلیت بالایی داشت و شهامت و شجاعت خود را برای کاندیداتوری شورای شهر نشان داد تشکر می‌کنم انشاالله از ایشان به عنوان مشاور شورای شهر آینده در امور بانوان استفاده خواهیم کرد و قطعاً در توسعه زیرساخت‌های شهری و ایجاد پارک بانوان تلاش می‌کنیم که در این دوره به سرانجام برسد.
 وی با اشاره به اینکه اصلاح طلب هستم و علیرغم فضای انتخابات ریاست جمهوری ولی در ستاد دکتر همتی حضور داشتم چرا که اهل زد و بند پشت پرده نیستم و شفاف تصمیمات سیاسی و اجرایی خود را اعلام می‌کنم و اگر در سطح بالا رقابت را از همفکرانم نمی‌گرفتند صندوق‌های رأی چیز دیگری بود و معتقدم شفافیت باید مهم‌ترین اصل باشد.
 براساس این گزارش دوتن از منتخبین شورای دوره ششم (آقایان بشارت و اخلاقی) از اصلاح طلبان شهر چرام می‌باشند. که با حضور این دو نفر چراغ اصلاحات در شورای شهر چرام روشن است.
گفتنی است بشارت از نیروهای وفادار به محمود منطقیان است که سال ۹۴ از دکتر کامرانی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و سال ۹۸ ازدکتر دهبانی حمایت کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ایرانی
Iran, Islamic Republic of
سلام
اصلاحات برای همیشه تمام شده
چون مردم رو نابود وذلیل کردند
شهردار هم انقلابی واصوالگرا
Iran, Islamic Republic of
خوشا به حالش که چراغ اصلاحات را روشن کرده بابا ول کن این حرفهای چرت و پرت را به فکر کارمندان خدماتی شهرداری باش شورای جای خمدمت به شهر و شهرداری است من میدانم که توانایی هزار تومان پول از تهران را بیاوری نداری
Iran, Islamic Republic of
با این بیانه مثل دوره قبل نابود شدی
مراد کشاورزی
Iran, Islamic Republic of
ای مدیران وملت و مسعولین استان. ک. ب. سرفاریاب وپشته زیبایی را چرام مستعمره صدساله دارد در کارنامه اش ؟؟؟!!!!!پول و اعتبار و عمران و آبادانی را ++++ از قدیم تا حالا !!!درآب کور سا میریزند که این عدالته هر چند آمد وگذشت از تنگ پیرزال مال شماست +++++خدایی آب کی از سربالایی !!!خود بخود روان شد ؟؟؟؟ این مردم مظلوم وشریف وانقلابی نباید سهمی داشته باشند ؟؟؟؟حد اقل با ماشین های بیت المال از این جاده رد میشوید برای ۰۰۰۰۰۰ورفتن به یاسوج ؛؛؛؛چند بار پنچر میشوید ؟؟؟؟؟؟!!!!!!
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1