تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۴۳۴۶۳۵
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری

اجرای سامانه بهین یاب برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد

۰
اجرای سامانه بهین یاب برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: از این پس مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی استان با ثبت در سامانه بهین یاب مورد بررسی دستگاه مربوطه، سیستم بانکی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قرار می گیرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (5 خرداد 1400) سید حشمت اله صمیمی دوست اظهار داشت: صاحبان بنگاه های اقتصادی استان مشکلات واحدهای تولیدی خود را وارد سامانه بهین یاب سازمان صنعت، معدن و تجارت می کنند و دستگاه اجرایی و سیستم بانکی به طور روزانه این سامانه را بررسی و برای رفع مشکلات اقدامات لازم را به کار می گیرند.
صمیمی دوست تصریح کرد: آن تعداد از واحدها که مشکلات آنها در سیستم بهین یاب قابل رفع نباشد در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بررسی قرار خواهند گرفت و براساس دستورالعمل ها تصمیمات نهایی و لازم در رابطه با آنها اتخاذ می شود. 
به گفته وی، ثبت مشکلات واحدهای تولیدی در این سامانه با هدف دقت و سرعت بیشتر جهت بر طرف کردن موانع و مشکلات آنهاست.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد از کاهش نرخ بیکاری استان به ۱۰,۹ درصد خبر داد و گفت: نرخ بیکاری استان در سال ۱۳۹۲ به میزان ۱۶.۵ درصد بود و در سال ۱۳۹۹ به ۱۰.۹ درصد کاهش پیدا کرد.
صمیمی دوست خاطرنشان کرد: پیگیری یارانه حقوق و دستمزد واحدهای مشکل دارد و معرفی آنها به دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از دیگر موضوعات این جلسه بود.
وی گفت: در خصوص یارانه حقوق و دستمزد درخواست واحدهای تولیدی مشکل دار برای بررسی اولیه در سامانه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ثبت و جهت بررسی نهایی به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ارجاع داده می شود.
به گفته صمیمی دوست، این یارانه جهت تثبیت اشتغال است و ملاک عمل دستورالعمل مربوطه می باشد. 
در این جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی با حضور صاحبان آنها از دیگر موضوعات جلسه بود که چهار طرح تولیدی کارخانه شن و ماسه در گچساران، پرورش ماهی سردابی در بویراحمد، مرغداری گوشتی در بهمئی و سردخانه زیر و بالای صفر درجه در شهرستان بویراحمد مورد بررسی قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

بدرود اصلاحات؟

بدرود اصلاحات؟

هاشمی‌رفسنجانی ردصلاحیت شد تا شورای نگهبان همه اصلاح‌طلبان را غافلگیر کند؛ اما در عین ...
نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
معمای علیرضا بیرانوند

معمای علیرضا بیرانوند

اگر علیرضا حرفه‌ای فکر کند و فقط به پرسپولیس فکر نکند چه؟ شاید برایش چند گزینه در دسترس ...
1