تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۲
کد مطلب : ۴۳۴۶۰۸
از ابتدای امسال تاکنون:

برگزاری سه رویداد شتاب در کهگیلویه و بویراحمد

۰
برگزاری سه رویداد شتاب در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
معاون پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی این سازمان جهت برگزاری جلسات مشاوره در ۲۰ حوزه تخصصی کسب‌وکار خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (4 خرداد 1400) علی طیبی افزود: به‌منظور پشتیبانی، آموزش و حمایت از تولید، کارشناسان این سازمان قادرند در ۲۰ حوزه تخصصی به درخواست‌کنندگان مشاوره‌های تخصصی بدهند.
وی اضافه کرد: پارک علم و فناوری استان تنها مرجع رسیدگی به درخواست‌های ثبت اختراع در استان است و مخترعین و نوآوران می‌توانند جهت داوری و ثبت اختراع خود به این سازمان مراجعه کنند.
طیبی همچنین از برگزاری رویدادها و استارت‌آپ های مختلف با همکاری سازمان‌های گوناگون خبر داد و اظهار داشت : از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون ۳ رویداد شتاب با همکاری مشترک دانشگاه علمی کاربردی استان و پارک علم و فناوری برگزار شده‌است.
وی افزود: این رویدادها عمدتاً براساس ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان و منطقه طراحی و اجرا شده‌است.  طیبی بهینه‌سازی مصرف انرژی در محیط‌زیست، صنایع دستی و فرآیند تولید و فرآوری عسل را از جمله عناوین رویدادهای برگزارشده دانست و در پایان اظهار داشت: از زمان تأسیس پارک علم و فناوری تاکنون ۱۰ رویداد شتاب در حوزه‌های مختلف با همکاری سازمان‌های علمی پژوهشی برگزار شده‌است.
نام شما

آدرس ايميل شما

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
معمای علیرضا بیرانوند

معمای علیرضا بیرانوند

اگر علیرضا حرفه‌ای فکر کند و فقط به پرسپولیس فکر نکند چه؟ شاید برایش چند گزینه در دسترس ...
نامزدها در انتظار 7 رأی

نامزدها در انتظار 7 رأی

سخنگوی شورای نگهبان از آغاز بررسی صلاحیت نامزدها خبر داده و وعده داده است تا پایان مهلت ...
1