کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از ابتدای امسال تاکنون:

برگزاری سه رویداد شتاب در کهگیلویه و بویراحمد

4 خرداد 1400 ساعت 20:52

معاون پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی این سازمان جهت برگزاری جلسات مشاوره در ۲۰ حوزه تخصصی کسب‌وکار خبر داد.


معاون پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی این سازمان جهت برگزاری جلسات مشاوره در ۲۰ حوزه تخصصی کسب‌وکار خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (4 خرداد 1400) علی طیبی افزود: به‌منظور پشتیبانی، آموزش و حمایت از تولید، کارشناسان این سازمان قادرند در ۲۰ حوزه تخصصی به درخواست‌کنندگان مشاوره‌های تخصصی بدهند.
وی اضافه کرد: پارک علم و فناوری استان تنها مرجع رسیدگی به درخواست‌های ثبت اختراع در استان است و مخترعین و نوآوران می‌توانند جهت داوری و ثبت اختراع خود به این سازمان مراجعه کنند.
طیبی همچنین از برگزاری رویدادها و استارت‌آپ های مختلف با همکاری سازمان‌های گوناگون خبر داد و اظهار داشت : از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون ۳ رویداد شتاب با همکاری مشترک دانشگاه علمی کاربردی استان و پارک علم و فناوری برگزار شده‌است.
وی افزود: این رویدادها عمدتاً براساس ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان و منطقه طراحی و اجرا شده‌است.  طیبی بهینه‌سازی مصرف انرژی در محیط‌زیست، صنایع دستی و فرآیند تولید و فرآوری عسل را از جمله عناوین رویدادهای برگزارشده دانست و در پایان اظهار داشت: از زمان تأسیس پارک علم و فناوری تاکنون ۱۰ رویداد شتاب در حوزه‌های مختلف با همکاری سازمان‌های علمی پژوهشی برگزار شده‌است.


کد مطلب: 434608

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/434608/برگزاری-سه-رویداد-شتاب-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1