تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۴۳۴۳۴۷
احمد روانبخش نامزد انتخابات شورای شهر دوگنبدان در مطلبی نوشت

مردم باید شفاف از جلسات شوراها اطلاع داشته باشند / لزوم توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در گچساران

۳
۲
مردم باید شفاف از جلسات شوراها اطلاع داشته باشند / لزوم توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در گچساران
کبنا ؛احمد روانبخش کارشناس ارشد برنامه‌ریزی شهری و دانشجوی دکترای مدیریت کسب و کار است که حدود 16 سال در حوزه‌های مختلف اجتماعی، ورزشی و اداری فعالیت کرده و نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان است. او در مطلبی اهدافش را برای حضور در انتخابات 1400 شورای شهر دوگنبدان تشریح کرده و نوشت:
۱_ اولین محور و اولویت دارترین برنامه، ارائه و تلاش برای نظارت بر شوراست! به این صورت که نظارت بر شورا توسط خود شورا انجام گیرد و شورا تبدیل به نهادی نظارتی ابتدا بر خود بعد از آن ناظر بر شهردار و مجموعه شهرداری گردد.
۲_تعریف منابع مالی پایدار در بودجه شهرداری و نظارت بر اجرایی کردن آن به نحوی که مشکلات مالی شهروندان کمتر گردد.
۳_ تشویق شهرداری و ایجاد بستر لازم برای پرداخت به موقع حقوق پرسنل شهرداری و سایر مزایا در چارچوب قانون با توجه به مشکلات سنوات اخیر در نظام پرداختهای شهرداری و متضرر شدن پرسنل شهرداری گچساران.
 ۴_ تاکید بر ایجاد پارک‌های محله‌ای در محلات مختلف شهر دوگنبدان با توجه به استقبال مردم از پارک‌های محله‌ای موجود. خصوصاً در محلاتی که تاکنون پارک محله‌ای احداث نگردیده است.
 ۵_ ملزم نمودن شهرداری از طریق درج در بودجه در راستای خدمات رسانی بیشتر به محله ابگرمو به دلیل مسائل و مشکلات خاص و عدم وجود تاسیسات زیربنایی و تفریحی در آن محله.
۶_ پیگیری مشکلات بافت فرسوده در محلات سادات لبنان رادک و باغ فردوس جهت ادامه خدمات رسانی مثبت سنوات پیشین و تسریع در نوسازی منازل از طریق ارتباط مثبت با مسئولین استانی و نماینده منتخب شهرستان فارغ از هر گونه سیاسی کاری و سیاسی اندیشی.
 ۷_ تأسیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری و ایجاد بستر لازم جهت فعالیتهای فرهنگی و جشنهای نیمه شعبان و سایر مناسبتهای ملی و مذهبی در محلات مختلف.
۸- تلاش در راستای ایجاد شورا یاری‌ها در محلات مختلف شهر دوگنبدان جهت ارتباط بیشتر مردم با شورا و استفاده از توان و همراهی مردم در سازندگی بیشتر و تسریع در حرکت شهرداری بر ریل توسعه شهری.
 ۹_ اعتقاد به برگزاری جلسات شهرداری به صورت علنی جهت حضور شهروندان و اصحاب رسانه در جلسات به منظور آگاهی مردم از نحوه عملکرد شورا و کنترل مباحث حاشیه‌ای در شورای شهر.
 ۱۰_  تلاش و ارائه راهکاری و یافتن ردیف بودجه‌ای جهت کمک به پرسنل در قالب سبدهای حمایتی شامل پرداخت مبالغی به عنوان هدیه بازنشستگی، کمک هزینه فوت بستگان درجه یک، هدیه مناسبت‌های ملی و مذهبی برای تمامی پرسنل، پاداش تحصیلی به دانش آموزان ممتاز، کمک هزینه بستری در بیمارستان، هدیه مدال آوری و کسب رتبه‌های کشوری و استانی در رشته‌های ورزشی و فرهنگی و هنری
 ۱۱_ تلاش در جهت ارائه و توسعه ورزش، (ورزش‌های قهرمانی و همگانی) وتوجه به امر مهم ورزش بانوان و تلاش در جهت ایجاد زیرساختهای این مهم
۱۲_ راه اندازی مکان مناسبی برای حفاظت از کارگران زحمتکش فصلی در فصول سرما و گرما
۱۳_ توسعه حمل و نقل همگانی و تلاش در جهت ایجاد و راه اندازی ایستگاه‌های حمل و نقل محله‌ای در جهت رفاه حال شهروندان و خصوصاً رانندگان
 
نام شما

آدرس ايميل شما

احمد
Iran, Islamic Republic of
صاحب شهری که مرغابی بود
سید
Iran, Islamic Republic of
خیلی ها اومدن و از این حرفها زدن.ولی بعدش ک قبول شد هیچ خبری نبود.مردم دیگه خسته شدن .
همشهری
Iran, Islamic Republic of
کوتاه بیا داداش به قول لرها تیم اونیخره بتری این کارها را انجام بدی
نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
معمای علیرضا بیرانوند

معمای علیرضا بیرانوند

اگر علیرضا حرفه‌ای فکر کند و فقط به پرسپولیس فکر نکند چه؟ شاید برایش چند گزینه در دسترس ...
نامزدها در انتظار 7 رأی

نامزدها در انتظار 7 رأی

سخنگوی شورای نگهبان از آغاز بررسی صلاحیت نامزدها خبر داده و وعده داده است تا پایان مهلت ...
1