تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۴۳۴۳۳۳
رئیس پلیس فتا استان:

دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در شبکه‌های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد

۰
دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در شبکه‌های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛رئیس پلیس فتا استان از دستگیری داماد جوانی که مزاحم خانواده همسرش بود و در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی از خانواده همسرش می‌نمود، خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، امروز چهارشنبه (29 اردیبهشت 1400) سرهنگ"روح الله شهبازی پور"در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر انتشار تصاویر خانوادگی و شخصی ایشان از طرف فردی ناشناس در شبکه‌های اجتماعی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود: در ابتدا در خصوص موضوع پرونده از شاکیه تحقیق به عمل آمد و ایشان اظهار داشت فردی ناشناس با اکانت های مختلف در شبکه های اجتماعی تصاویر خصوصی وی را منتشر کرده که این کار باعث بی آبرویی و هتک حیثیت وی شده بود و این امر موجب نگرانی شاکیه شده و از این پلیس تقاضای رسیدگی را داشت.
شهبازی پور تصریح کرد:با انجام اقدامات پلیسی و بررسی‌های فنی صورت گرفته مشخص شد داماد خانواده اقدام به انتشار تصاویر خصوصی خانواده همسرش نموده، که دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: متهم در بازجویی های اولیه منکر هرگونه بزه ارتکابی شد ولی پس از مواجهه با مستندات و مدارک جمع آوری شده از سوی کارشناسان ضمن اقرار به جرم خود، انگیزه اش را انتقام گیری از خانواده همسرش به علت اختلافات خانوادگی عنوان کرد.
وی هشدار داد: متاسفانه اعتماد به افراد در فضای مجازی یکی از مهمترین مشکلاتی است که جامعه با آن روبرو می باشد لذا می‌طلبد شهروندان در فضای مجازی نسبت به اسناد و تصاویر شخصی که در اختیار دیگران قرار می دهند حساسیت بیشتری به خرج دهند و هیچگاه تصاویر و فیلم های شخصی خود را در فضای مجازی به اشتراک نگذارند و نسبت به تنظیم محرمانگی آن در شبکه های اجتماعی هوشیار باشند.
رئیس پلیس فتا استان در پایان از شهروندان خواست:هشدارهای پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
معمای علیرضا بیرانوند

معمای علیرضا بیرانوند

اگر علیرضا حرفه‌ای فکر کند و فقط به پرسپولیس فکر نکند چه؟ شاید برایش چند گزینه در دسترس ...
نامزدها در انتظار 7 رأی

نامزدها در انتظار 7 رأی

سخنگوی شورای نگهبان از آغاز بررسی صلاحیت نامزدها خبر داده و وعده داده است تا پایان مهلت ...
1