تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب : ۴۳۲۵۳۶
نشست کارگروه خرید تضمینی گندم و دانه‌های روغنی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

صداقت‌کیش: اداره غله کهگیلویه و بویراحمد آمادگی جمع‌آوری گندم و دانه‌های روغنی کشاورزان را دارد

۰
صداقت‌کیش:  اداره غله کهگیلویه و بویراحمد آمادگی جمع‌آوری گندم و دانه‌های روغنی کشاورزان را دارد
کبنا ؛نشست کارگروه خرید تضمینی گندم استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست معاون اقتصادی استاندار و با حضور اعضا در اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 به گزارش کبنا نیوز، در این نشست که مدیران کل جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، تعاون روستایی، مدیرکل امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و معاونین سایر دستگاه‌های عضو برگزار شد در ابتدا مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گزارشی از روند خرید گندم و دانه‌های روغنی در سال گذشته ارائه داد.
ابوالحسن صداقت کیش مدیرکل غله کهگیلویه و بویراحمد ضمن ارائه توضیحات در رابطه با وضعیت مراکز خرید در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اداره غله و خدمات بازرگانی استان آمادگی لازم جهت جمع آوری و خرید تضمینی محصولات گندم و دانه‌های روغنی کشاورزان استان را دارد.
 وی به دستور العمل ابلاغی از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران در رابطه با شرایط مراکز خرید اشاره کرد و گفت: با توجه به حساسیت دانه‌های روغنی و طبق دستورالعملی که از تهران ابلاغ شده است اولویت خرید دانه‌های روغنی با مراکزی است که امکان ذخیره سازی و نگه داری بلند مدت را دارند که در استان کارخانه روغن کشی گچساران از چنین شرایطی برخوردار است و باید نسبت به جمع آوری و خرید دانه‌های روغنی در استان اقدام کند.
صداقت کیش بیان داشت: در خصوص گندم یک مرکز خرید در بویراحمد، 2 مرکز خرید در کهگیلویه، 3 مرکز خرید در گچساران، 2 مرکز خرید در باشت و در بهمئی و چرام نیز هر کدام یک مرکز خرید در نظر گرفته شده است که باید این مراکز کلیه امکاناتی که در دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران آمده است را دارا باشند و تا شروع فصل خرید نسبت به رفع نواقصات اقدام نمایند.
هم چنین در این نشست صمیمی دوست معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر توجه ویژه به موضوع خرید گندم به عنوان یک کالای استراتژیک تاکید کرد.
 وی هم چنین افزود: همه دستگاه‌ها در موضوع خرید گندم باید همکاری لازم را داشته باشند که کشاورزان استان کهگیلویه و بویراحمد از بابت فروش محصول خود با مشکلی مواجه نشوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

دشمنان مصدق اصلاً طاقت آن را ندارند که از هنرهای او چیزی بشنوند و دوستانش هم مطلقاً تحمل ...
بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

آخرین روز کاری سال 99 همراه با اتفاقات بسیاری بود؛ اما شاید مهم‌ترین یا عجیب‌ترین رویداد ...
مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

در جنایت فجیعی مردی سه عضو خانواده‌ای را قربانی کرد تا بتواند سرقت کند. در این جنایت ...
1