تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۲۴
کد مطلب : ۴۳۲۴۷۰
در گفت و گو با رسانه‌ها مطرح شد؛

وعده مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد به واحد‌های تولیدی

۲
۰
وعده مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد به واحد‌های تولیدی
کبنا ؛مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با رسانه‌ها گفت: مردم نجیب سی‌سخت امسال را با شرایطی خاص آغاز کردند، امیدوارم و باور دارم با درایت و تلاش جدی استاندار، مجمع نمایندگان و همکاری سایر مسئولان کشوری و‌ استانی به زودی رنج مردم این منطقه تمام می‌شود، بنده و سایر همکارانم در آبفای استان نیز در کنار دیگر مسئولان تمام توانمان را به کار خواهیم بست.
به گزارش کبنا، اسفندیار برخه گفت: امسال با تدبیر مقام معظم رهبری به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نامگذاری شده است و ما در مجموعه آب و فاضلاب تلاش میکنم در کنار مجموعه‌های صنعتی و تولیدی برای تحقق شعار مهم سال قدم برداریم.
وی ادامه داد: سال ۱۴۰۰ همانطور که وزیر محترم نیرو هم تاکید کرده، تأمین آب صنایع و واحد‌های تولیدی را وعده میدهیم تا سرحد امکان به خوبی تأمین کنیم و از همینجا اعلام میکنم آماده واگذاری انشعاب و تأمین آب واحد‌های جدید تولیدی و صنعتی نیز هستیم.
وی افزود: امسال برای پشتیبانی و رفع موانع تولید در راستای سیاست های کلی وزارت نیرو تکمیل پروژه های نیمه‌تمام عمرانی حوزه آب و فاضلاب، تکمیل طرح‌هایی از جمله تصفیه خانه آب شهر یاسوج، پروژه‌های مهم آب کهگیلویه و گچساران، مطالعه فاضلاب حاشیه‌ی شهرها، اتمام خط انتقال فاضلاب مسکن مهر نجف آباد و در مجموع توسعه و بهبود خطوط آبرسانی همه شهرها و روستاها مد نظر ما است. 
 مدیرعامل آبفای استان گفت: از سوی دیگر کاهش بروکراسی اداری و تقویت خدمات غیر حضوری برای تسهیل کار مردم نیز بعنوان «بخش ساز‌ و کاری» پشتیبانی و مانع زدایی را در دستور کار داریم که انشالله در ادامه و در هفته‌های پیش رو اخبار خوبی را به مردم خواهیم داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
با همان وعدهای که برا شهر دهدشت دادی و عملی کردی خنده داره
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
من با دیدن و شنیدن این آقا
برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

یک متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی به بیان توضیحاتی درباره رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از ...
اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

براساس پیشنهاد دیگری همچنین مقرر شد وزارت راه و شهرسازی با همکاری هلال احمر و با افزایش ...
حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
1