کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت و گو با رسانه‌ها مطرح شد؛

وعده مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد به واحد‌های تولیدی

8 فروردين 1400 ساعت 0:24

امسال با تدبیر مقام معظم رهبری به نام «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نامگذاری شده است و ما در مجموعه آب و فاضلاب تلاش میکنم در کنار مجموعه‌های صنعتی و تولیدی برای تحقق شعار مهم سال قدم برداریم.


مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با رسانه‌ها گفت: مردم نجیب سی‌سخت امسال را با شرایطی خاص آغاز کردند، امیدوارم و باور دارم با درایت و تلاش جدی استاندار، مجمع نمایندگان و همکاری سایر مسئولان کشوری و‌ استانی به زودی رنج مردم این منطقه تمام می‌شود، بنده و سایر همکارانم در آبفای استان نیز در کنار دیگر مسئولان تمام توانمان را به کار خواهیم بست.
به گزارش کبنا، اسفندیار برخه گفت: امسال با تدبیر مقام معظم رهبری به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نامگذاری شده است و ما در مجموعه آب و فاضلاب تلاش میکنم در کنار مجموعه‌های صنعتی و تولیدی برای تحقق شعار مهم سال قدم برداریم.
وی ادامه داد: سال ۱۴۰۰ همانطور که وزیر محترم نیرو هم تاکید کرده، تأمین آب صنایع و واحد‌های تولیدی را وعده میدهیم تا سرحد امکان به خوبی تأمین کنیم و از همینجا اعلام میکنم آماده واگذاری انشعاب و تأمین آب واحد‌های جدید تولیدی و صنعتی نیز هستیم.
وی افزود: امسال برای پشتیبانی و رفع موانع تولید در راستای سیاست های کلی وزارت نیرو تکمیل پروژه های نیمه‌تمام عمرانی حوزه آب و فاضلاب، تکمیل طرح‌هایی از جمله تصفیه خانه آب شهر یاسوج، پروژه‌های مهم آب کهگیلویه و گچساران، مطالعه فاضلاب حاشیه‌ی شهرها، اتمام خط انتقال فاضلاب مسکن مهر نجف آباد و در مجموع توسعه و بهبود خطوط آبرسانی همه شهرها و روستاها مد نظر ما است. 
 مدیرعامل آبفای استان گفت: از سوی دیگر کاهش بروکراسی اداری و تقویت خدمات غیر حضوری برای تسهیل کار مردم نیز بعنوان «بخش ساز‌ و کاری» پشتیبانی و مانع زدایی را در دستور کار داریم که انشالله در ادامه و در هفته‌های پیش رو اخبار خوبی را به مردم خواهیم داد.


کد مطلب: 432470

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/432470/وعده-مدیرعامل-آبفای-کهگیلویه-بویراحمد-واحد-های-تولیدی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1