تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۴۳۲۳۳۴
کبنا گزارش می‌دهد؛

جولان خودروها در عرصه‌های طبیعی شهر یاسوج / حسین کلانتری و غلامحسین حکمتیان به مردم پاسخ دهند!

۰
جولان خودروها در عرصه‌های طبیعی شهر یاسوج
کبنا ؛دوباره بهار شد و طبعیت زیبای و دلربای یاسوج خودنمایی خود را آغاز کرد و مجدداً برخی از افراد ضد طبیعت و راحت‌طلب، خودروهای خود را در دل طبیعت و روی سبزه‌ها به چرخش در آورده و در بیخ گوش شهر یاسوج به ماشین‌سورای بر روی بوته‌ها و سبزه‌ها جولان می‌دهند!
چند روزی است که در عرصه‌های طبیعی شهر یاسوج این جولان و گشت و گذارها به شدت شیوع پیدا کرده و تمامی سبزه‌ها و بوته‌ها به تاراج و یغما رفته‌اند و کسی نیز به فکر طبیعت نیست!
یکی از عرصه‌های طبیعی که این روزها محل جولان و گشت‌زنی خودروهای شخصی است، حوالی چشمه قنات در مسیر ابندای جاده دهنو و چسبیده به خانه‌های شهر می‌باشد. این طبیعت چسبیده به شهر می‌باشد که محل بی توجهی مسئولان در حراست از ممانعت از ورود خودروها است.
پارسال دو بار نیز در این خصوص گزارشاتی از سوی شهروندان پوشش داده شد که با پیگیری‌های رسانه‌ای نهایتاً، مسئولان منابع طبیعی اقدام به بستن راه‌های ماشین‌رویی ورود به این عرصه طبیعی و چشمه شدند و البته به صورت ناقص اینکار انجام شده بود و اصطلاحاً نوعی ماست‌مالی در این خصوص انجام شده بود که بسیاری از ماشین‌ها نیز همچنان به این عرصه طبیعی ورود می‌کردند. (یکی از راه‌ها توسط منابع طبیعی مسدود شده بود و یکی دیگر از راه‌ها آزاد مانده بود).
انتظار می‌رود که سریعاً ًمسیرهای خودروی منتهی به این عرصه طبیعی چشمه و سایر عرصه‌های طبیعی حوالی شهر یاسوج مسدود شود تا اندکی در حراست از طبیعت اقدامی شده باشد.
از محل انسداد جاده ورود به این مکان تا چشمه محل این عرصه، شاید ده دقیقه به صورت پیاده‌روی زمان به خود اختصاص ندهد، ولی بسیاری از مردم ضدطبیعت تا لب چشمه ماشین‌های خود را گسیل می‌دهند!
ضرورت دارد که سریعاً مسئولان منابع طبیعی استان و شهرستان بویراحمد در این خصوص اقدام عاجل نمایند و نیاز به گزارش و پیگیری مجدد رسانه‌ای نباشد.

عکس‌ها مربوط به صبح روز اول فروردین 1400 می‌باشد.
 





 
نام شما

آدرس ايميل شما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

دشمنان مصدق اصلاً طاقت آن را ندارند که از هنرهای او چیزی بشنوند و دوستانش هم مطلقاً تحمل ...
بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

آخرین روز کاری سال 99 همراه با اتفاقات بسیاری بود؛ اما شاید مهم‌ترین یا عجیب‌ترین رویداد ...
مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

در جنایت فجیعی مردی سه عضو خانواده‌ای را قربانی کرد تا بتواند سرقت کند. در این جنایت ...
1