تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۸
کد مطلب : ۴۲۹۲۳۸
مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد:

آب سد کوثر به روستاهای دژسلیمان رسید/ تکمیل پروژه ۶۰ میلیاردی در دمادم تحریم و کمبود منابع

۰
آب سد کوثر به روستاهای دژسلیمان رسید
کبنا ؛مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکل آب روستاهای دژ سلیمان در شهرستان گچساران مرتفع شد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، فیض الله پاسره در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پروژه آبرسانی به روستاهای دژ سلیمان به صورت کامل تکمیل و به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: آب روستاهای منطقه دژ سلیمان گچساران به واسطه نبود منابع تأمین آب پایدار در دسترس، از تأسیسات شرکت نفت تامین می‌شد و اخیرأ مردم این مناطق گلایه هایی از وضعیت آب شرب خود داشتند.
پاسره گفت: از سال ۹۶ پروژه آبرسانی به این منطقه را در کنار ایستگاه پمپاژ سعادت‌آباد به همراه نماینده و مسئولان کلید زدیم تا مشکلات موجود را برطرف کنیم.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای آبرسانی به این روستاها از محل سد کوثر بالغ بر ۱۵ کیلومتر خط لوله و شبکه انتقال و مخزن ۳۰۰ متر مکعبی را با اعتباری فراتر از ۶۰ میلیارد ریال اجرا کردیم.
پاسره گفت: ‌این پروژه تاخیراتی داشت که ضمن عذرخواهی بابت این مسأله باید عرض کنم، برای ما مهم بود پروژه باکیفیتی تحویل مردم دهیم. از طرفی مجاورت مسیر انتقال آب با خطوط لوله نفت نیاز به هماهنگی های گسترده و البته الزامات ایمنی شدیدی داشت. علاوه بر این مشکلات مالی و تامین اعتبار هم در جای خود سبب گره خوردن هایی در روند کار می‌شد.
وی افزود: ‌اصلاح شبکه آبرسانی امامزاده جعفر و ناصرآباد، تعمیر و نگهداری تاسیسات آب آشامیدنی، آبرسانی به روستاهای سربیشه، بی بی جان آباد، سرآب ننیز، تلخاب شیرین، مظفرآباد لیشتر، هفت چشمه، آب توت به انجیر سیاه، آب انجیر علیا و سفلی و آبرسانی سیار به روستاهای فاقد آب آشامیدنی از مهمترن خدمات انجام شده سال های اخیر در گچساران عنوان کرد.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود هشت هزار و ۵۰۰ مشترک در مناطق روستایی این شهرستان خدمات رسانی می شوند و در مجموع می‌توان گفت ۹۲ درصد روستاهای این شهرستان و ۱۰۰ صددرضد شهرهای این منطقه از نعمت آب شرب پایدار برخوردارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

جهانگیری در این گفت‌وگو همچنین درباره رابطه سردار با آیت‌الله هاشمی گفت: «ایشان با آقای ...
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
1