تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۴۲۸۴۰۰
مرحله چهارم رفع تصرف اراضی ملی در سراسر کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

نگین‌تاجی: بی‌کفایتی مدیران در حفاظت از اراضی ملی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست / 500 هکتار از اراضی ملی از چنگال منفعت طلبان در آمد / ورود دستگاه قضا به قبرستان‌ها

۱
نگین‌تاجی: بی‌کفایتی مدیران در حفاظت از اراضی ملی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست
کبنا ؛
جلسه پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج؛ در این نشست که روز پنجشنبه 20 آذرماه در دادگستری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان با اشاره اینکه دستگاه قضایی، به شدت با هرگونه تغییر کاربری در اراضی ملی و منابع طبیعی برخورد قضایی می کند، اظهار کرد: در بحث تغییر کاربری ها و قبرستان ها دستگاه قضایی استان ورود کرده است تا بعضی افراد سودجو نتوانند، به هیچ بهانه ای اراضی ملی را تصرف کنند.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که سهل انگاری و قصور مدیران و مسئولان به هیج وجه  پذیرفتنی نیست ، تأکید کرد: در این راستا بعضی از مدیران و نهادهای دولتی، وظایف خود را به درستی انجام نمی دهند و این ترک فعل نشان دهنده ی بی کفایتی و بی مسئولیتی است که باعث ایجاد خسارت به مردم و تضییع حقوق عامه و بیت المال می شود.
مقام ارشد قضایی استان بیان داشت: در یک سال گذشته، بیش از 500 هکتار از اراضی ملی به بیت المال برگشت داده شد و این جلوگیری از زمین خواری خود یک حرکت جهادی می باشد.
نگین تاجی با بیان اینکه استان ما یکی از امن ترین استان های کشور هم در شهرستانها و راههای مواصلاتی می باشد، به برخی کسانی که قصد اخلال در این امنیت را دارند هشدار داده و گفت: اگر کسی باعث ناامنی برای مردم شود و از مردم سلب آسایش کند، به شدت با او برخورد خواهد شد.
سید عیسی حسنی معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ، از عملی نشدن تعهد روستاهای شمال شهر یاسوج مبنی بر دیوار کشی اطراف قبرستان های این شهر خبر داد و افزود: با توجه به عملی نشدن تعهد اهالی روستاهای شمال شهر یاسوج، مبنی بر محصور کردن قبرستان های خانوادگی، منابع طبیعی موظف است با همکاری سایر مراجع نسبت به محصور سازی اقدام و اطراف این آرامستان ها طرح های درختکاری اجرا نماید.


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اقدامات پیشگیرانه در راستای رفع تعرض و تصرف از اراضی ملی و انفال اظهار کرد: با ابلاغ رئیس کل محترم دادگستری استان، مرحله چهارم این اقدامات در سراسر استان توسط دادستان ها آغاز گردیده و در حال انجام است.
سید عیسی حسنی در راستای اعلام رئیس کل محترم دادگستری استان مبنی بر اینکه، اگر مدیران دچار ترک فعل شوند و وظایف و اقدامات خود را انجام ندهند، تأکید کرد و افزود: شایسته است مدیران و مسئولان، نسبت به مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم و شورای حفظ حقوق بیت المال بی ‌تفاوت نباشند و انتظار داریم، مدیران نسبت به اجرای مصوبات این شورا اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و در صورت استنکاف قطعاً تحت تعقیب قانونی قرار می‌گیرند.
 
مخالفت دستگاه قضایی استان با هرگونه تغییر کاربری اراضی/سهل انگاری و قصور مدیران پذبرفتنی نیست/بازگشت 500 هکتار از اراضی ملی به بیت المال/ کهگیلویه و بویراحمد از امن ترین نقاط کشور/ در جهت حفظ انفال،حصار کشی قبرستان های شمال شهر یاسوج/آغاز مرحله چهارم حرکت










 
نام شما

آدرس ايميل شما

حکم «سحر تبر» اعلام شد

حکم «سحر تبر» اعلام شد

فاطمه خویشوند معروف به «سحر تبر» از صدور حکم محکومیت ده سال حبس خود خبر داد و گفت که ...
خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

با تمام وجود از همه‌ي شيرزنان و غيورمردانِ لر دل‌جويي کرده، از آنان و تمام اقوام و فرهنگ‌هاي ...
معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

روز گذشته یکی از اعضای سابق هیئت دولت مجرم شناخته شد و معاون رئیس جمهور هم برای ادای ...
1