تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب : ۴۲۶۲۲۶

بلاتکلیفی در مدیریت کارخانه قند یاسوج / پرهیزگار: کارخانه قند یاسوج چشم‌انتظار سرمایه‌گذار متعهد

۷
۰
بلاتکلیفی در مدیریت کارخانه قند یاسوج / پرهیزگار: کارخانه قند یاسوج چشم‌انتظار سرمایه‌گذار متعهد
کبنا ؛مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه نجات کارخانه قند یاسوج این است که بانک تجارت مدیریت کارخانه را برعهده بگیرد و یا اینکه استانداری، شورای تامین استان به دنبال سرمایه‌گذار متعهد باشند.

سید مسعود پرهیزگار، مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت کارخانه قند یاسوج را بابت بدهی که بانک تجارت داشت به این بانک واگذار کرده بود و بانک تجارت هم کارخانه به شخصی فروخته بود.
 پرهیزگار در ادامه مطرح کرد: بعد از این واگذاری کارخانه دچار مشکلات مالی شد تعطیلی‌های مکرر کارخانه، باعث شد تا دانشجویان دغدغه‌مند و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد به این موضوع ورود پیدا کنند.
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: وضعیت کارخانه قند یاسوج و فرایند‌های پیچیده و نامعلومی ادامه داشت تا اینکه دانشجویان انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد پس از ماه‌ها مطالبه گری، جمع آوری اسناد، نشست با کارگران کارخانه قند و کشاورزان، برگزاری نشست‌های کارشناسی متعدد؛ در نامه‌ای به دادستان استان خواستار ورود به پرونده این کارخانه شدند.
ضعف مبانی معرفتی سبب انحراف فکری شخصیت‌ها در طول تاریخ شده است
وی گفت: در این راستا، بررسی‌های بیشتر دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد منجر به صدور کیفرخواست برای هفت متهم پرونده کارخانه قند یاسوج و همچنین درخواست استرداد این واحد صنعتی به سهامدار سابق (بانک تجارت) شد.
پرهیزگار خاطرنشان کرد: پس از صدور رای نهایی ابطال واگذاری غیرقانونی، کارخانه قند از اختیار سرمایه گذاری قبلی گرفته شد و به مالک اصلی آن بانک تجارت عودت داده شد. هر چند بانک تجارت کارخانه را تحویل نگرفته است.
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اگر قرار کارخانه قند به غیر واگذار شود بهتر است به یکی از موسساتی که کار اقتصادی در زمینه قند انجام داده اند واگذار شود.
پرهیزگار در ادامه با اشاره به راهکاری برای راه اندازی مجدد کارخانه قند یاسوج بیان کرد: در گام اول بانک تجارت باید مدیریت کارخانه را برعهده بگیرد که از تخریب  اموال کارخانه جلوگیری شود در گام دوم دولت، استانداری، شورای تامین استان به دنبال سرمایه گذار متعهد باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
از خبر شما مي آيد، چرا كه وقتي اسم موسسات فعال در زمينه قند مياد منظور بنيادهاي كه امروزه جامعه را به اين حال و روز انداخته اند.
United States
نمیدونم چطور شده فرمانده بیسج دانشجویی
United States
اینم از پیگیری های دکتر مهدوی بوده ب شما چ ربطی داره
Iran, Islamic Republic of
دکترمهدوی کیه ؟؟؟ والله ماکه شبانه روز شاهد تلاش مسولین استانداری جناب استاندارمحترم ومعاونت اقتصادیشون هستیم اسم مهدوی را اینجا میشنویم تا یه چیزی میشه هرکی فکوفامیلش را به موضوع میچسبونه . همون کبنا نظرات بیخود را چاپ نکنه بهتره ..خخخخخخ
فعال محیط زیست
United States
جناب پرهیزگار
اگه براتون ممکن و مقدور هست در خصوص جاده وزگ و انبوهی از زباله و نخاله که در این مسیر ریخته شده و در حال ایجاد یک بحران وحشتناک ریست محیطی است اقدام کنید
بعد از تالار لاله تا خود گردنه افتضاح است
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان چرا برا مخاطبان ارزش قائل نیستی و نظرات اونا را منتشر نمیکنی نکنه خدای ناکرده......
Iran, Islamic Republic of
کبنا وقت نظرات مسخره والکی را نداره ... هههههه
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
1