تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۴۲۴۷۹۹
آگهی /

ایمپلنت کره ای بهتر است یا آلمانی

۰
ایمپلنت کره ای بهتر است یا آلمانی
کبنا ؛در دنیا بیش از 1500 نوع ایمپلنت تولید کشورهای مختلف وجود دارد. در کشور ایران فقط 50 مدل از این 1500 نوع محبوبت دارد.  قطعا هر یک از ما یک روز بین انتخاب یک برند آسیایی و یک برند اروپایی گیر خواهیم کرد. یا حتی ممکن است آسیایی یا اروپایی بودن برند ما را سر درگم کند و تنوع مارک‌ها باعث شود ما بین چند راهی برای انتخاب ایمپلنت مناسب قرار گیریم. البته باید به این نکته توجه کنیم که ممکن است هر برندی سازگاری و همخوانی با استخوان فک ما را نداشته باشد و بین چند مورد خاص محدود شویم. قطعا برای انتخاب کردن یک نوع از بین 50 مدل موجود یک آیتم‌هایی وجود دارد که با رعایت و دقت به آن‌ها می‌توان انتخاب نهایی را انجام داد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ایمپلنت کره ای و آلمانی به لینک زیر مراجعه کنید.
ایمپلنت کره ای بهتر است یا ایمپلنت آلمانی
همانطور که می‌دانید ایمپلنت از فلز تیتانیوم و مشتقات آن ساخته شده است. در واقع هرچه کیفیت و خلوص این فلز در ساخت ایمپلنت بیشتر باشد قطعا هزینه ایمپلنت شما بالاتر می‌روند و از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است.
امروزه انتخاب روش ایمپلنت برای جایگزین کردن دندان از دست رفته بهترین و مدرن‌ترین روش است اما میزان کیفیت و جنس ایمپلنت نیز فاکتورهای مهمی در انتخاب و طول عمر آن هستند. در این بخش می‌خواهیم انواع یمپلنت دندان را برای شما نام ببریم:
  1. ایمپلنت آلمانی
    ایمپلنت کره‌ای
    ایمپلنت ایتالیایی
    ایمپلنت سوئیسی
    ایمپلنت فرانسوی
    ایمپلنت فرانسوی
    ایمپلنت آمریکایی
البته این تقسیم بندی برحسب شرکت‌های سازنده ایمپلنت است. هر شرکت ممکن است چندین مدل مختلف ایمپلنت را تولید و عرضه کند. ایمپلنت‌هایی که در کشور ما توسط پزشکان پیشنهاد می‌شود تمام استانداردهای جهانی را داراست. بیماران متقاضی استفاده از ایمپلنت می‌توانند با تماس با وزارت بهداشت بخش معاونت غذا و دارو از صحت استاندارد و مجوز سلامت بهداشت ایمپلنت خود مطمئن شوند.
ایمپلنت‌ها نیز دارای درجه 1 و درجه 2 هستند. ایمپلنت‌هایی که در دنیا به عنوان ایمپلنت درجه عالی و درجه 1 شناخته می‌شوند و گفته می‌شود برخی از ایمپلنت‌های دیگر از این نوع ایمپلنت‌ها پیروی کرده و از رو این‌ها ساخته می‌شوند عبارتند از:
  1. ITI Strumann  سوئیس
    xive آلمان
     AStra Bioear سوئد
    Zimmer Biomet آمریکا
    Biomet 3i آمریکا
توجه کنید که هر برندی که تولید کشورهای سوئد، آلمان، آمریکا یا سوئیس باشد دلیل بر درجه یک بودن آن نیست بلکه برای درجه یک بودن ایمپلنت باید  حتما محصول از برندهای نام برده بالا باشد.
نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت است این است که تصور کنید شما بهترین نوع از برند درجه یک دنیا را برای ایمپلنت خود انتخاب کردید اگر پزشک متخصص شما مهارت و دقت در کار درستی نداشته باشد و به درستی ایمپلنت را در استخوان فک شما قرار ندهد و نکات جاگذاری ایمپلنت در فک را رعایت نکند متاسفانه جراحی شما با عدم موفقیت روبرو می‌شود.
بهترین متخصص ایمپلنت
حال به این بحث می‌رسیم که ایمپلنت آلمانی بهتر است یا ایمپلنت کره‌ای؟ کاملا مشخص است که ایمپلنت آلمانی از کیفیت بالاتری برخوردار است و اولین تفاوت بارز این دو نوع در تفاوت قیمت آن‌هاست. برند کره‌ای ایمپلنت از قیمت پایین‌تری برخوردار است و در ایران بسیار یافت می‌شود. ایمپلنت‌های آلمانی کیفیت فوق العاده بالایی داشته و در ایران کمتر یافت می‌شوند اما برخی از برندهای کره‌ای هستند که از نظر کیفیت نزدیک به برندهای آلمانی هستند. درصد  موفقیت در جراحی ایمپلنت‌های آلمانی بسیار بالاتر از ایمپلنت‌های کره‌ای است اما ایمپلنت کره‌ای بیشتر در دسترس بیماران قرار گرفته است.
کشور آلمان یکی از بزرگترین کشورهای تولیدکننده ایمپلنت است که رتبه چهارم در جهان را برای تولید ایمپلنت با کیفیت به خود اختصاص داده است.  در ادامه اسم چند برند از ایمپلنت‌های آلمانی را نام می‌بریم:
  1. (این نوع ایمپلنت در جراحی بسیار با موفقیت مواجه شده و امکان شل شدن در آن بسیار کم است)
مطالبی که در این مقاله مطالعه خواهید کرد طبق سر فصل‌های زیر به شما ارائه می‌گردد:
  • قیمت ایمپلنت کره ای
    قیمت ایمپلنت آلمانی
قیمت ایمپلنت کره ای
  https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000424/nf00424799-2.jpg
همانطور که در مقاله ذکر شده است قیمت ایمپلنت‌های کره‌ای بسیار معقول‌تر از دیگر ایمپلنت‌ها است. به دلیل در دسترس بودن این نوع ایمپلنت و قیمت مناسب آن در کشور ایران بسیاری از افراد ایمپلنت کره‌ای را انتخاب می‌کنند.
قیمت ایمپلنت کره ای
قیمت ایمپلنت آلمانی
همان طور که گفتیم بهتر است قیمت جدید ایمپلنت را قبل از  انجام عمل از پزشک خود جویا شوید. در ادامه اسم برخی برندهای آلمانی را نام می‌بریم:
  • (متاسفانه این نوع از ایمپلنت ایرانی پس از تحریم‌ها در ایران کم یافت می‌شود.)
·         Tiologic (تنوع سایز این نوع ایمپلنت کمی بالا است و میزان قیمت آن در رده متوسط قرار می‌گیرد.)
·         Alphatech (این ایمپلنت بسیار کیفیت بالایی دارد و سطح آن از هیدروکسید کلسیم پوشیده شده است که برای ناحیه‌های ضعیف استخوانی بسیار پیوند خوبی خواهد داشت)
·                DRS(Ratio)  (استفاده از این ایمپلنت در ناحیه‌های خلفی بسیار رایج است اما ازقیمت بسیار بالایی برخوردار است)
·         Trias (این نوع ایمپلنت دارای قیمت بسیار مناسبی است)
·         ICX
·         Ritter
·         Argon
·         Dentegris
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1