تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب : ۴۲۳۲۶۴
در گفت و گو با رئیس هیئت فوتبال گچساران مطرح شد؛

گچساران از قطب های فوتبال استان بوده است/ نظر آموزگار درباره عملکرد افشاریان ؟

۶
۱
گچساران از قطب های فوتبال استان بوده است/ نظر آموزگار درباره عملکرد افشاریان ؟
کبنا ؛
با غلام آموزگار پیشکسوت فوتبال گچساران و رئیس هیئت فوتبال این شهرستان گفت و گویی داشتیم که از نگاه خوانندگان می گذرد.
لطفا بفرمایید که مهمترین برنامه ها و اقدامات هیئت فوتبال شهرستان گچساران چه بود؟ باعرض سلامتی و تندرستی برای همه  ورزشکاران و پیشکسوتان امیدوارم هرچه زودتر بیماری کرونا ریشه کن شود تا ورزشکاران با خیال راحت و فراغ بال به میادین ورزشی بازگردند. بعد از این که هیات فوتبال را تحویل گرفتم به اتفاق همکارانم  یک برنامه سه ساله را برنامه ریزی کردیم و در مرحله اول ساماندهی دسته جات به باشگاه های ورزشی را در اولویت قرار دادیم و بعد از آن با برگزاری کلاس‌های آموزشی و ساماندهی مدارس فوتبال و توجه به رده های پایه شروع به فعالیت کردیم.
در بحث ارتقاء دانش مربیان و داوران چه اقداماتی انجام گرفت؟ در مرحله بعدی با برگزاری چندین کلاس مربیگری و دانش افزایی فوتبال و فوتسال تمامی مربیان شهرستان را الزام کردیم تا در کلاسها شرکت و سایر مربیانی که قبلا مدرک داشتند نیز مدارک خود را ارتقا داده و به روز کردند. همچنین با برگزاری یک کلاس داوری و بدنسازی سعی بر این شد تا چندین داور جوان نیز به داوران شهرستان اضافه گردد.
فوتبال شهرستان گچساران استعدادهای فراوانی دارد، به نظر شما چگونه می شود از این استعدادها بهره ببریم؟ شما چه برنامه هایی در این راستا دارید؟ با توجه به اینکه فوتبال گچساران در دهه های گذشته از قطبهای فوتبال استان بوده است همیشه دارای پتانسیل های فروانی است. نعمت تیم‌داری نفت وگاز گچساران باعث گردیده تا در سال گذشته در تمامی رده های پایه استان قهرمان گشته و حضور تیم اتاک در لیگ ۱ امیدهای کشور باعث شد تا در سالهای بعد تعداد زیادی از این بازیکنان به تیم های ملی و باشگاهای مطرح کشور دعوت شوند و نویدبخش روزهای خوب برای گچساران باشند.



زیرساخت فوتبال شهرستان گچساران چگونه است؟ مهمترین زیر ساخت فوتبال هر منطقه ای توجه به رده های پایه و همچنین بالا بردن دانش مربیان ان شهرستان است. هیات فوتبال گچساران امسال توانست چندین دور مسابقات در تمامی رده های پایه از مدرسه فوتبال تا نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار کند و این امید ایجاد شد که در سالهای آینده فوتبال گچساران حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشد.
هیئت فوتبال شهرستان گچساران نسبت به گذشته چه پیشرفت ها و برنامه های داشته است؟ هیأت فوتبال شهرستان علیرغم اینکه تنها شهرستانی بود که زمین چمن جهت برگزاری مسابقات را در اختیار نداشت، توانست با همکاری تیم‌ها و برنامه ریزی مناسب بیشترین مسابقات داخلی در سطح رده های پایه سالنی و مسابقات بانوان را برگزار کند. با برگزاری بیشترین کلاسهای مربی‌گری سطح دانش مربیان خود را بالا بردیم. انتظار می‌رود امسال با در اختیار گرفتن زمین چمن تختی تحول بیشتری در سطح فوتبال شهرستان ایجاد نماید.
تعامل هیئت فوتبال استان با شهرستان چگونه بود؟ هیات فوتبال استان با وجود اقای افشاریان واقای مهندس آشتیانی همکاری‌های بسیاری با هیات گچساران داشتند و هر زمان که با مشکلاتی مواجه می‌شدیم کمال همکاری را داشته اند. امیدواریم که امسال نیز این همکاری‌ها بیشتر و بهتر از سال گذشته ادامه داشته باشند .
نظرتان در باره عملکرد آقای افشاریان چیست؟ همانطور که جناب آقای افشاریان داور بین الملی فوتبال بوده و در حال حاضر از ناظران و کارشناسان مطرح کشور است با درایت و همفکری همکارانشان کلیه مسابقات استانی را در تمام رده ها به نحو مطلوب بر گزار کردند و در مدت زمان کوتاه که ریاست هیات را بدست گرفتند فعالیتهای خوبی داشتند. تمامی طلبکاری داوران از سالهای قبل پرداخت شده. توپ و تور دروازه  به هیاتها برای برگزاری مسابقات داده شد. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد تا شاهد رشد فوتبال استان در سطوح بالای کشور باشیم. با این حال با توجه به اینکه گچساران از نعمت پیشکسوتان و صاحب نظران بزرگی در فوتبال برخوردار است انتظار داریم از این افراد به عنوان مشاور در هیات فوتبال استفاده کنیم تا با کمک یکدیگر فوتبال شهرستان را به گذشته ای که در اوج بود، نزدیکتر نماییم.
               
نام شما

آدرس ايميل شما

حامی فوتبال
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر بالاخره یک نفر به قهرمانی های تیم های پایه نفت و گاز گچساران اشاره کرد.
از همین جا ضمن تشکر از جناب آقای آموزگار از کادر فنی و بازیکنان تیم های پایه نفت و گاز گچساران کمال تشکر و قدردانی را می نمایم.
واویلا
Iran, Islamic Republic of
اقای اموزگار تشکر از شما بابت زحمتهایی که برای ورزش شهرستان میکشی ولی حیف اگر تاج اعتبارنامه اش تایید میشد باقرنژاد حذفت میکرد که اونجا نشد ولی . قبول ویبو محمد راه حذفت ایکنه۰اخ سی ککی بی ککام
واویلا
Iran, Islamic Republic of
اقای اموزگار تشکر از شما بابت زحمتهایی که برای ورزش گچساران میکشی۰ولی اگر تاجگردون اعتبارنامه اش تایید میشد/ که حالا اونجا نشد ولی اگر سید قدرت قبول بشه۰اخ سی ککای بیککام
علی شعبانی و علی اصغر مسیحی
Iran, Islamic Republic of
اقای اموزگار کارت عالیه
اهواز....ابادان....نفت....
Iran, Islamic Republic of
کاش ای چن سال که فوتبال گچساران بی سرصحاب بی زودتر میومدن که انصافا یه نظمی دادن به فوتبال استان اموزگار عزیز و استاد افشاریان گل ......
پیام آقای گل
Iran, Islamic Republic of
آقای آموزگار وجود شما اساتید برای این شهر واقعا جز واجباته.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1