تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۴۲۳۲۵۴
دادستان عمومی و انقلاب گچساران خبر داد؛

باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در گچساران متلاشی شد

۲
۰
باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در گچساران متلاشی شد
کبنا ؛دادستان عمومی و انقلاب گچساران با بیان اینکه ماموران انتظامی شهرستان با پشتیبانی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری سربازان گمنان امام زمان این باند را شناسایی، منهدم و چهار نفر اعضای آنرا نیز دستگیر کردند گفت: از این باند بیش از 227 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.
به گزار ش کبنا؛ امیر حمزه بازیار با اشاره به اینکه اعضای این باند در یکی از محورهای مواصلاتی گچساران دستگیر و مخفیگاه آنان نیز شناسایی شد افزود: علاوه بر مواد مخدر سه قبضه اسلحه جنگی به همراه تعدادی فشنگ و سه دستگاه خودرو سواری نیز از این افراد کشف و ضبط شد.
وی اضافه کرد: اعضای این باند به همراه پرونده متشکله تحویل دادسرای عمومی و انقلاب گچساران شدند.
فرمانده انتظامی گچساران نیز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 390 کیلو گرم مواد مخدر از نوع سنتی و صنعتی در گچساران کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 100 درصدی دارد.
سرهنگ موسوی افزود: در این رابطه بیش از 140 نفر از توزیع  کنندگان مواد مخدر نیز دستگیر شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
United States
ضمن خسته. نباشید قاچاق مواد مخدر ب اسم تجارت سیاه میشناسن .... در زمینه مواد مخدر ،هدف منتهی ب پیشگیری نیس بیشتر باید روی مولفه های درمان بازتوانی کار کنیم حتی قاچاق مواد مخدر باعث ترافیک در جاده هم میشه بررسی مواد مخدر در دانشگاهها ومدارس مستلزم کار ریشه ای هستش باید بحث پژوهش را در دانشگاهها افزایش دهیم ما باید معتادین را در بحث ترخیص از کمپ های باز توانی مدنظر بگیریم ک برگشت بچرخه نداشته باشه .و باعث افزایش مصرف بشه ..همچنین شما نیاز ب بررسی محلات و مدلسازی دارد ... و همچنین افزایش سن نوجوانان و جوانان در این زمینه دارید مشاورین اجتماعی در مباحث و جشنواره های محلات باید گوشزد بشه ...و همچنین افزایش بحث ماهواره ای و کنترل و پایش محلات وکشت مواد مخدر در کوههای اطراف هستش
مکتب نوگرا
United States
ضمن خسته. نباشید ما قاچاق مواد مخدر را بعنوان تجارت سیاه می شناسیم در زمینه مواد مخدر ،هدف منتهی ب پیشگیری نیس بیشتر باید روی مولفه های درمان بازتوانی کار کنیم حتی قاچاق مواد مخدر باعث ترافیک در جاده هم میشه بررسی مواد مخدر در دانشگاهها ومدارس مستلزم کار ریشه ای هستش باید بحث پژوهش را در دانشگاهها افزایش دهیم ما باید معتادین را در بحث ترخیص از کمپ های باز توانی مدنظر بگیریم ک برگشت بچرخه نداشته باشه .و باعث افزایش مصرف بشه ..همچنین شما نیاز ب بررسی محلات و مدلسازی داریدهمچنین افزایش سن نوجوانان و جوانان در این زمینه دارید مشاورین اجتماعی در مباحث و جشنواره های محلات باید گوشزد بشه . در بحث کنترل و پایش باید کشت مواد مخدر را بصورت ماهواره ای مدنظر بگیریم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1