تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب : ۴۲۳۱۶۰
مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

مظلومیت کهگیلویه در بحث خدمات درمانی تأمین اجتماعی

۴
۰
مظلومیت کهگیلویه در بحث خدمات درمانی تأمین اجتماعی
کبنا ؛مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: کهگیلویه در بحث خدمات درمانی تأمین اجتماعی مظلوم واقع گرفت.
پیام اکبری ظهر امروز (یکشنبه 22 تیرماه 99) در جمع خبرنگاران به بیان عملکرد مدیریت درمان تأمین اجتماعی گریزی زد و اظهار کرد: در گذشته کلینک درمان تأمین اجتماعی مرکز ارجاع بود و در یک شرایط بسیار سختی قرار داشتیم. اما در 4 سال تخت‌های این بیمارستان به 64 تخت رساندیم. اورژانس بیمارستان از 5 تخت به 12 رساندیم و همچنین بخش‌های ICU، نوزادان و... راه انداز کردیم. و حدود 10 میلیارد تومان تجهیزات مورد نیاز برای بیمارستان خریداری کردیم. اکنون ما تجهیزاتی داریم که دانشگاه علوم پزشکی ندارد.
اکبری گفت: این بیمارستان موفقیت‌های زیادی را برای استان به ارمغان آورد، و در سه سال متولی رتبه اول را بین بیمارستان‌های در این مقیاس را به دست آورد و همچنین در بین 69 بیمارستان با مقیاس بالاتر ما رتبه دوم را کسب کردیم.
وی افزود: به لحاظ اقدامات زیست محیطی بیمارستان شهدای گمنام حرف زیادی برای گفتن داریم و لوح سبز دریافت کردیم.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، اظهار داشت: 3 میلیارد برای نوسازی و بهسازی ارتقاء هتلینگ بیمارستان شهدای گمنام اختصاص دادیم.
اکبری گفت: در جشنواره شهید رجایی رتبه اول را در بین دستگاه‌های خدمات رسان در حوزه بهداشت و درمان را به دست بیاوریم. بر اساس نظرسنجی‌های معتبر، در بخش‌های مختلف این بیمارستان بالای 85 درصد رضایتمندی ارباب رجوع را داریم و همچنین در مراکز سرپایی 95 درصد رضایتمندی شهروندان را به دست آوردیم.
وی اضافه کرد: برای جبران عقب ماندگی بیمارستان به هر دری زدیم و تعامل خوبی با مرکز و مسئولان استان داشتیم.
 مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با سماجت مجوز توسعه بیمارستان شهدای گمنام را گرفتیم که در آینده شاهد توسعه بخش‌های مختلف این بیمارستان در حوزه درمان خواهیم بود. که با این توسعه ظرفیت اسمی بیمارستان به 96 تختخواب می‌رسد.
وی افزود: 21 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج اختصاص یافت.
وی گفت: شهرستان کهگیلویه مورد ظلم نخواسته در بحث توسعه خدمات درمانی تأمین اجتماعی قرار گرفت و دلیل اساسی آن هم 4 گانه شدن این شهرستان بود.
اکبری افزود: از سال 96 به دنبال توسعه درمانگاه کهگیلویه بودیم که به همین خاطر 250 مترمربع محیط اداری را به فضای درمانی تبدیل کردیم.

ضریب اشغال تخت در بیمارستان شهدای گمنام یاسوج بعلت کرونا به ۸۸ درصد رسیده است
اکبری در بخش دیگری از صحبت‌های خود، اظهار کرد: یک کلنیک تخصصی در یاسوج، یک کلنیک تخصصی در گچساران و در شهر دهدشت نیز یک دی کلنیک به مردم خدمات دهی می‌کنیم.
وی با بیان اینکه در سایر شهرستان‌ها بعلت پایین بودن تعداد بیمه شدگان مشمول داشتن کلنیک تأمین اجتماعی نمی‌شوند، اظهارکرد: این مساله بدلیل اینست که استان ما صنعتی نیست و بیشتر مشاعل استان در بخش خدماتی است.
مدیر درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۳۱۱ مرکز درمانی دولتی و خصوصی استان طرف قرارداد ما هستند. هزینه درمانی در بخش بستری دولتی و خصوصی ۹۰ درصد پرداخت خواهیم کرد.
اکبری تصریح کرد: ۱۰۰ درصد تعرفه درمان بیماران خاص شامل هموفیلی، تالاسمی و دیالیزی و تا ۹۰ درصد تعرفه بیماران صعب العلاج از جمله سرطانی و ام اس پرداخت می‌شود.
وی ادامه داد: دی کلنیک یاسوج را به بیمارستان ۶۸ تختخوابی و اورژانس را از ۵ تخت به ۱۲ تخت ارتقا و تجهیز کرده‌ایم.
مدیر درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی و درمانی لازم برای بیمارستان شهدای گمنام یاسوج خریداری شده است.
اکبری تاکید کرد: هم اکنون اعمال جراحی تعویض مفصل در این بیمارستان انجام می‌شود در حالی که قبلاً بیماران و بیمه شدگان باید به سایر استان‌ها مراجعه می‌کردند.
وی اظهارکرد: ضریب اشغال تخت در بیمارستان شهدای گمنام یاسوج بعلت بعلت کرونا به ۸۸ درصد رسیده است در حالی که قبل از این ۸۲ درصد بود، این بیمارستان طی سه سال اخیر در بین ۶۹ بیمارستان‌های سازمان تأمین اجتماعی رتبه اول را کسب کرده است.
مدیر درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در زمینه تصفیه فاضلاب بیمارستان زیست محیطی و استفاده از آب و دفع بهداشتی زباله و زباله‌های عفونی لوح سبز را بعنوان مرکز خدمات سبز کسب کرده‌ایم. ۲۵ متر مکعب روزانه صرف آبیاری فضای سبز استفاده می‌شود.
اکبری تصریح کرد: ارتقا هتلینگ با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان جهت بهبود فضای کار و افزایش ایمنی بیماران انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: مردم و مراجعه کننده بیش از ۸۵ درصد مراکز بستری و ۹۵ درصد مراکز سرپایی رضایت مندی داشتند.
مدیر درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته دولت امسال توسعه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع و زیر بنای ۹ هزار متر آغاز می‌شود که منتظر مجوز وزارت بهداشت هستیم.
اکبری افزود: قبل از کرونا روزانه ۲۵۰۰ مورد پذیرش بیمار در پلی کلنیک یاسوج داشته‌ایم. ۴۵ درصد جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد را تحت پوشش داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
برا تو و فامیلت بد نشد مظلومیت در مدیریت قبیله ای است
از دهدشت
Iran, Islamic Republic of
این اعتراف و اقراری دیر هنگام است و البته تقلایی است برای بیشتر ماندن...
حفظ صندلی بهترین کاتالیزور برای هماهنگی مدیران با نماینده ی پرقدرت تر است و از همه مهمتر و اولی تر ماندن در قدرت است...
از کهگیلویه ی بزرگ
Iran, Islamic Republic of
این وسط باید ظالم مواخذه شود...
این دلیلی که این مدیر در روزهای پایانی مدیریتش بیان میکند توجیه خوبی نیست...
از این به بعد کهگیلویه مرکز توجه مدیران میشود.
پیگیر
Iran, Islamic Republic of
مدیر درمان جدید حق دهدشت را پیگیری می کند...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1