تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۴۷
کد مطلب : ۴۲۱۸۴۸
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد:

نگهداری خودرو بدون پلاک در بنگاه‌ها ممنوع است

۰
نگهداری خودرو بدون پلاک در بنگاه‌ها ممنوع است
کبنا ؛رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح ویژه نظارت بر بازارخودرو در سطح استان در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و به منظور برخورد قاطع با محتکران خودرو در استان خبرداد.
سالار حسین پور افزود: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، طرح نظارت بربازار خودرو و به منظور ساماندهی این کالا وجلوگیری از قیمت‌های کاذب در بازار خودرو در قالب گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دستگاههای مرتبط از جمله، تعزیرات حکومتی، نماینده دادستان، اتاق اصناف مرکز استان، بازرسان سازمان صمت واتاق اصناف بصورت جدی و مستمردر حال انجام است.
 حسین پور تاکید کرد: تمامی صاحبان انبارها و پارکینیگ های عمومی و مجتمع‌های تجاری و نمایشگاه‌های اتومبیل و نمایندگی‌های فروش خودرو از پذیرش و نگهداری خودروهای بدون پلاک در مکان‌های مذکور خودداری نموده و در صورت مشاهده، خودروهای فاقد پلاک به عنوان دپو و احتکار تلقی می‌شود و برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
وی اضافه کرد: هرگونه تحویل خودرو به خریداران منوط به الصاق پلاک بر روی خودرو بوده و نمایندگی‌ها از تحویل خودروی بدون پلاک و یا تحویل دستی پلاک به خریداران خودداری کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از شهروندان گرامی خواست: در صورت مشاهده دپوی خودرو صفر کیلومتر و بدون پلاک در پارکینگ‌ها و حاشیه شهر مراتب را با شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1