تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۳۶
کد مطلب : ۴۲۰۷۳۸
علوی خبر داد:

توزیع 220 بسته معیشتی بین نیازمندان توسط اداره کل ورزش کهگیلویه وبویراحمد

۱
توزیع 220 بسته معیشتی بین نیازمندان توسط اداره کل ورزش کهگیلویه وبویراحمد
کبنا ؛مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به ماه مبارک رمضان و فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: تعداد 220 بسته معیشتی بین نیازمندان شهر یاسوج در قالب رزمایش همت جوانانه، کمک مؤمنانه توزیع می‌شود.
سید محمد تقی علوی، مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در کمک به نیازمندان اظهار کرد: در این راستای رزمایش کمک‌های مؤمنانه توسط اداره کل ورزش و جوانان استان و با مشارکت هیات های استانی و سازمان‌های مردم نهاد جمع آوری شده بین اقشار کم درآمد و آسیب پذیر توزیع خواهد شد.
علوی، مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه در رزمایش کمک مؤمنانه نخستین مرحله اقلام بهداشتی، ماسک و دستکش با همکاری سازمان‌های مردم نهاد استان تهیه و توزیع شد تصریح کرد: در هر مرحله نزدیک به 200 بسته شامل مواد ضد عفونی، ژل، ماسک، دستکش به ارزش بالغ بر 50 میلیون تومان بین جامعه هدف که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: توزیع این اقلام معیشتی بین افرادی که شغل و معیشت خود را در اثربیماری منحوس کرونا در سطح شهرستان از دست داده‌اند همزمان با میلاد باسعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) توزیع خواهد شد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد گفت: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارانی، سویا و ربع است که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، هیات های ورزشی استانی و سازمان‌های مردم نهاد استان تهیه و بین افراد کم درآمد و اقشار آسیب پذیر که از قبل شناسایی شده توزیع خواهد شد.
علوی، همچنین از توزیع اقلام بهداشتی شامل مواد ضد عفونی، ژل، دستکش و ماسک توسط دیگر سازمان‌های مردم نهاد و هیات های استانی از زمان شیوع بیماری کرونا خبر و تصریح کرد: در این مرحله 220 کمک هزینه معیشتی به ارزش 16 میلیون تومان توزیع خواهد شد.
وی افزود: طرح همت جوانانه، کمک مؤمنانه با همکاری و مشارکت سایر دستگاههای اجرایی استان، سپاه پاسداران، اداره کل ورزش و جوانان، هیات های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1